Watch Dogs 2 pochłonie zdecydowanie mniej czasu, niż oryginał - twierdzi deweloper
Ubisoft jest na tyle pewny sukcesu Watch_Dogs, że firma otwarcie twierdzi, iż będzie to jeden z najlepiej sprzedających się projektów tego roku, jak również jedna z najchętniej wybieranych nowych marek ostatnich lat.
bigboy177 @ 24.04.2014, 12:57
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one
Ubisoft jest na tyle pewny sukcesu Watch_Dogs, że firma otwarcie twierdzi, iż będzie to jeden z najlepiej sprzedających się projektów tego roku, jak również jedna z najchętniej wybieranych nowych marek ostatnich lat. To, czy predykcje znajdą odzwierciedlenie w rzeczywistości okaże się za jakiś czas; twórcy natomiast już teraz bardzo chętnie rozmawiają na temat kontynuacji.
Dyrektor kreatywny Watch_Dogs, Jonathan Morin, spotkał się z ekipą zagranicznego Eurogamera, a podczas wywiadu poruszył kilka interesujących kwestii. Powiedział m.in. że jeśli "dwójka" kiedykolwiek powstanie, to jej deweloping zabierze zdecydowanie mniej czasu, w porównaniu z "jedynką".
"Obecnie nie ma czegoś takiego, jak Watch_Dogs 2" - powiedział Morin. "Jeśli jednak wybierzemy się w tę podróż, to nie zabierze ona tyle czasu [co w przypadku jedynki]. Znaczna jego część to bowiem określenie tego, czym faktycznie jest Watch_Dogs. Kiedy masz już ten punkt startowy, wtedy zaczynasz sprawdzać czego gracze chcą więcej - co przyjdzie następne".
"Ze względu na opóźnienie naprawdę koncentrowaliśmy się na tym, aby grę wydać. Po tym, zobaczymy co się będzie działo dalej - myślę, że Ubisoft pokazuje coraz bardziej, że jest w stanie poświęcić więcej czasu, aby zrobić coś dobrze".
Redaktorzy postanowili mocniej przycisnąć i zapytali konkretnie co byłoby potrzebne do tego, aby "dwójka" mogła powstać. Oczywistą sprawą wydaje się tutaj właściwa sprzedaż, nikt bowiem nie będzie inwestował milionów w coś, co nie zarabia. Morin wierzy jednak w to, że wszystko pójdzie należycie.
"Wydaje mi się, że jesteśmy na dobrej drodze. Podoba mi się koncepcja głębszego wdrożenia tematu - łączności i hackowania całego miasta, kontrolowania go, monitorowania wszystkich. Odkryliśmy wiele rzeczy, robiąc Watch_Dogs i wydają się nam one ciekawe. Ale wszystko zależy od graczy. Ja teraz wybieram się na wakacje".
Premiera Watch_Dogs nastąpi już 27 maja. Gra trafi wówczas do posiadaczy komputerów PC, jak również konsol poprzedniej i obecnej generacji. Nie będę pytał czy chcielibyście "dwójkę", bo to za wcześnie, ale może macie swoje zdanie co do potencjału tytułu. Myślicie, że sprzeda się na tyle dobrze, aby kontynuacja miała szansę na powstanie?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler