Poziome bieganie po ścianach w Assassin’s Creed: Unity?

Assassin's Creed: Unity dość często gości ostatnio na naszych łamach, a wszystko ze względu na to, że na temat najnowszej odsłony słynnej serii wciąż wiemy bardzo niewiele.

@ 07.04.2014, 17:23
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Poziome bieganie po ścianach w Assassin’s Creed: Unity?

Assassin's Creed: Unity dość często gości ostatnio na naszych łamach, a wszystko ze względu na to, że na temat najnowszej odsłony słynnej serii wciąż wiemy bardzo niewiele. Twórcy udostępniają informacje strzępkami, pozostawiając najbardziej soczyste kąski na branżowe wydarzenia takie, jak np. targi E3, tudzież GamesCom. Mimo to, co jakiś czas coś tam wycieka. Tak właśnie jest tym razem.

Jak się bowiem właśnie dowiedzieliśmy, w Assassin's Creed: Unity być może poszerzony zostanie wachlarz ruchów głównego bohatera. W tym konkretnym przypadku chodzi o możliwość biegania po ścianach. Nie chodzi jednak o standardowe, śmiganie w górę, ale równolegle do ziemi - coś na wzór tego, z Prince of Persia. Książę mógł bowiem wskoczyć na ścianę i, biegnąc po niej, przemierzać sporych rozmiarów rozpadliny. Skąd te doniesienia? Ich autorem jest Jesse La Flair. Chłopak jest profesjonalnym parkourowcem, a w jednym z filmów na YouTube napisał on następujący komentarz:

"A co jeśli powiedziałbym Wam, że pracowałem lub nie przy kolejnym AC i Ubisoft doda lub nie możliwość poziomego biegania po ścianach".

Oczywiście nie jest to żadne potwierdzenie, ale w sumie chyba logicznym byłaby taka możliwość, prawda? Umiejętności poszczególnych asasynów od jakiegoś czasu stoją w miejscu, a teraz, kiedy akcja gry przeniesie się do Francji, dodatkowe ruchy charakterystyczne dla parkouru byłyby wskazane.

Czekamy na jakieś oficjalne informacje. Kiedy takowe się pojawią, nie omieszkamy się z Wami nimi podzielić.

Sprawdź także:
Assassin's Creed: Unity

Assassin's Creed: Unity

Premiera: 11 listopada 2014
PC, PS4, XBOX ONE

Assassin's Creed: Unity to kolejna odsłona kasowej serii gier skupionych na średniowiecznym bractwie Asasynów. Tym razem trafiamy do XVIII-wiecznego Paryża, wprost na bar...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   18:35, 07.04.2014
Ruch przydatny i był by nowością w serii jednak ktoś by się pewnie przyczepił, że to jeden z charakterystycznych ruchów księcia. Mnie osobiście by to nie przeszkadzało.
0 kudosKrecikOwsik   @   19:37, 07.04.2014
Z jednej strony trzeba dodać coś nowego żeby kolejne części nie były zbyt monotonne, ale z drugiej taki rodzaj ruchu za bardzo mi się kojarzy z Prince of Persia.
0 kudossebogothic   @   19:44, 07.04.2014
Widzę, że szykuje się nie lada rewolucja Uśmiech W następnym Asasynie pewnie zobaczymy chodzenie po sufitach.
0 kudosMicMus123456789   @   20:01, 07.04.2014
Do tego skoki o tyczce i nowy sprzęt lina z hakiem Dumny
0 kudosFox46   @   20:23, 07.04.2014
Ruch całkiem niezły bo jakby nie było parkour wywodzi się właśnie z Francji. A przecież tam będzie się dziać akcja gry więc poszerzenie ruchów i animacji całkiem przemyślane. Powinni poprawić albo na nowo zmienić całkiem stare ruchy czyli stworzyć animację od nowa. To byłby duży przeskok nawet bardzo duży.
0 kudosKreTsky   @   00:04, 08.04.2014
Jest szalenstwo. Widac, ze gra bedzie czyms zupelnie innym od poprzednich czesci.
Dodaj Odpowiedź