Poziome bieganie po ścianach w Assassin’s Creed: Unity?
Assassin's Creed: Unity dość często gości ostatnio na naszych łamach, a wszystko ze względu na to, że na temat najnowszej odsłony słynnej serii wciąż wiemy bardzo niewiele.
bigboy177 @ 07.04.2014, 17:23
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Assassin's Creed: Unity dość często gości ostatnio na naszych łamach, a wszystko ze względu na to, że na temat najnowszej odsłony słynnej serii wciąż wiemy bardzo niewiele. Twórcy udostępniają informacje strzępkami, pozostawiając najbardziej soczyste kąski na branżowe wydarzenia takie, jak np. targi E3, tudzież GamesCom. Mimo to, co jakiś czas coś tam wycieka. Tak właśnie jest tym razem.
Jak się bowiem właśnie dowiedzieliśmy, w Assassin's Creed: Unity być może poszerzony zostanie wachlarz ruchów głównego bohatera. W tym konkretnym przypadku chodzi o możliwość biegania po ścianach. Nie chodzi jednak o standardowe, śmiganie w górę, ale równolegle do ziemi - coś na wzór tego, z Prince of Persia. Książę mógł bowiem wskoczyć na ścianę i, biegnąc po niej, przemierzać sporych rozmiarów rozpadliny. Skąd te doniesienia? Ich autorem jest Jesse La Flair. Chłopak jest profesjonalnym parkourowcem, a w jednym z filmów na YouTube napisał on następujący komentarz:
"A co jeśli powiedziałbym Wam, że pracowałem lub nie przy kolejnym AC i Ubisoft doda lub nie możliwość poziomego biegania po ścianach".
Oczywiście nie jest to żadne potwierdzenie, ale w sumie chyba logicznym byłaby taka możliwość, prawda? Umiejętności poszczególnych asasynów od jakiegoś czasu stoją w miejscu, a teraz, kiedy akcja gry przeniesie się do Francji, dodatkowe ruchy charakterystyczne dla parkouru byłyby wskazane.
Czekamy na jakieś oficjalne informacje. Kiedy takowe się pojawią, nie omieszkamy się z Wami nimi podzielić.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler