Wiedźmin - patch 1.1 w sieci!

W przeddzień premiery Wiedźmina, w sieci pojawiła się pierwsza poprawka do gry z oznaczeniem 1. 1.

@ 27.10.2007, 16:30
"Arturo"
pc

Wiedźmin - patch 1.1 w sieci!

W przeddzień premiery Wiedźmina, w sieci pojawiła się pierwsza poprawka do gry z oznaczeniem 1.1. Nanosi ona wiele zmian oraz niweluje napotykane dotąd błędy. Pełny spis, pochodzący ze strony polskiego wydawcy, zamieszczamy na dole.

Patch 1.1 zajmuje 113 MB, zaś poniżej możecie znaleźć adresy, skąd go pobrać:

- ActionTrip
- FileFront
- FileShack
- Gamer's Hell
- The Patches Scrolls

- POBIERZ PLIK Z NASZEGO SERWERA

1. Instalacja

POPRAWKA DO GRY WIEDŹMIN 1.1:

1. Uruchom Windows® XP/Vista.
2. Zamknij pozostałe aplikacje. Uruchom plik z poprawką.
3. Musisz wybrać ten sam język co przy instalacji gry.
4. Postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie, aby zakończyć instalację poprawki do gry Wiedźmin.

2. Zwiększanie wydajności

1. Następujące karty graficzne obsługują grę tylko w rozdzielczości 800x600 przy niskim ustawieniu szczegółów:
Seria ATI RADEON 9800, seria ATI RADEON X700, seria ATI RADEON X1300/X1550, NVIDIA GeForce 6600 GT, NVIDIA GeForce 6600

2. Następujące karty graficzne obsługują grę w rozdzielczości 1024x768 przy średnim ustawieniu szczegółów:
ATI RADEON X800 PRO, ATI RADEON X850 XT, seria ATI RADEON X1600, seria ATI RADEON X1800, ATI RADEON X1950 Pro, ATI RADEON HD 2600 XT, NVIDIA GeForce 7800 GS, seria NVIDIA GeForce 6800, NVIDIA GeForce 6800 GT, NVIDIA GeForce 7600 GT, NVIDIA GeForce 7800 GS, NVIDIA GeForce 8600 GT

3. Następujące karty graficzne obsługują grę w rozdzielczości 1024x768 przy wysokim ustawieniu szczegółów:
ATI RADEON X1950 XTX, ATI RADEON HD 2900 XT, NVIDIA GeForce 7800 GTX, NVIDIA GeForce 7950 GX2, NVIDIA GeForce 8800 GTS, NVIDIA GeForce 8800 GTX

4. NVIDIA zaleca pobranie najnowszych sterowników:
https://www.nvidia.com/object/winvista_x86_163.69.html

3. Najważniejsze poprawki wersji 1.1

Poprawki rozgrywki i tekstu:
- Naprawiono problemy dotyczące rozwoju niektórych umiejętności i zdolności.
- Naprawiono problemy związane z blokowaniem fabuły.
- Naprawiono problemy cyklu dnia i nocy druidów w Rozdziale 5.
- Poprawki sceny seksu z pielęgniarkami w Rozdziale 5.
- Poprawki dotyczące sygnetów (niektóre sygnety gracz otrzymywał dwa razy).
- Naprawiono niespójność fabuły dotyczącą Erkyna w Rozdziale 3.
- Poprawki lokalizacyjne wskaźnika wzrostu doświadczenia.
- Eliksir mutagenny - nowe poprawki wyświetlania komunikatu.
- Poprawiono przedmioty w animacjach jedzenia.
- Naprawiono zachowanie sprzymierzeńców Geralta względem potworów.
- Łowca głów nie jest już Agentem Smithem (nie powiela się). Panie Geralcie, tęskniliśmy za panem...
- Echinopsy i archespory używają teraz własnych kolców, a nie strzał.
- Poprawki do składników alchemicznych uzyskiwanych z niektórych potworów.
- Krypta Kruka - poprawki geometrii i modeli przedmiotów.
- Poprawiono kilka miejsc przeznaczonych do medytacji, w których nie była ona możliwa.
- Poprawiono niespójność fabuły w zadaniu z Berengarem.
- Berengar nie zniknie na oczach gracza, gdy gracz oszczędzi mu życie.
- Mnóstwo poprawek lokalizacyjnych (niektóre z nich nie będą działać ze starymi zapisami gry!).

Poprawione błędy w kodzie:
- Naprawiono wszystkie zdiagnozowane problemy ze stabilnością i zamykaniem się gry.
- Naprawiono kilka błędów związanych z graniem przy pomocy klawiszy WSAD i myszki.
- Naprawiono problemy związane z użyciem klawiszy Alt-Tab (zamykanie i zawieszanie się gry, blokowanie kursora).
- SI: NPC nie ścigają już przeciwników których nie ma.
- SI: kilka poprawek w grze w pokera.
- Poprawiono wyświetlanie czasu działania eliksiru Kot.
- Upuszczane przedmioty są teraz bardziej rozproszone.
- Poprawiono efekty wizualne broni podczas dialogów.
- Gdy gracz używa szybkiego wczytywania, pojawia się okienko potwierdzenia.
- Poprawiono pojawiające się informacje tekstowe w niższych rozdzielczościach (na przykład 800x600).
- Wszystkie przeczytane książki mają teraz odpowiedni komentarz w opisie.
- Poprawiono animację siedzenia kilku postaci, które siedziały obok krzesła.
- Poprawki związane z liniami dialogowymi i opcjami rozgrywki przy używaniu klawiszy Alt-Tab.
- Zapisywanie stanu gry zablokowane w czasie gdy rzucamy znak Aard.
- Dźwięk: poprawka związana z odgłosami szczurów w trybie zminimalizowanym.
- Poprawki związane z używaniem klawiszy Alt-Tab podczas przerywników filmowych.
- Naprawiono problemy związane z ponownym pojawianiem się przedmiotów w przechowaniu.
- Naprawiono problemy z efektem Zamieci w przerywnikach filmowych i dialogach.
- Poprawiono efekt toksyczności przy używaniu klawiszy Alt-Tab.
- Poprawki ciosów kończących - czasami nie pojawiała się animacja.
- Podczas wyjmowania nieznanego przedmiotu ze składu, użytkownik nie może już zobaczyć nazwy eliksiru.
- Poprawiono zapis gry w ciasnych miejscach (czasami gracz był teleportowany po wczytaniu).

Poprawki grafiki i dźwięku:
- Wyzima Klasztorna: ok. 30 poprawek fizyki; poprawione beczki; ok. 10 poprawek dekoracji.
- Kaer Morhen: poprawki dzikiej zwierzyny.
- Kanały: poprawki śpiących postaci; ok. 5 poprawek właściwości przedmiotów; ok. 10 poprawek rozmieszczenia szkieletów.
- Wyzima Klasztorna/Płonąca Wyzima: chorągiew na wieży nie jest już czarna.
- Stare Dworzyszcze: Poprawki w celu lepszego poruszania się Kościeja.
- Poprawki dekapitacji mutantów. To znaczy... brak tejże.
- Poprawki fizyki wilkołaka.
- Stojak na kolczugę ma teraz powierzchnię kolizji (gracz ani bohaterowie niezależni nie mogą przez niego przechodzić).
- Poprawki jasności Celiny we wnętrzach.
- Poprawki oświetlenia rycerzy Zakonu.
- Poprawki wyglądu chleba przy animacji jedzenia.
- Bardziej szczegółowy model wozu z koniem w początkowych przerywnikach filmowych.
- Poprawiono wpis w Dzienniku dotyczący krypt.
- Dziecko w przerywniku filmowym w epilogu nie wygląda już jak źle pozszywany młody Frankenstein.
- Stara kobieta i krasnoludy - poprawione animacje bezczynności.

4. Znane problemy

1. Gra Wiedźmin może wyczerpać wirtualną przestrzeń adresową w 32-bitowej wersji systemu Windows Vista. Microsoft opublikował poprawkę naprawiającą ten problem. Pobierz ją z następującego adresu, jeśli używasz 32-bitowej wersji systemu Windows Vista: https://support.microsoft.com/kb/940105

2. Następujące karty graficzne nie są obecnie obsługiwane: S3 Colt, S3 S27, S3 S8

3. Gra nie działa z następującymi procesorami: seria AMD Duron, AMD Athlon XP od 2400+ do 3200+, AMD Sempron od 2400+ do 2800+ oraz seria INTEL Celeron.

4. W przypadku niektórych spośród powyższych poprawek konieczne jest rozpoczęcie gry na nowo od początku, w przypadku innych wystarczy rozpoczęcie od nowa odpowiedniego rozdziału.

5. W Instrukcji użytkownika, na str. 21 podany jest błędny podział na tryby kamery. Jest: Izometryczna, Hybrydowa i TPP. Powinno być: Izometryczna Wysoka, Izometryczna Niska, TPP.

Więcej informacji na temat gry Wiedźmin znajdziecie w bazie gier oraz na www.thewitcher.com


Sprawdź także:
Wiedźmin

Wiedźmin

Premiera: 25 października 2007
PC

Wiedźmin to pierwsze, naprawdę rozbudowane RPG zbudowane w całości w Kraju nad Wisłą. Produkcja oferuje nie tylko wciągający wątek fabularny, ale także świetną mechanikę ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?