Jest już łatka 1.04 dla Bloodborne

Sony opublikowało właśnie kolejną aktualizację dla Bloodborne. Łatka eliminuje dostrzeżone przez deweloperów błędy, jak również modyfikuje niektóre kluczowe elementy rozgrywki.

@ 26.05.2015, 11:48
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Jest już łatka 1.04 dla Bloodborne

Sony opublikowało właśnie kolejną aktualizację dla Bloodborne. Łatka eliminuje dostrzeżone przez deweloperów błędy, jak również modyfikuje niektóre kluczowe elementy rozgrywki. Co ciekawe, całość waży zaledwie 300 MB!

From Software regularnie łata swoje najnowsze przedsięwzięcie - grę akcji, zatytułowaną Bloodborne. Najnowsza aktualizacja, oznaczona numerkiem 1.04 to całkiem sporo zmian i poprawek, z czego najważniejsze to:

● przypisywanie na podstawie haseł działa niezależnie od poziomu i kowenantu;
● fontanna z Posłańcami sprzedającymi za punkty Wglądu pojawia się po zdobyciu przez gracza 1 punktu Wglądu, zamiast 10;
● w magazynku można przechować nawet 600 fiolek z krwią i kul z żywego srebra;
● zmieniono siłę niektórych przeciwników w New Game+;
● zmniejszono ilość pochłanianej kondycji przez Mieczomłot oraz Koło Logariusa;
● lochy kielicha częściej dają grającemu krwawe klejnoty oraz fragmenty krwawego kamienia;
● bossowie lochów po zabiciu będą wyrzucać losowe przedmioty;
● w co-op partner dołączający do gracza w splugawionym lochu kielicha straci 50% życia, a nie 65%.

Poprawek jest oczywiście więcej, a większość - jak widać - na lepsze.

Gracie jeszcze w Bloodborne? Jak tak, to koniecznie zerknijcie do naszego rozbudowanego poradnika, powinniście znaleźć w nim wiele interesujących informacji, a jeśli czegoś nie ma dajcie znać w komentarzach/podpowiedzcie - uzupełnimy wirtualne karty.

Sprawdź także:
Bloodborne

Bloodborne

Premiera: 24 marca 2015
PS4

Bloodborne to kolejna produkcja stworzona przez zespół From Software, znany m.in. z serii wymagających gier RPG akcji - Souls. W pracach nad tytułem uczestniczył Hidetaka...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   14:37, 26.05.2015
Wcale nie dziwi że to tylko 300mb, jeżeli KOD gry jest dobrze napisany a to tylko modyfikację to nie widzę sensu by ważyła np: 1gb. W przypadku gdyby KOD gry był skopany jak w AC:UNITY wtedy poprawka ważyła by kilka gb to więcej niż pewne.