Need for Speed: Rivals (PC) - okladka

Need for Speed: Rivals (PC)

Premiera:
19 listopada 2013
Premiera PL:
21 listopada 2013
Platformy:
Gatunek:
Wyścigi
Język:
- napisy
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (63)Gram (10)Ukończone (11)Kupię (12)

Opis Need for Speed: Rivals (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 17:03 23.05.2013

Śr. długość gry: 21h 29min

+ czaswięcej

Need for Speed: Rivals to kolejna odsłona jednej z najbardziej znanych gier wyścigowych na świecie. Za produkcję odpowiada nowy oddział Electronic Arts, czyli EA Ghost, swoim doświadczeniem wspiera ich też ekipa Criterion - twórcy serii Burnout.

Need for Speed: Rivals pozwala graczowi zasiąść zarówno za sterami samochodów łamiących prawo, jak ich pojazdów policyjnych, odpowiedzialnych za ściganie przestępców. Tytuł ukazuje świat z obu stron barykady, a w związku z tym, wyzwania, w zależności od tego, czym aktualnie jedziemy są odmienne. Raz możemy być zmuszeni dotrzeć na linię mety, unikając stróżów prawa, a innym razem spróbujemy złapać osoby uczestniczące w nielegalnym wyścigu.

Need for Speed: Rivals łączy ze sobą rozgrywkę wielo i jednoosobową. Produkcja umożliwia przeskakiwanie pomiędzy oboma trybami, bez potrzeby wyskakiwania do menu głównego. Wszystkie przejazdy, niezależnie od liczby grających, widzimy na mapie świata - wybierając, decydujemy o tym, czy ścigamy się z oponentami komputerowymi, czy prawdziwymi.

Za wszystkie osiągnięcia w grze zgarniamy punkty, które następnie lądują w specjalnych statystykach. Kolejna wersja Autologu zapewnia zdrową rywalizację pomiędzy graczami, informując Twoich znajomych o zdobytych medalach, tudzież pobitych czasach. Dzięki temu zawsze wiesz co dzieje się w świecie produkcji.

Na potrzeby Need for Speed: Rivals wykorzystano silnik graficzny Frostbite 3, oferujący wysokiej jakości oprawę wizualną, przepełnioną efektami specjalnymi. Jego możliwości najlepiej wykorzystają konsole Xbox One oraz PlayStation 4.


Wkład w encyklopedię mieli:   Dirian,
PEGI: Od 7 latZawiera przemocZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z Need for Speed: Rivals (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosurban1212   @   20:45, 27.01.2014
Kolejny Need for Speed i kolejne rozczarowanie? Otóż nie. Rozgrywka w porównaniu do poprzednich części jest tak dynamiczna, że podczas gry nie mogłem się skupić na niczym innym. No i to chyba pierwsza część NFS, w której mamy Ferrari. Nie rozumiem negatywnych ocen co do gry. Za duże wymagania? No to do sklepu po części, bo chyba nikt nie zamierza grać przez "x" czasu na tych samych podzespołach.
0 kudosKrru   @   08:35, 28.01.2014
urban1212 - Marka Ferrari była obecna już w niejednym Need for Speedzie. Była choćby w pierwszej części serii.
0 kudosDukki   @   08:52, 28.01.2014
Mam nadzieje że ta część będzie warta kupna nie tak jak nowa wersja NFS MW.Choć po tej nic mnie już nie zdziwi.
0 kudosderm   @   12:00, 28.01.2014
Cytat:
Niestety dobre wrażenia wizualne jest praktycznie całkowicie pogrzebane przez duże problemy techniczne NFS: Rivals. Najpoważniejszy dotyczy trybu pełnoekranowego, który zwyczajnie nie działa na Windowsie 7 64 bit w połączeniu z nowszymi kartami graficznymi AMD (testowane na 4 różnych konfiguracjach). Najwyraźniej trzeba czekać na łatkę. Obecnie jedynym ratunkiem jest granie w trybie okienkowym, ale trudno uznać to za rozwiązanie problemu. Jeśli natomiast posiadacie nowszą wersję systemu operacyjnego lub dowolnego Geforce’a to wszystko działa jak należy. Do tego dochodzą jeszcze pomniejsze problemy jak brak AA czy też irytujący konsolowy interfejs użytkownika. Aż dziw bierze, że nie zaimplementowano tu obsługi myszki choćby tylko w celu sprawniejszego operowania mapą. O kierownicy też możecie zapomnieć, bo gra ich po prostu nie wspiera.


Tak wygląda ta gra od strony technicznej według jednego z największych portali w Polsce zajmującego się wszelkiego rodzaju testami sprzętu komputerowego.
Z tego co wiem to gra jest ograniczona do 30 fps co moim zdaniem powinno bardziej przypominać niewinną,niedzielną przejażdżkę niż rasową grę wyścigową,gdzie uczucie prędkości zależy od ilości fps-ów.Według innej strony o podobnej tematyce jest możliwość pominięcia tej blokady i ustawienie na 60 klatek ale w tym wypadku aby utrzymać płynne granie to trzeba już naprawdę konkretny sprzęt ponieważ rozgrywka w tym trybie musi być utrzymana w przedziale 50-60 klatek(po spadnięciu poniżej tej wartości gra gra zacina się i wiesza przez co staje się niegrywalna).Poza tym przeczytałem,że gra nie chce obsługiwać innych padów niż od Microsoftu.Nie wiem ile w tym prawdy ale tak wyrażało się kilku graczy,którzy mieli pady innych firm.
Wyżej wymienione artykuły mają już trochę czasu i być może większość lub przynajmniej niektóre problemy zostały rozwiązane ale wedle tych artykułów wychodzi mi na to,że EA wydaje po raz kolejny grę,która jest niby produktem finalnym a tak naprawdę obarczona masą szkolnych błędów.
Nie wiem natomiast co sądzić o innych aspektach gry jak model jazdy czy fizyka bo sam nie grałem.Czytałem kilka recenzji oraz opinii użytkowników i te niestety są bardzo rozbieżne,od skrajnie negatywnych do zahaczających o uwielbienie.
Trochę nie wiem co z tym fantem zrobić,gra która wzbudza skrajne emocje musi w sobie "coś" mieć.Inna kwestia czy na pewno za swoje pieniądze chcę to "coś" zobaczyć.Wersja na PC odpada bo mój jest za kiepski a wersja konsolowa nadal jeszcze jest za droga.
0 kudosKrru   @   08:05, 29.01.2014
Dukki - Most Wanted z 2012 roku nie jest grą złą. Po prostu burnoutowa panierka jest tak gruba, że prawie nie czuć smaku Need for Speeda. Szczęśliwy
PS Jeśli podobał ci się Hot Pursuit, to Rivals też będzie.
0 kudosnovy13   @   14:43, 29.01.2014
No wziełem zmniejszyłem grafe czyli wszystkie efekty na niskie i rozdzielczość na najniższą i da rade grać, co prawda widać że nie chodzi super ale daje rade na moim Windows 7 64bit, 4 Ram, k.graficznej 1 GB Ram oraz procku i5. Jest to pierwsza gra która ma problemy na moim komputerze z powodu grafiki. Wszystko do tej pory latało pięknie na średnich lub wysokich detalach
0 kudosagresor90a   @   14:37, 01.03.2014
Need for Speed: Rivals gram na ultra bez jakikolwiek problemów.
Sama jazda jest przyjemna i dynamiczna
Tylko jedno mnie boli musiałem zagrać na klawiaturze !
Na moim padzie nie da się grać bo tak jak ktoś pisał wyżej od innych firm paday nie są wspierane Smutny
Próbowałem z kierownicą ale z jak się dowiedziałem nie da się !
I tu się zawiodłem.
Moja ocena spadła jak gilotyna
Jako że odświeżyłem temat od razu mówię tryb pełnoekranowy działa na Windowsie 7 64 bit więc
0 kudosguy_fawkes   @   14:46, 01.03.2014
UP: Brak wsparcia dla padów poza tym od X360 to nic dziwnego. Można jednak oszukać grę, że korzysta się z takiego, używając odpowiedniego emulatora - np. Xinputemu.
0 kudosagresor90a   @   13:06, 04.03.2014
Cytat: guy_fawkes
UP: Brak wsparcia dla padów poza tym od X360 to nic dziwnego. Można jednak oszukać grę, że korzysta się z takiego, używając odpowiedniego emulatora - np. Xinputemu.

zobaczymy co z tego wyjdzie Puszcza oko
0 kudosderm   @   08:54, 08.03.2014
Cytat: guy_fawkes
UP: Brak wsparcia dla padów poza tym od X360 to nic dziwnego. Można jednak oszukać grę, że korzysta się z takiego, używając odpowiedniego emulatora - np. Xinputemu.


Mnie się to wydaje bardzo dziwne bo oprócz zakupu gry to trzeba jeszcze wydać pieniądze na pada więc ludzie,którzy mają pady innych firm i nie będzie się chciało nic kombinować z emulatorami poprostu oleją ten tytuł.

0 kudosguy_fawkes   @   11:10, 08.03.2014
UP: Musieliby olać większość współczesnych gier, które pada obsługują, bo kontroler od X360 to po prostu obowiązujący standard - od gier AAA po indyki. Pady innych firm (aczkolwiek poza Logitechami kompatybilnymi z padem MS) mogą działać, choć zawsze istnieje ryzyko wystąpienia jakichś problemów - np. w moim Tracerze RedRacer, którego używałem kilka lat, wszystkie klawisze zawsze były przesunięte o 1. Emulator rozwiązał ten problem.
Druga kwestia - łatwiej implementować coś, co jest uznawane za standard, niż uniwersalny sterownik obejmujący jak najwięcej urządzeń, prawda? Ciężko o taki, który bezproblemowo obsłuży wszystkie, a przecież nowe konstrukcje za kilkadziesiąt złotych wypuszczane są praktycznie codziennie. W mojej opinii jeśli ktoś naprawdę lubi granie na padzie, to albo niech korzysta z emulatora, albo po prostu odłoży sobie kasę na pada od X360, który poza kiepskim d-padem jest rewelacyjny.
0 kudosPowlSiz   @   18:32, 19.03.2014
Nienajgorszy ten NFS, ale mam wrażenie, że to Hot Pursuit 3 na sterydach.
0 kudosJacen22   @   16:45, 31.03.2014
Naprawdę to nie jest shit? Zdziwiony No nieźle chłopaki bo ta produkcja miała ogromny potencjał i została tak sp Cenzura że myślałem też że to jest słaba gra. A okazała się dobra. A tak ogółem serii: Ja chcę podobego NFS to najlepszej odsłony czyli tak wszyscy to wiedzą MOST WANTED. Cool
0 kudosADI9665   @   20:02, 27.09.2015
Wydaje mi się że taka sobie, ponieważ samochody nie wyglądają tak świetnie jak w NFS Hot Pursuit i prawdziwie.Nie grałem w nią za długo ponieważ ma nieco za duże wymagania na mój pc.
0 kudosnovy13   @   11:42, 14.05.2016
NFS jak dla mnie kiepski. Policja za mocno ściga i optymalizacja słaba. Na Wiedźmin 3 grałem na ustawieniach na maxa i git a tu na medium przycina
Dodaj Odpowiedź