Sniper: Ghost Warrior 2 to druga część taktycznej gry akcji, która daje nam możliwość wcielenia się w profesjonalnie wyszkolonego snajpera. Za produkcję odpowiedzialne jest rodzime studio CITY Interactive, które podjęło się także jej wydania. Gra przeznaczona jest dla posiadaczy poczciwych blaszaków oraz konsol Xbox 360 i PlayStation 3.
W Sniper: Ghost Warrior 2 gracz przejmuje kontrolę nad konsultantem pracującym dla prywatnej firmy ochroniarskiej, kapitanem Colem Andersonem. W jego ciele przemierzamy dziesiątki lokacji, starając się wykonywać przygotowane przez deweloperów zlecenia, rozgrywające się w wielu zakątkach świata. Na potrzeby gry wyrenderowano bowiem m.in. takie miejsca jak Sarajevo, tropikalną dżunglę Birmy oraz góry Tybetu.
Sniper: Ghost Warrior 2 działa na silniku graficznym CryEngine 3, który został przez deweloperów odpowiednio zmodyfikowany, celem uzyskania jeszcze bardziej zaawansowanej fizyki lotu pocisku. W rezultacie, wszystko począwszy od warunków pogodowych, a na materiale przez który przechodzi kula skończywszy, ma wpływ na jego lot. Jakby tego było mało, strzały należy oddawać na wydechu, źle wymierzone wciśnięcie spustu karabinu snajperskiego także negatywnie wpłynie na celność.
Oprócz zabawy w typowe skradanie, Sniper: Ghost Warrior 2 oferuje także tryb współpracy oraz misje z pojazdami w roli głównej - wszystko to, w ciągle zmieniającej się scenerii, generowanej przez silnik graficzny, napędzający m.in. Crysis 2 i 3. Lokacje robią szczególnie duże wrażenie ze względu na to, iż oparte zostały na prawdziwych miejscach. Na potrzeby gry stworzony mnóstwo idealnie odwzorowanych postaci, a przede wszystkim broń, której modele wzorowano na egzemplarzach będących na usługach obecnych armii.
Pierwszy Sniper: Ghost Warrior był słabą grą. Nie, wróć. Pierwszy Sniper: Ghost Warrior wyszedł kiepsko. Cholera… Znowu nie tak, jak chciałem. Pierwszy Sniper: Ghost Warrior stanowił atak City I...
Tworząc pierwszego Snipera, City Interactive chciało wkroczyć na zupełnie nowe tory. Polska ekipa, oprócz kaszankowatych shooterów sprzedawanych w kioskach po paręnaście złotych, pragnęła napisać grę,...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler