Władca Pierścieni: Wojna na Północy (PC) - okladka

Władca Pierścieni: Wojna na Północy (PC)

Premiera:
01 listopada 2011
Premiera PL:
04 listopada 2011
Platformy:
Gatunek:
RPG
Język:
Producent:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (110)Gram (29)Ukończone (56)Kupię (18)

Opis Władca Pierścieni: Wojna na Północy (PC)
szewczu @ 15:35 21.04.2010
Sławomir "szewczu" Szewczyk
Concept Artist & Matte Painting

Śr. długość gry: 29h 31min

+ czaswięcej

Władca Pierścieni: Wojna na Północy to pierwsza gra wydawnictwa Warner Bros Interactive oparta o licencję "Władcy Pierścieni". Produkcja jest rasowym RPGiem przeznaczonym na PeCety i konsole Xbox 360 oraz PLAYSTATION 3, a jej stworzenia podjęło się studio Snowblind Studios znane z takich hitów jak chociażby Baldur's Gate: Dark Alliance czy też Champions of Norrath.

Władca Pierścieni: Wojna na Północy w głównej mierze nastawione jest na zabawę w kooperacji sieciowej, w której może wziąć udział maksymalnie trzech graczy. Akcja przenosi nas do tytułowej "Wojny o Północ", która miała wielkie znaczenie w dalszej historii całego Śródziemia. Na swej drodze gracze napotkają zarówno postacie i tereny znane z filmów, jak i bliżej nieznane elementy świata wykreowanego przez Tolkiena. Dostępne są trzy klasy postaci: ludzie, elfy i krasnoludy.

Produkcja oferuje bogaty wachlarz możliwości - jak przystało na rasowego RPGa. Możemy zatem ulepszać i dowolnie modyfikować swoje bronie, zbroje czy też ważne dla postaci przedmioty. Podczas przygody znajdziemy masę najrozmaitszych gratów dla klasy, którą aktualnie prowadzimy. Walki toczymy z przeróżnymi kreaturami znanymi z książek. Są wśród nich gobliny, orki, wielgachne trolle, olbrzymie pająki czy też smoki.

Władca Pierścieni: Wojna na Północy to także zaawansowana oprawa audio-wizualna, wykorzystująca możliwości obecnie dostępnego sprzętu.


Wkład w encyklopedię mieli:   Gilberto, MicMus123456789, silverkin, Dirian, shuwar,
Screeny z Władca Pierścieni: Wojna na Północy (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   23:19, 25.01.2014
Fakt, grałem na wysokim (czy tam średnim, w każdym bądź razie środkowym poziomie trudności), ale może to kwestia strategii, posiadanej broni i rozwoju postaci?
0 kudosremik1976   @   23:27, 25.01.2014
Postać pewnie ma znaczenie. Mi do najwyższego poziomu przypasował najbardziej krasnolud i w sumie nie wyobrażam sobie przejścia tego poziomu inną postacią. Tu zabawa w starcia bezpośrednie rzadko się opłaca i często walka z dystansu jest o wiele bardziej efektywna.
0 kudosshuwar   @   23:30, 25.01.2014
Ja zawsze grałem człowiekiem, z ciężkim dwuręcznym mieczem. Nawet starcia bezpośrednie się udawały, choć prawda, o wiele łatwiej jest użyć balisty jeśli jest pod ręką.
0 kudosremik1976   @   23:38, 25.01.2014
Balista była rzadko pod ręką, ale krasnolud miał szybką kusze i powolny ale za to bardzo skuteczny młot. To zestawienie bardzo dobrze się sprawdzało.
0 kudosshuwar   @   23:50, 25.01.2014
Ciężko mi ocenić, bo nie przełamałem się nigdy, żeby zagrać inną postacią, choć mogłoby to być całkiem ciekawe doświadczenie Uśmiech Bardzo przypadła mi do gustu walka tym mieczem dwuręcznym.
0 kudosremik1976   @   23:58, 25.01.2014
Warto sobie zmieniać postać, bo gra przy którymś tam przejściu nie staje się monotonna. U mnie akurat zmianę postaci wymusiły bardziej trofea na konsoli, które tego wymagały niż chęć grania jakimś kurduplem, ale nie żałuję. Było po prostu ciekawej, chociaż sam też wybieram zawsze miecz. Uśmiech
0 kudosshuwar   @   00:05, 26.01.2014
Abstrahując od LOTR: Uwielbiam ciężkie miecze albo topory i dodatkowo szybkie łuki (kusze już takie fajne nie są). Kostur maga jakoś nigdy mi nie leżał w dłoni Uśmiech Kiedyś będąc w Edynburgu widziałem sklep z białą bronią - cudowne zabawki, aż by się chciało takiego w domu na ścianie mieć Puszcza oko
0 kudosremik1976   @   00:10, 26.01.2014
Zabaweczki fajne, ale też bardzo kosztowne. Biała broń wzorowana na tych z gier też jest niczego sobie.
0 kudosshuwar   @   00:19, 26.01.2014
Prawda - drogie jak cholera, ale piękne Uśmiech W oczach widzę taki jeden, nieskazitelnie srebrny miecz dwuręczny... stąd może mój sentyment do broni dwuręcznej w LOTR. Muszę się przemóc i spróbować kostura, ale tego się chyba kupić nie da - więc marzeń zza sklepowej szyby nie będzie Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   00:44, 26.01.2014
Cytat: shuwar
Muszę się przemóc i spróbować kostura, ale tego się chyba kupić nie da

Trzeba poszukać na Allegro,może są jakieś działające. Puszcza oko
0 kudosshuwar   @   00:54, 26.01.2014
To ja może poszukam na allegro jakiś eliksirów, żeby mnie tak plecy nie bolały Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   00:56, 26.01.2014
Przed chwilą w TV była reklama jakiegoś eliksiru mocy.Nazywał się Braveran czy jakoś tak. Pokręcony
0 kudosJackieR3   @   11:22, 05.02.2014
Dałem 7/10.Gra niezła ale jak dla mnie niestety tylko niezła.Spodziewałem się może zbyt wiele po grze osadzonej w świecie Tolkiena,bardziej epickiego klimatu,ciekawszej fabuły.Fajnym pomysłem za to jest to że wydarzenia w grze dzieją się równolegle z tymi z Trylogii
Walki z niemilcami satysfakcjonujące,w miarę widowiskowe,ataki specjalne dają frajdę.W grze pojawiają nawet działka stacjonarne{czyt.kusze}którymi niczym w CoD możemy trzebić szeregi orków.No i niestety niczym w CoD jest liniowo,mało zadań pobocznych,głównie jakieś ziółka dla Arweny które i tak znajdujemy po drodze.
Trochę też mi brakowało możliwości stworzenia własnej postaci przez co musiałem grać facetem.Jest co prawda niewiasta ale nie lubię magów.
Ponarzekałem trochę ale ogólnie nie żałuję czasu spędzonego z grą,bawiłem się dobrze.Niedosyt jednak pozostał.Mogło być o wiele lepiej.Gdyby za taki temat wziął się CD Project to by była gra. Zadziorny
.
0 kudosDawkli   @   22:45, 15.10.2014
Dobra gra, tak tylko dobra. grafika, system walki i scenki filmowe zrobily na mnie duże wrażenie, ale ekwipunek, uproszczone maksymalnie drzewo umiejętności to niestety duży ból tej gry. Ja gralem wszystkimi bohaterami po równo, błędem jest to, że jak wybrałem Ferina, odziałem go w tarcze i siekiere i poszedłem w skille pod obrone, gry zmieniłem na inną postać gra domyślnie założyła mu toporek i wybrala umiejętności, dla mnie to ogromny minus, bo chciałem zrobić sobie typową drużyne. Czarodziejka/Uzdrowicielka, Wojownik z tarczą i lucznik.
0 kudosRavenoiPL   @   13:17, 24.02.2015
kooperacja do 3 osób, ładna grafika, prosty system rozwoju postaci, no i oczywiście jest w świecie Władcy Pierścieni.
Dodaj Odpowiedź