I Wojna Światowa (PC) - okladka

I Wojna Światowa (PC)

Premiera:
17 czerwca 2005
Premiera PL:
18 listopada 2005
Platformy:
Gatunek:
Strategiczna
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (16)Gram (3)Ukończone (1)Kupię (2)

Opis I Wojna Światowa (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

I Wojna Światowa to gra typu RTS oparta o zmodyfikowaną wersję doskonale znanego silnika Blitzkrieg, stworzonego przez Nival Interactive. Gracz wciela się w postać dowódcy wojsk pruskich, rosyjskich lub alianckich. Jego zdolności przywódcze zostaną sprawdzone na polach bitew w całej Europie w trakcie jednego z najbardziej krwawych konfliktów w historii świata - I wojny światowej 1914-1918.

Gracz będzie musiał skorzystać ze swych zdolności taktycznych i zmysłu przywódczego, ale zwycięstwo nie jest zależne tylko od strategii na placu boju. Dobry dowódca musi troszczyć się o szlaki zaopatrzeniowe, wybierać główne cele i wykazać się zdolnościami defensywnymi. Lekka kawaleria daje graczowi szybkość w trakcie natarć, artyleria wspiera ogniem i zabezpiecza tyły, pojazdy opancerzone mogą pokryć ogniem wybrany obszar, a wsparcie lotnicze umożliwia atak poza liniami wroga. Tylko od Ciebie zależy, jak potoczy się ta bitwa!


Charakterystyczne cechy

- Gra strategiczna, w której możesz dowodzić wojskami rosyjskimi, alianckimi (Wielka Brytania i Francja) i pruskimi (wraz z Austro-Węgrami).

- Dziesiątki jednostek, w tym ciężki sprzęt oblężeniowy, artyleria polowa, kawaleria, piechota, czołgi, samoloty, saperzy i sanitariusze.

- Historyczne bitwy na ogromną skalę.

- Realistycznie odtworzony sprzęt wojskowy z początku XX wieku.

PEGI: Od 12 lat
Screeny z I Wojna Światowa (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLordVetinari   @   01:55, 27.12.2011
Gra nie ma w zasadzie żadnej konkurencji. A szkoda, bo potencjał I WŚ jest ogromny. Czekamy na dobrą strategię w tym okresie!
0 kudosJackieR3   @   17:03, 14.10.2012
Cytat: LordVetinari
Gra nie ma w zasadzie żadnej konkurencji. A szkoda, bo potencjał I WŚ jest ogromny.


Mam wątpliwości co do potencjału growego Pierwszego Globalnego Konfliktu.Okopy,okopy,okopy no i gaz musztardowy.Nic dziwnego że twórcy gier nie drążą tego tematu.Mam tę grę i nie wiem może robię błąd ale kompletnie nie chce mi się jej instalować.
0 kudosLordVetinari   @   21:47, 14.10.2012
Cytat:
Mam wątpliwości co do potencjału growego Pierwszego Globalnego Konfliktu.Okopy,okopy,okopy no i gaz musztardowy.Nic dziwnego że twórcy gier nie drążą tego tematu.

Na froncie zachodnim to i owszem. Ale na wschodnim wojna była nieco bardziej dynamiczna. Poza tym nawet taka pozycyjna wojna, przy odpowiedniej grze, może dać wiele bardzo ciekawych możliwości taktycznych i umożliwić świetną zabawę. Rozegranie bitwy pod Sommą czy Verdun mogłyby być całkiem ciekawym elementem gry. Próbowanie przerwania wrogich linii prawie nie licząc się z własnymi stratami byłoby interesującą opcją.
0 kudosJackieR3   @   10:37, 15.10.2012
Cytat: LordVetinari
Próbowanie przerwania wrogich linii prawie nie licząc się z własnymi stratami byłoby interesującą opcją.

To nie dla mnie.Nawet wirtualnych żołnierzyków mi żal.
0 kudosLordVetinari   @   19:04, 15.10.2012
Ale jakby np. jakiś następny Total War się zaczynał w 1914 r. to pewnie byś nie pogardził ;>
0 kudosJackieR3   @   08:13, 16.10.2012
Czy ja wiem?Trudno mi to sobie wyobrazić.Zamiast pojedynczych efektownych bitew rozległe fronty i okopy.Nawet z II wojną byłby problem.Może dlatego twórcy Total Warów omijają dwudziesty wiek z daleka.Taki globalny konflikt nie pasuje im do koncepcji serii.
0 kudosLordVetinari   @   21:02, 16.10.2012
Nie mówię, że byłoby łatwo, ale gdyby już się zdecydowali to na pewno by pozamiatali.
Ogólnie kwestia spojrzenia. Ja osobiście lubię załatwić bitwę zdecydowaną szarżą kawalerii, ale wizja takiego tytanicznego mocowania się, swoistych zapasów na froncie też jest świetna. Powolne badanie przeciwnika, szukanie słabych punktów jego umocnień, seria ataków itd.
Dodaj Odpowiedź