Act of Aggression to strategia czasu rzeczywistego autorstwa doświadczonego w tym temacie studia Eugen Systems. Fabularnie i stylistycznie gra osadzona jest w niedalekiej przyszłości, podczas gdy mechanicznie odnosi się do minionych już czasów, przywodząc na myśl serię Command & Conquer.
Do dyspozycji aspirujących strategów oddano trzy zróżnicowane frakcje - świetnie wyszkoloną Armię Stanów Zjednoczonych, zróżnicowane i dynamiczne wspólne wojska ONZ pod kryptonimem Chimera oraz dysponujący nowoczesną technologią Cartel. Wszystkie z nich różnią się nie tylko orężem i jednostkami ale również dostępnymi ulepszeniami oraz możliwymi do wzniesienia budynkami produkcyjnymi.
Główne mięsko gry stanowi oczywiście wytwarzanie potężnych wojsk i wykorzystywanie ich do spuszczania manta kolejnym przeciwnikom, jednak poza argumentami siłowymi Istotną rolę w drodze ku zwycięstwu odgrywa ekonomia. Do produkcji coraz mocniejszych oddziałów czy przydatnych budynków konieczne będzie zabezpieczenie odpowiednich zasobów.
Poza obowiązkowym trybem niezobowiązującej potyczki możemy sprawdzić swoje umiejętności w kampanii dla samotnego gracza oraz trybie wieloosobowym.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler