Worlds of Magic (PC) - okladka

Worlds of Magic (PC)

Premiera:
19 marca 2015
Premiera PL:
19 marca 2015
Platformy:
Gatunek:
Strategiczna
Język:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (2)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (0)

Opis Worlds of Magic (PC)
DevMat @ 15:22 04.11.2013
"DevMat"

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

Worlds of Magic to gra strategiczna, będąca duchowym spadkobiercą Master of Magic. Za jej opracowanie odpowiada polskie studio Wastelands Interactive.

Potężni czarnoksiężnicy zapragnęli stać się nieśmiertelni i sięgnąć niebios. Ta arogancja z ich strony doprowadziła do rozdarcia świata u podstaw. Ścigani za swoje zbrodnie magicy, pootwierali portale do innych światów. Pragnący rządzić i tam, rozpoczęli na nowo studiowanie magii, która okazała się zupełnie inna niż ta znana im do tej pory. Na nowo więc rozpoczął się wyścig o panowanie nad światem.

Zabawa polega na budowaniu własnego miasta, zapewnieniu odpowiedniego rozwoju ekonomi, rekrutowaniu jednostek oraz podbijaniu nowych terenów. Twórcy w każdym z aspektów wprowadzili dużą różnorodność. Mamy bowiem do wyboru jaką szkołę magii rozwijamy czy może każdą po trochu i w czasie bitew wykorzystujemy różnorodne zaklęcia. Możemy również powoływać potężnych bohaterów, którzy potrafią przesądzić o losach bitwy. Do wyboru oddano kilka klas. Każda z nich posiada inne jednostki do rekrutowania, a co za tym idzie każdą gra się inaczej. Należy także zadbać o pokarm dla podopiecznych oraz i ich morale.

Walka to jednak nie jedyna droga do zwycięstwa. Ważna jest także dyplomacja. Podpisywanie traktatów pokojowych czy też zawieranie umów handlowych, pomaga w osiągnięciu celu.

Twórcy wprowadzili całkowitą losowość terenów, co oznacza, że każda nowo rozpoczęta gra różni się od poprzedniej.


Wkład w encyklopedię mieli:   denilson, Materdea,
PEGI: Od 12 latZawiera przemoc
Screeny z Worlds of Magic (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?