Dragon Age: Początek - Przebudzenie (PC)

ObserwujMam (183)Gram (44)Ukończone (119)Kupię (22)

Kody do Dragon Age: Początek - Przebudzenie (PC)


bigboy177 @ 23:00 20.03.2014
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

Jeśli chcesz skorzystać z kodów dla gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie musisz wykonać kilka czynności. Co ważne, w przypadku edycji jakichkolwiek plików, pamiętaj, aby zrobić ich kopię zapasową, inaczej może być problem, jeśli coś pójdzie nie tak, jak powinno.

Najpierw musisz stworzyć na pulpicie skrót do pliku wykonawczego daorigins.exe. Znajdziesz go w katalogu, w którym zainstalowałeś grę, w podkatalogu bin_ship.

Mając przygotowany skrót, kliknij na nim prawym przyciskiem i wybierz opcję właściwości. Teraz poszukaj pola "Element docelowy", a na końcu, za ścieżką pliku dopisz frazę "-enabledeveloperconsole" (bez cudzysłowów). Będzie to wyglądać mniej więcej w taki sposób:

"C:\Dragon Age\bin_ship\daorigins.exe" -enabledeveloperconsole

W tym kroku, warto zrobić najpierw kopię zapasową pliku keybindings.ini. Dopiero gdy to uczynisz otwórz plik z pomocą notatnika. Jego lokalizacja to najczęściej:

C:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\Moje dokumenty\BioWare\Dragon Age\Settings

Znajdź w nim frazę:

OpenConsole_0=Keyboard::Button_GRAVE

I na samym końcu wstaw przycisk, który będzie odpowiadał za odpalanie konsoli podczas rozgrywki. Osobiście proponuję tyldę [~], bo będzie to wygodne. Jeśli też tak uważasz, to zmień wspomnianą linię na taką:

OpenConsole_0=Keyboard::Button_Tilde

Na koniec zapisz zmiany i uruchom grę.

Aktywowanie kodów

Dzięki wprowadzonym wcześniej zmianom, masz dostęp do konsoli. Wystarczy, że w trakcie rozgrywki wciśniesz teraz klawisz tyldy [~], a aktywujesz konsolę. Co ważne, nie będzie ona widniała w formie żadnego okna. Będzie niewidoczna. Frazy musisz starać się wpisywać bezbłędnie, a każdą zatwierdzasz klawiszem [Enter].

Lista dostępnych kodów:

runscript addxp x – zyskujesz "x" punktów doświadczenia;
runscript zz_money x – tym razem zgarniasz "x" monet - kasy nigdy za wiele;
runscript pc_immortal – stajesz się nieśmiertelny i nikt z Tobą nie zawalczy;
runscript zz_addparty x – sojusznik "x" dołącza do Twojej drużyny (wpisz albo imię, albo liczbę od 1 do 11);
runscript zz_addapproval x y – poprawia Twoje stosunki z sojusznikiem "x" (tutaj podajesz jego imię) o "y" punktów (maksymalna wartość to 100);
runscript zz_addparty – jesteś w stanie wziąć dowolną liczbę skrzydłowych;
runscript addtalent x – otrzymujesz dostęp do talentu lub zaklęcia (zamiast "x" wpisz nazwę);
runscript healplayer – zostajesz uleczony z wszystkich dolegliwości;
runscript killallhostiles – wszyscy przeciwnicy w okolicy giną;
runscript chargen – pojawia się ekran pochodzenia;
runscript selectparty – widzisz przed sobą ekran wyboru drużyny;
runscript zz_dropparty – usuwasz całą posiadaną drużynę;
runscript zz_talk_nearest – zaczynasz rozmowę z najbliższą postacią niezależną;
runscript zz_pre_strategy – teleportujesz się do ogniska Duncana, znajdującego się w Ostagarze;
runscript zz_pre_demo2 – przenosisz się do Ostagaru;
runscript ai off – wszyscy przeciwnicy nagle głupieją;
runscript wizard – zmieniasz klasę postaci na maga;
runscript rogue – a może wolisz zostać łotrzykiem;
runscript warrior – finalnie jest także wojownik;
runscript zz_party_addgifts – członkowie drużyny dostają prezenty;
runscript zz_reveal_map – cała mapa świata staje przed Tobą otworem, nie ma żadnych tajemnic;
runscript injury remparty – wszystkie rany członków drużyny znikają;
runscript restore – odzyskujesz manę i wytrzymałość.

Pamiętaj, aby korzystać z wszystkich kodów z rozwagą. Niektóre z nich są w stanie zepsuć tryb kampanii, a to oznacza, że przed ich użyciem warto zapisać stan gry. Wtedy, jeśli coś pójdzie nie tak, będziesz w stanie wczytać zapis i kontynuować normalne rozgrywkę.

Screeny z Dragon Age: Początek - Przebudzenie (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdanielllios   @   20:21, 21.01.2015
mam problem ze znalezieniem tego "elementu docelowego" gdzie to jest dokładnie :/
0 kudosshuwar   @   21:42, 21.01.2015
A zobacz na moim zrzucie ekranu Strzałka
0 kudosJackieR3   @   09:00, 22.01.2015
Cholibka,to już łatwiej tę grę przejść na hardzie grając jedną ręką,do góry nogami niż aktywować te kody. Zdziwiony
0 kudosshuwar   @   09:22, 22.01.2015
No przebudzenie jakieś trudne nie było. Co innego podstawka. Tam finałowe walki dawały w kość i jak dla mnie aż za mocno. Czego innego spodziewałem się po najniższym poziomie trudności, którego wybrałem by skupić się na fabule a nie na rzeźni.
0 kudosJackieR3   @   09:32, 22.01.2015
No nie przesadzaj,każda gra powinna mieć jakąś jedną przynajmniej zagwozdkę.W DA dla mnie nią była walka z golemami.Też zacząłem szukać kodów ale jak napisałem wyżej,łatwiej było mi się spiąć,podejść do walki taktycznie i strategicznie niż te kody aktywować.I dobrze.Miałem frajdę jak wygrałem w końcu. Szczęśliwy A walka finałowa? Za pierwszym razem. Dumny
0 kudosshuwar   @   09:45, 22.01.2015
Golemy to pikuś w porównaniu do walki finałowej. Przy czym ja walką finałową nazywam wszystko od momentu wejścia do warowni, zamku, czy jak to nazwać. Każda z osobna była ok, ale po czasie zaczynało brakować eliksirów i zaczęły się schody.
0 kudosJackieR3   @   09:52, 22.01.2015
Hmm.No to nie wiem od czego to zależało.Od składu drużyny?Już za bardzo nie pamiętam kogo miałem w tych walkach bo lubiłem bardzo mieszać żeby poznać wszystkie postacie.
0 kudosshuwar   @   10:02, 22.01.2015
Tam uczestniczył cały skład zależnie jak ich porozstawiałeś. Mimo to, każdy z moich towarzyszy był nieźle wyposażony. Też w trakcie gry zmieniałem ich, by lepiej poznać i wyposażyć odpowiednio.
Dodaj Odpowiedź