MiniGRY
Gorące Informacje:
PlayStation 4 dostanie w przyszłym tygodniu nową funkcjonalność

wyszukiwanie zaawansowane
Publicystyka
Multimedia
Społeczność
Poradniki
Rankingi
Moje MG
// // // // //

Kody do gry Rome: Total War PC

Na mapie kampanii naciśnie tyldę „~”, a następnie wpisz:

bestbuy - jednostki są o 10% tańsze
jericho - burzenie murów
add_money X - dodanie pieniędzy, gdzie X to ilość add_population Y X - dodanie określonej liczby mieszkańców, gdzie Y to osada, a X - ilość populacji
move_character Z X,Y - przeniesienie armii na dany punkt mapy, gdzie Z to generał, a X i Y - współrzędne
auto_win attacker/defender - zwycięstwo obrońcy lub atakującego w następnej bitwie, rozstrzyganej przez Auto Resolve
create_unit settlement/charactername unit_ID amount exp/armour/weapon - stworzenie określonej jednostki w dowolnej osadzie i armii, gdzie: settlement to nazwa osady, charaktername - generała, unit_ID - jednostki, amount - ilość żołnierzy w oddziale, exp - doświadczenie, armour - pancerz, weapon - ulepszona broń (dwa ostatnie nie więcej niż 3)
toggle_fow - wyłączenie Fog of War
process_cq settlement - natychmiastowa budowa wszystkich budynków w kolejce
give_trait characternname traitname level - nadanie generałowi dowolnej cechy, gdzie: charactername - generał, traitname - nazwa cechy (np. Builder itd.), level - poziom cechy
list_traits - lista wszystkich cech
give_trait_points charactername traitname points - punkty dla generała, potrzebne dla uzyskania danej cechy, gdzie: charactername - generał, traitname - nazwa cechy, points - ilość punktów
force_diplomacy accept/decline/off - akceptacja naszej propozycji dyplomatycznej przez dany kraj
invulnerable_general charactername - nieśmiertelny generał, gdzie charactername - generał
date year - zmiana daty
kill_character charactername - zabicie określonego generała, gdzie charactername - generał
season summer/winter - zmiana pory roku
capture_settlement settlementname - przejęcie danej osady, gdzie settlementname - nazwa osady
Inne popularne kody:

Rome: Total War

Rome: Total War
Premiera świat:22 września 2004Premiera polska:05 listopada 2004Gatunek:StrategicznaPlatformy:PC,
Czy wiesz że:
Czy wiesz, że dział filmów MiastoGier TV to nie tylko trailery, ale również mnóstwo materiałów od redakcji MiastoGier TV? Zerknij koniecznie tutaj!
Komentarze do kodów (15 najnowszych):

Dodał: Davvid7      @ 19:23, 23.02.2011

Jak wpisać w grze ''create_unit settlement/charactername unit_ID amount exp/armour/weapon'' bo nie ogarniam. Inne bez problemy jedynie ten.

Dodał: Kingtiger100      @ 15:22, 13.03.2011

jak wpisać kod na dyplomacje może ktoś wytłumaczyć czy tak jak jest napisane czy inaczej?

Dodał: Albercik2      @ 22:18, 09.04.2011

Co do tworzenia jednostek:
wyszukujemy w katalogu "Data" plik "export_descr_unit.txt"
są tam nazwy, statystyki i ID jednostek
Interesują nas linijki Type np "type roman praetorian cohort urban i"
Uwaga! Przy wpisywaniu nazwy jednostek nie może być tego znaczka "_"
No i wpisujemy zgodnie z ze wzorem:
create_unit "nazwa_miasta" "nazwa jednostki" "ilość" "lvl doświadczenia" "lvl pancerza" "lvl broni"
czyli:
create_unit "Rome" "roman praetorian cohort urban i" 5 3 3 3
Uwaga! cudzysłów " musi występować w tych miejscach jak w przykładzie
Ciekawostka! niektóre nazwy miasta w polskiej wersji językowej zawierają dwa człony, jeżeli chcemy by kod tutaj opisany lub np process_cq zadziałał musimy odnaleźć w folderze "Datatext" plik "imperial_campaign_regions_and_settlement_names.txt" i tutaj znaleść miasto które nas interesuje i wpisac jego angielką wersje np.:
Plemię Getów -> process_cq Tribus_Getae
Augusta Treverorum -> process_cq Trier


 Dodaj Komentarz:

UWAGA: Aby komentować materiały na MiastoGier.pl trzeba być zalogowanym. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się korzystając z formularza na górze strony. Jeśli chcesz zarejestrować nowe konto,
uczynisz to w tym miejscu.


© 2004-2014 MiastoGier.pl   »   O nas   |   Disclaimer   |   Reklama   |   Nabór do Redakcji   |   Regulamin
ISSN: 1898-7109     Ostatnia aktualizacja: 01.08.2014
UWAGA: W ramach portalu stosujemy pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce cookies.