Offline
Warto dodać, że studio tworzące tę grę składa się tylko z dwóch osób, należy więc być świadomym wielu ograniczeń. Poza tym brak zombie i innych dziwnych, wymyślonych maszkar sprawia, że wyjdzie z tego pierwszy chyba symulator przetrwania. W survivalu chodzi raczej o unikanie nadmiernych emocji, a nie ich szukanie, może dlatego jest tak "nudno" z perspektywy gracza. Les Stroud powiedział w jednym z odcinków swojego programu, że "Survival to nie ryzykowanie, wspinanie się po śliskich skałach, lub bezsensowne wskakiwanie do lodowatej wody. Survival to spokojne i metodyczne planowanie każdego kolejnego kroku, bo nawet najmniejszy błąd może kosztować nas życie". Patrząc pod tym kątem można zrozumieć dlaczego jest, przynajmniej teoretycznie, tak mało interesująco. Głód, wyziębienie/przegrzanie, niekorzystne warunki atmosferyczne i dzikie zwierzęta, to raczej wszystko co może nas spotkać w takiej sytuacji. Gra ma być realistyczna, pytanie tylko, jak w finalnej wersji uda się ten realizm oddać. Niemniej będzie pewnie raczej tylko dla fanów survivalu i jak ktoś nie lubi tych klimatów, to pewnie wiele w niej dla siebie nie znajdzie.