Project CARS - 7 rzeczy, które wiemy po ograniu gry PC - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Na dzień dzisiejszy największymi obawami są właśnie model jazdy który przypomina nieco Shifta ?? wydaje mi się że to dobre określenie. Jak i model zniszczeń który nie jest najwyższych lotów.

Ja mam nadzieje że nie będzie takich absurdów jak w w Shifcie 1 i 2 gdzie Np: lamborghini mogliśmy przejechać pod np: Mitsubishi Evolution i innymi mu podobnych samochodów tego nigdy nie zapomnę. Mam nadzieje że do takiej groteski nie dojdzie.

Oczywiście SI też pozostawia wiele do życzenia i to w nie jednej grze wyścigowej. Jedyne rozwiązanie ?? grać na wysokim poziomie trudności.



Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Hm... popatrzyłem na film prezentujący wyścig na torze Monza... po którym jeździłem nie tak dawno w F1 2014 i mam wrażenie, że te auta jakoś tak ślimaczą się Uśmiech W F1 przez zakręty się praktycznie przeskakuje jak torpeda, tutaj jakoś to tak wygląda jak wyścig emerytów Puszcza oko

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: Raaistlin
Polecam zagrać na kierownicy, a nie padzie czy klawiaturze (niestety to widać ;) ) Przyjemność z jazdy znacznie większa.

Wiadomo, zawsze lepiej się w takie gry gra na kierownicy. Niemniej na padzie też mi się przyjemnie grało i akurat do modelu jazdy nic tutaj nie mam, bo jest fajny. Pewnie gdybym podpiął kierownicę to byłbym jeszcze bardziej z niego zadowolony, no ale nie zawsze ma się ją pod ręką.

Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675755 postów.