Cytat: zbul
Oczekiwać od Dooma dobrej fabuły to jak wierzyć w wierność prostytutki. Kompletnie bez sensu "minus"
Widzisz po trójce, graczy jednak szło nastawić że dało się zmienić tą grę pod kątem fabularnym. Bo w DOOM 3 wszystko działo się znacznie wolniej, więcej było cut-scenek wszystkiego się dowiadywaliśmy właśnie z nich, a i więcej NPCów było. Więc pod względem fabularnym DOOM 3 pokazał się zupełnie z innej strony, podobnie zresztą jak model gry który całkowicie się zmienił, i z początku chciano nas przestraszyć.
Ciemne zakamarki, Zombie wychodzące zza rogu albo za naszymi plecami. DOOM 3 pokazywał z początku klimat Horroru, i bardziej pod tym aspektem go tworzono. Bo nawet jak w DOOMie 3 dochodziło potem do "rozwałki" to i tak była ona słaba. Więc z typowej gry akcji zrobili Horror/Akcja z dużym naciskiem na to pierwsze.
Tak więc DOOM 3 potrafił pokazać że z typowej mucki szło pójść w nieco inny klimat gry. Sam DOOM 2016 na razie zbiera bardzo mieszane oceny, zaś DOOM 3 zbierał oceny na poziomie 98% do 75%, gdzie 9 i 8 było o wiele wiele więcej niż tych poniżej 80%. DOOM 3 pokazał wtedy przeskok technologiczny, zaś DOOM 2016 tego nie pokazał i gra wygląda jakby wyszła w 2013-2014 roku.
Zresztą ma dalej problemy które były widoczne już w RAGE.