Dying Light PC - komentarze



Offline
kehciu //grupa Wojownicy RPG » [ Paladyn (exp. 687 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Ja mam na odwrót. Żadne Dead Island nie interesowało mnie tak jak Dying Light. Zgodzę się, że gier z zombie jest ostatnio sporo, ale są to w głównej mierze dodatki (np. tryb ZOMBI w częściach Call of Duty, Sniper Elite V2). Natomiast gry tj. Resident Evil stają się coraz to słabsze i nierzadko nudne. Nie przyglądałem się tylko Dead Rising i The Walking Dead.

Offline
novy13 //grupa Growi Bohaterowie » [ Komandor Shepard (exp. 559 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Gra fajnie się zapowiada ale kolejna której może nie pociągnąć mój komp aczkolwiek wydaje mi się że może są przesadzone choć patrząc na grafike nie wydaje mi się. Wiedźmin ogólnie ma wymagania jeszcze wyższe chociaż po 2 części wnioskuje że nic nowego bo wtedy mój nowy komp nie dawał rady na średnich ustawieniach gdzie później na reszcie gier grałem na średnich albo maxymalnych

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
To już jest kwestia samych "NEXT GENÓW" które narzucają te wymagania ze względu na rzekomy przeskok graficzny. Prawda jest taka że wymagania by nie były takie duże, albo mogły by być mniejsze. Wielu tytułach jak chociażby UNITY czy WATCH DOGS wymagania kompletnie nie są adekwatne do poziomu graficznego.

Offline
voltan91 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 255 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Cytat: Fox46
To już jest kwestia samych "NEXT GENÓW" które narzucają te wymagania ze względu na rzekomy przeskok graficzny. Prawda jest taka że wymagania by nie były takie duże, albo mogły by być mniejsze. Wielu tytułach jak chociażby UNITY czy WATCH DOGS wymagania kompletnie nie są adekwatne do poziomu graficznego.

Tiaa plus to że Ubisoft nie ma dobrej ręki do optymalizacji (i prawdomówstwa).

Ogrywam pomalutku gierkę jako że jestem fanem tematyki związanej z zombie.
Powiem szczerze, że gra potrafi być trudna zwłaszcza gdy się zapomni zabrać ze sobą kilku apteczek i rurek czy młotków. Nie jest tak jak w Dead Rising że można podnieść byle co i ruszać w bój, a oręż mimo trybu rozbudowań jest bardziej ograniczony (realistyczny?)
Fakt faktem bardzo przypomina mi Dead Island, ale to nie ma się co dziwić.
Póki co na plus, mam tylko nadzieję że nie zacznie być zbyt szybko nużąca.

Offline
MicMus123456789 //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2011 ]0 kudos
Po kilku godzinach gry stwierdzam, że system poruszania się jest zrobiony kosztem walki. Nie jest tak jak w Dead Island, że mogliśmy spokojnie iść i prać każdego zombiaka na naszej drodze. Nie wiem czy tak będzie przez całą grę, ale póki co walka z dwoma czy trzema przeciwnikami na raz nie jest kolorowa. System poruszania się jest bardzo dobry, ale mam też ochotę iść i trochę powalczyć, bo jak inaczej nabijać punkty siły jak nie po przez walkę.

Offline
novy13 //grupa Growi Bohaterowie » [ Komandor Shepard (exp. 559 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Ugrałem troche i gra jest trudna od początku. Po prostu survival od startu. Apropo poruszania się to sterowanie jest troche słabsze jak np. w Tomb Raider gdzie jest złożone ale jakoś łatwe do zapamiętania i opanowania itd. a tu powikłane, dodatkowo może mój pad nie działa dobrze bo często muszę 2-3 raz wcisnąć by zadziałał guzik

Liczba czytelników: 475744, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53681 wątków oraz napisali 675294 postów.