Cytat: wywiad
Na kontynencie zwierzęta żyją zgodnie z łańcuchem pokarmowym. Przykładowo możemy napotkać silniejszego stwora, który będzie próbował zjeść słabszego. Dlatego jak raptor spotka szczura, pomiędzy nimi dojdzie do walki. Podobnie sprawa wygląda z ludźmi. Jak bestia podejdzie za blisko do miasta, strażnicy zaczną ją atakować w ramach obrony. Gracz może wykorzystać ten fakt aby zwabiać silne potwory do miast by otrzymać nieco pomocy w ich ubiciu. Tylko pamiętajcie, potwór może zabić NPC, który będzie związany z zadaniem.
Chyba odpowiedź nieco minęła pytanie. To co ten pan tutaj wyjaśnił to już klasyka w grach PB. Zobaczymy po premierze.
Cytat: wywiad
Jedyne co mogę powiedzieć to fakt, że świat jest 1,5 razy większy niż ten w Gothic 3, jednak bardziej różnorodny terenowo.
Nieźle, biorąc pod uwagę jak bardzo zróżnicowany klimatycznie był świat w G3.
Cytat: news
Nie, nie ma możliwości romansowania z tą samą płcią. Nic więcej nie powiem, nie chce spoilerować wam zabawy!
Seksiści! Szowiniści! Rasiści! Faszyści! Namawiam do bojkotu tej gry i nie kupowania jej!
Cytat: wywiad
Jeśli spojrzysz na serię Risen zauważysz, że te gry nie posiadały sporej liczby błędów.
Cytat: wywiad
Mamy sporo pozytywnego odzewu po naszej najnowszej wersji z GamesComu. Na poprzednim GamesComie (w 2016) dużo ludzi narzekało na animacje, dlatego ciężko pracowaliśmy aby poprawić ten element.
Muszę zagrać żeby ocenić. Animacje faktycznie uległy poprawie, chociaż raczej nigdy nie będą idealne, jak to u PB. Podzielam dość popularną chyba opinię, że najlepszy system walki miał pierwszy Risen.
Cytat: wywiad
Nie planujemy żadnych DLC
Bardzo dobrze, ale jednak jak już gdzieś pisałem, liczę że po dobrej sprzedaży Piranie zdecydują się na DODATEK, nie DLC. Na coś kalibru Nocy Kruka do Elexa nikt by się nie obraził.