Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Recenzja Bloodborne PS4 - komentarze



Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: kehciu
Może jak LotF będzie tańsze to sprawdzę polską wersję DS na niskim poziomie trudności.

W tych grach nie ma do wyboru poziomu trudności.

Co do Bloodborne - pierwsze Dark Souls to do dziś, obok Diablo II, moja ulubiona gra. Dwójka była pod wieloma względami gorsza, choć i tak nadal świetna. Na Bloodborne jestem napalony, ale nie na tyle, by kupić dla tej gry PS4. Może kiedyś, może jak będzie więcej fajnych exów. W każdym razie fajnie, że gra jest świetna.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Ta gra to arcydzieło i to widać gołym okiem. A takie gry pojawiają się już co raz rzadziej i to nie problem tylko Sony, ale całej branży.

Przy projektowaniu lokacji musieli siedzieć prawdziwi artyści. I niech ktoś mi powie, że gry to nie sztuka. ;)

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8866 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: EvilScrooge
co jest dziś z tymi RPG'ami i wysokim poziomem trudności? Tak tudno zaimplementować poziom trudności "easy" zamiast zupełnie wykluczać istnienie graczy o różnym poziomie umiejętności?

Widać, że nie rozumiesz, o co chodzi w grach od FS. Ich gry wymagają bystrej obserwacji świata i umiejętnego wyciągania wniosków, nauki na własnych błędach. Innymi słowy subiektywnie odbierany wysoki poziom trudności = niechęć/niezdolność gracza do nauki. Te gry nie muszą się płaszczyć przed "graczami", byle tylko łaskawie udało im się je ukończyć. I to właśnie stanowi idealne dopełnienie fantastycznego klimatu i świata, jaki oferują.

Offline
Marvero //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 6 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Gra moim zdaniem jak najbardziej udana (klimat, soundtrack, wygląd lokacji, mobków, bossów), choć wkurzają trochę pewne mankamenty, bicie przez ściany, ciągnące się za nami zwłoki większych monstrów, no i ten dość długi loading ( wg mnie jest to motywacja do niepadania Szczęśliwy). Gra ma też bardzo fajne smaczki, te zawodzenia, lub szaleńcze śmiechy oraz to co mi się dość późno rzuciło w ucho, wypowiadane kwestie (chyba) przez moby które ubijamy (zwrócił ktoś na to uwagę?) Szczęśliwy


Jak najbardziej polecam Uśmiech

SPOILER: zauważył ktoś że NPC poznają nas po zapachu? są ślepi czy co? Szczęśliwy

Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675761 postów.