Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Recenzja Risen 2: Mroczne Wody PC - komentarze



Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Ech, myślałem, że chociaż wy pokusicie się o 9. Ale żeby nie było, już ósemka to dla mnie bardzo dobra ocena, a znając życie za kilka miesięcy baboli technicznych nie będzie. Gothic 1 też w dniu premiery miał dużo błędów, jednak systematycznie były naprawiane i dzisiaj bugów nie ma prawie wcale.
Mam nadzieję, że zagram już w piątek i wtedy się przekonam. Chociaż myślę, że dziewiątka będzie, bo gra wydaje się bardziej przemyślana i spójniejsza od "jedynki", której wystawiłem 8.5. Dla mnie pierwsza część Risena to zlepek poprzednich pomysłów PB w nowej oprawie. Jednak nie do końca miał to "coś". Z postaciami się nie zżywaliśmy, tak jak w Gothicach i nie mogliśmy porozmawiać z kim chcieliśmy, a na tym cierpiało lore, w końcu fajnie jest jak ktoś opowiada o miejscu w którym się znajdujemy. A nasz bohater był praktycznie przez cały czas sam, chociaż to podobno było celowym zamierzeniem twórców.
Kilka pytanek do recenzenta: jak jest z animacjami na które narzeka większość osób, z niezrozumiałych dla mnie powodów, widać, że Piranie przyłożyły się do tego aspektu dużo bardziej niż przy poprzednich grach? W czasie rozmowy w Gothicach postacie gestykulowały, w Risenie 2 jest dużo gestykulacji? No i na filmikach z cyklu Making of widzieliśmy, że zostanie wprowadzona animacja całej twarzy nie tylko ust, widać to? Bo czytając różne opinie mam wrażenie, że tego nie wprowadzili. Jeśli już przy twarzach jesteśmy to powtarzają się tak często jak w pierwszym Risenie? Zapytam jeszcze o żywy świat, Piranie nie zaniedbały tego aspektu i każda postać ma swój rozkład dnia?

Kto wie?
bigboy177 //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor Naczelny ]0 kudos
Cytat: sebogothic
jak jest z animacjami na które narzeka większość osób, z niezrozumiałych dla mnie powodów, widać, że Piranie przyłożyły się do tego aspektu dużo bardziej niż przy poprzednich grach?

Jest lepiej niż było do tej pory. Uważam, że na pewno lepiej aniżeli np. w Skyrim, niemniej jednak brakuje trochę do poziomu z takiego Wiedźmina 2, czy Mass Effect 3.
Cytat: sebogothic
W czasie rozmowy w Gothicach postacie gestykulowały, w Risenie 2 jest dużo gestykulacji?

Tak, machają rękami na lewo i prawo, co w sumie trochę mnie czasem irytowało, bo zbyt często te same gesty były, niemniej jednak da się przeżyć.
Cytat: sebogothic
No i na filmikach z cyklu Making of widzieliśmy, że zostanie wprowadzona animacja całej twarzy nie tylko ust, widać to?

W filmikach przerywnikowych tak - podczas normalnych rozmów w sumie też, ale nadal jest trochę "na robota".
Cytat: sebogothic
Jeśli już przy twarzach jesteśmy to powtarzają się tak często jak w pierwszym Risenie?

Hmmm, nie wiem czy tak często jak w pierwszym Risenie, ale trochę klonów jest. Mniej natomiast niż w pierwszym Wiedźminie, przed edycją rozszerzoną Dumny
Cytat: sebogothic
Zapytam jeszcze o żywy świat, Piranie nie zaniedbały tego aspektu i każda postać ma swój rozkład dnia?

Jest wciąż tak, jak PB zwykło robić. Niektóre postaci wychodzą tylko za dnia, inne w nocy, no i robią co mają robić. Rano śniadanko przy stole, popołudniu praca itd. - fajnie czuć progresję dnia.

Liczba czytelników: 475814, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53775 wątków oraz napisali 675805 postów.