Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Studio Telltale Games, twórcy interaktywnych przygodówek, zamyka swoje drzwi - komentarze



Offline
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13339 / 16200) lvl 14 ]1 kudos
Gry nie sprzedawały się nie dlatego, że były słabe. Po prostu nie prezentowały już niczego nowego, a i silnik który je napędzał był dosyć przestarzały. Deweloperzy, którzy stracili pracę znajdą pewnie zatrudnienie w innych studiach.

Offline
IgI123 //grupa Growi Bohaterowie » [ Tommy Vercetti (exp. 18739 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Z jednej strony smutno, bo historie opowiadane przez Telltale były świetne. Z drugiej strony, od czasu The Walking Dead kompletnie ich produkcje nie ewoluowały, a wybory jak były iluzoryczne w pierwszej grze tak były w następnych. Nie dziwię się że ludzie nie kupowali, a oglądali na przykład na YT (w tym niżej podpisany).

Offline
geass //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 1353 / 1600) lvl 9 ]3 kudos
Moim zdaniem i się stało dobrze i nie dobrze.

Nie dobrze z tej strony, że chyba przede wszystkim The Walking Dead przydałby się naprawdę jakiś taki fajny pomysł na zamknięcie tej serii. Po świetnej pierwszej części, sequel był hmmm... poprawny, a dalej nie grałem, bo widać było już po prostu graniem markami, a nie dobrą historią.

Dobrze z tej strony, że każda ich produkcja po sukcesie TWD to była taśmówka, robiona tylko dla $. Czyli tzw. odcinanie kuponów. Za to zostali ukarani i słusznie. Mam nadzieję, że więcej tego typu rzeczy będzie się przydarzać innym studiom (mam na myśli tych dużych głównie, np. za AC czy CoD). W tej branży oczekujemy czasami i więcej tego samego. Jednak zawsze chcemy, aby jednak to było poziom wyżej. Jeśli poszczególni deweloperzy zobaczą, że ich taśmówki się nie sprzedają, może w końcu pójdą po rozum do głowy i zaczną robić produkty wysokiej jakości pod każdym aspektem. Wychodziło by może i mniej gier, ale za to lepszych, a teraz głównie wychodzi tyle że nie da się we wszystko zagrać nawet... Tylko jak już się coś odpali to często gra zamiast bawić, po prostu męczy. Ale chcemy dla świętego spokoju przejść do końca, bo jak się wydało już jakiekolwiek pieniądze to szkoda (zwłaszcza na PC gdzie nie ma możliwości sprzedaży gry) żeby tak po prostu to odinstalować i zapomnieć.

Pomimo tego, że w nowości nie gram już kilka dobrych lat (za drogo, buble techniczne, brak czasu) to nawet z tych starszych gier, mimo iż biblioteka jest spora i rośnie przecież z każdym dniem mam poważny problem w jaki tytuł zainwestować może powiedzmy 30 zł. Drożej za gry nie płacę w ogóle, bo nie są dla mnie aż tyle warte. Nie znajduję wśród dzisiejszych tytułów jakiegoś "must have". Obejrzałem kolejne E3, minął gamescom i... jest po prostu meh.

Kolejne rebooty, remastery i inne re kompletnie nie poprawiają tej sytuacji, a tylko pogarszają. Jakieś lootboxy, miliardy DLC, wpychanie na siłę wszędzie multi i teraz battle royal... Moim zdaniem będzie tylko gorzej.

Offline
CVBPS //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 328 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Cytat: dabi132
Gry nie sprzedawały się nie dlatego, że były słabe. Po prostu nie prezentowały już niczego nowego, a i silnik który je napędzał był dosyć przestarzały. Deweloperzy, którzy stracili pracę znajdą pewnie zatrudnienie w innych studiach.

Szkoda... naprawdę szkoda, wydając TWD pokazali growej publice coś nowego, świeże podejście do przygodówek. No ale ta świeżość minęła i nie wystarczyło dawać tylko nowe uniwersum i nieco poprawioną grafikę.

Jak ktoś słusznie wyżej napisał, dostali jakby nie patrząc nauczkę, szkoda tylko, że w porę się nie ogarnęli, bo lubiłem ich przygodówki.
Szkoda tym bardziej, że dużym wydawcom się tak nie dostaje, jak od serii Call of Duty, czy Assassin

Online
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9272 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Nie ukrywam, że jestem bardzo rozczarowany. The Walking Dead to był ich najważniejszy tytuł, od niego zaczęli, to na nim oparli sukces, a teraz nie dostaniemy końca historii Clementine? Przecież ich gry opierają się na historii. Trzeci i czwarty epizod zostały anulowane - drugi jeszcze wyjdzie i opowieść zostanie ucięta. Trochę wstyd. Dziwię się, że nikt wcześniej nie zareagował na kiepską sytuację finansową. Model biznesowy się nie sprawdzał, a oni dalej brnęli w tym samym kierunku. Może trzeba było wydawać jedną grę rzadziej.

Liczba czytelników: 475743, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53681 wątków oraz napisali 675291 postów.