Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
W Cyberpunk 2077 nie będziemy zabijać przeciwników jednym strzałem - komentarze

Offline
frycek88 //grupa Wojownicy RPG » [ Fiery Thunder (exp. 1542 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Tylko mam wątpliwości czy to nie będzie wyglądało sztucznie. Jak na początku będziemy musieli w żołnierza na wyższym poziomie wystrzelić 10 pocisków, a jak będziemy mieć kilka poziomów doświadczenia to już będzie wystarczyło tylko 5. Nie lepiej zrobić by obrażenia zależały też od miejsca gdzie trafimy wroga. Np. premie do obrażeń za trafienie w głowę itp.



Offline
LuKaS77PL //grupa Mieszczanie » [ Mieszczanin (exp. 74 / 100) lvl 5 ]0 kudos
Cytat: frycek88
Cytat: TheCerbis
Ale to jest RPG.


Ja to rozumiem, co nie zmienia faktu że można podzielić ciała wrogów na strefy trafień. W wielu RPG'ach to działa.


Ciała są podzielone na strefy trafień. Druga sprawa, to że właściwie każdy ma metal w głowie więc jedna kulka to nie taka oczywista sprawa. Podczas pokazu widziałem np. akcję, kiedy właśnie wybiegł przeciwnik, na którego nie działały strzały w klatkę czy w głowę, więc V spowolniła czas i odstrzeliła mu nogi strzelbą w slow motion wyłączają go całkowicie z walki.

Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675761 postów.