Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Amy Hennig - scenarzystka Uncharted - uważa, że gry fabularne powinny być krótsze - komentarze

Offline
Loczek3545 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Desperado (exp. 3915 / 4800) lvl 11 ]1 kudos
Sony i Naughty Dog to zespoły, które potrafią świetnie wyważyć gry fabularne. Przy God Of War bawiłem się świetnie, bo tam był wypchany ciekawostkami i małymi misjami pobocznymi, świat półotwarty. W Uncharted 4 samo dodanie motywy poruszania się pojazdem jakoś lekko odświeżyło całą serię. Liczą się dobre pomysły i wciągająca historia w tle, bo dla wielu ludzi właśnie tak powinna wyglądać gra, a nie skakanie z samolotu na ciągle jedną mapę... Jeśli mają pchać wszędzie otwarty świat, to zgodzę się, że te gry powinny być krótsze. Więcej nic nieznaczących znajdziek, które przedłużają żywot gry nawet o kilkanaście godzin, też nie jest wyjściem.

Liczba czytelników: 460496, z czego dziś dołączyło: 3.
Czytelnicy założyli 46059 wątków oraz napisali 631614 postów.