Mega mi się podoba setting, a także postaci poboczne - gadki z filozofami zapowiadają się ciekawie.
Niestety, są też elementy, które mi nie pasują, jak wybór postaci na całą grę. W Syndicate było to zrobione znakomicie - rodzeństwo miało swoje własne misje fabularne, uzupełniało się w kluczowych momentach, a podczas eksploracji świata czy wielu misji pobocznych można było eksperymentować, próbując różnego podejścia dzięki nieco odmiennym umiejętnościom bohaterów. Tutaj wybór zdaje się być kosmetyczny - pytanie zatem, co z niewybraną postacią? Pojawia się jakoś w historii czy totalnie z niej znika? No i która z nich jest kanoniczna? Dodatkowo pozostaje moja osobista awersja do obecności statków w grze i przeniesienia części gameplayu na wodę. Mimo powszechnych pochwał, ten aspekt nigdy do mnie specjalnie nie przemawiał i wolałem "piesze" odsłony rozgrywające się najlepiej w jednym, wielkim mieście, jak właśnie Syndicate czy Unity z nowszych.