Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Denuvo w Śródziemie: Cień Wojny poddało się po jednym dniu - komentarze



Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8864 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Decyzja o użyciu tego zabezpieczenia zapadła pewnie dużo wcześniej, niż pojawiły się newsy, że piraci nie mają już z nim problemów. A firmy łączy pewnie umowa, która stanowi o jego użyciu.

Ja jednak wolałbym zamiast DRM-ów najpodlejsze spotchecki. Nieśmiertelni wrogowie, zawyżony poziom trudności, kasowanie zapisanych stanów gry - wszystko, byle tylko złodziejom dopiec. A po wymienione wyżej sposoby już nieraz sięgano.

Offline
Soyer90 //grupa Mieszczanie » [ Stajenny (exp. 42 / 50) lvl 4 ]0 kudos
Dużo osób się dziwi dlaczego nie usuną denuvo jak padło w danej grze. Dużo osób w tym ja się z tym zgadzam że chodzi o szpiegowanie graczy. Wykradanie informacji o sprzęcie, zachowaniach może jakiś dostęp do komputera. W końcu denuvo opiera się na pirackim kręgosłupie. Dla mnie to nic innego jak trojan przekazujący informację korporacją.

Online
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13339 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Cytat: guy_fawkes
Decyzja o użyciu tego zabezpieczenia zapadła pewnie dużo wcześniej, niż pojawiły się newsy, że piraci nie mają już z nim problemów. A firmy łączy pewnie umowa, która stanowi o jego użyciu.

Zapewne tak jest, i jestem pewien że w umowie jest też swego rodzaju klauzula określające jaki okres musi minąć od premiery, by twórcy mogli wypuścić patcha usuwającego Denuvo.
Cytat: guy_fawkes
Ja jednak wolałbym zamiast DRM-ów najpodlejsze spotchecki. Nieśmiertelni wrogowie, zawyżony poziom trudności, kasowanie zapisanych stanów gry - wszystko, byle tylko złodziejom dopiec. A po wymienione wyżej sposoby już nieraz sięgano.

Albo coś co zrobili twórcy Take On Helicopters - studio Bohemia Interactive, gdzie w pirackiej wersji obraz co raz bardziej się rozmywał, aż w końcu nie można było nic dostrzec. Podobne zabezpieczenie było też w pierwszej Armie, z tym że tam po kilku minutach grania na piracie gra wrzucała nas w rolę ptaka i mogliśmy tylko sobie latać nad obszarem gry. I faktycznie te dwa zabezpieczenia utrudniały życie piratom, a nie posiadaczom legalnych wersji

Cytat: Soyer90

Dużo osób w tym ja się z tym zgadzam że chodzi o szpiegowanie graczy. Wykradanie informacji o sprzęcie, zachowaniach może jakiś dostęp do komputera. W końcu denuvo opiera się na pirackim kręgosłupie. Dla mnie to nic innego jak trojan przekazujący informację korporacją.

Tak, tak, tak, bo twórcy nie mają niczego lepszego do roboty tylko szpiegować graczy i chcą wiedzieć jaką zawartość mają oni na swoich komputerach. Nie szerzmy paranoi. Wiele osób ma swoje profile na Facebooku, konta Google i jakoś nie mają problemu z umieszczaniem na nich zdjęć swoich własnych czy małych dzieci i nie przeszkadza im inwigilacja FB czy Google, a robią halo o zabezpieczenia w grach. Tak samo nie przeszkadza wielu osobom to, że w smartfonach z Androidem Google śledzi każdy nasz ruch, zapisuje miejsca w jakich byliśmy, robi zrzuty ekranu z naszych rozmów czy przekazuje na serwery to jakie strony przeglądamy. Akurat o to nie ma tylu krzyków, a jak zostanie wymyślone zabezpieczenie w miarę skutecznie utrudniające życie piratom to wszyscy boją się o swoją prywatność.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9272 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: TheCerbis
Ja nie mam FB, nic tam nie wrzucam a inwigilacja mi przeszkadza. Trudno tylko jej uniknąć.

Ale masz konto na MG, więc jesteś szpiegowany. Wiadomo jakie zakładki przegladasz, o jakich porach się logujesz, jakie sa Twoje ulubione gry, a do tego znane jest Twoje IP! Inwigilacja pełna gęba! Szczęśliwy

Liczba czytelników: 475743, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53681 wątków oraz napisali 675289 postów.