Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu

Hellblade: Senua's Sacrifice (PS4)

ObserwujMam (9)Gram (2)Ukończone (2)Kupię (6)

Hellblade: Senua's Sacrifice - gra kasuje zapisy, jeśli giniesz zbyt często - komentarze

Offline
mrPack //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Ognia (exp. 3596 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Twórcy chyba wcześniej nie wspominali nic o tym i jasne, że niektórym mogło się nie spodobać takie podnoszenie poziomu trudności. Znaleźli się już jednak odważni by wypróbować ile niepowodzeń prowadzi do końca gry i konieczności rozpoczęcia jej od nowa. Okazało się, że choroba owszem postępuje, ale w pewnym momencie mimo kolejnych śmierci się zatrzymuje, a gra toczy się dalej. O ile to nie jakiś błąd w grze to możliwe, że w ten sposób chciano po prostu zmotywować graczy by starali się nie ginąć. Ciekawe czy deweloperzy jakoś się odniosą do tego.



Offline
krzywy_banen //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 398 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Cytat: mrPack
TOkazało się, że choroba owszem postępuje, ale w pewnym momencie mimo kolejnych śmierci się zatrzymuje, a gra toczy się dalej. O ile to nie jakiś błąd w grze to możliwe, że w ten sposób chciano po prostu zmotywować graczy by starali się nie ginąć.

Cytując z konkurencyjnego gola (z forum):
Cytat: forum gola
Odnośnie znamienia bohaterki.
Faktycznie jest tak, że jak postać ginie, to rozprzestrzenia się znamię na jej dłoni. Gdy dotrze do głowy, gra kończy się i musisz zacząć absolutnie od samego początku. Jednak twórcy nie strzelili sobie w kolano tym rozwiązaniem ;) Otóż, na początku faktycznie szybko znamię się rozprzestrzenia, ale z czasem, im więcej razy giniesz tym wolniej mrok dociera wyżej. Dodatkowo, jeśli przegrywasz w niektórych sekwencjach gry, lub gdy wrogowie Cię pokonują, to gra automatycznie się balansuje i aktualne wyzwanie staje się łatwiejsze. Więc tę znamię to nic innego jak taki straszak, by gracz mocniej zaangażował się w historię i faktycznie starał się z całych sił dotrzeć szczęśliwie do finału. W praktyce jednak, każda osoba co trochę gra w różne tytuły, nie powinna się nawet w najmniejszym stopniu bać, że ten mechanizm przerwie ich rozgrywkę. Tak na oko, to chyba trzeba zginąć ponad 25 razy, by przegrać w Hellblade!

I jeszcze jedno zdanie:
Cytat: forum gola
Warto dodać, że w przypadku kiedy zgnilizna dojdzie wyżej, a przerwie się grę, aby powrócić do niej później (u mnie to był kolejny dzień), znamię się znacznie zmniejsza lub nawet cofa do stanu początkowego.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8866 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Pytanie, czy tu w ogóle są poziomy trudności, bo np. Soulsy ich nie znają. Dumny

Na mnie taki straszak działa mocno, bo generalnie słabo u mnie ze zręcznością, za to nadrabiam determinacją i szukaniem niebanalnych rozwiązań na walkę, więc w Soulsach sobie radzę. Tam jednak nie ma widma takiej kary, a śmierć jest wpisana w świat gry i historię bohatera.

Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Cytat: MicMus123456789
Opcja ciekawa choć trudno uwierzyć by była ona zamierzona. Gdyby była to przed premierą by coś o tym powiedzieli.

Przecież na początku gry, tuż po tym jak bohaterka "otrzymuje" znamię na ręce, jest ostrzeżenie, że jak zginiemy zbyt dużo razy, a znamię dotrze do głowy to gra się kończy. Poza tym informacja już została zdementowana. W jednym serwisie sprawdzili to, zginęli z 50 razy i nic się nie stało.

Liczba czytelników: 475816, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53789 wątków oraz napisali 675852 postów.