Każda Forza od dwójki ma stałe 60FPS, w dużym stopniu dzięki dynamicznej optymalizacji. Dlatego wygląda trochę lepiej jeśli bawisz się w Time Trial niż wyścig np z 16 graczami, dodatkowo ilość detali/LOD wzrasta kiedy jesteś na czołówce i w tle nie ma innych samochodów. Forza to wzór doskonałej optymalizacji na Xboxach. Forza Horizon 3 to gra, która działa w betonowych 30FPS w 1080p na tak ubogiej w moc podstawowej wersji konsoli i wygląda przecież świetnie.
Nikt nie zapowiadał w grach 60FPS, raczej w 90% można liczyć na 30 z drobnymi spadkami w multiplatformach.
Cała moc idzie w rozdzielczość, która doskonale skaluje się do wydajności układu graficznego, a takie 3200x1800 z temporal antialiasing wygląda świetnie i często jest złotym środkiem (prawdopodobnie to będzie najpopularniejsza rozdzielczość Xboxa X - jest to dokładnie tyle co 4x900p z Xboxa One).
Nie jestem żadnym fanem konsoli Microsoftu, Xboxa One miałem przez jakiś rok, ale od czasu Play Anywere pozbyłem się go, bo każda z gier działa i wygląda lepiej na moim PC. Obok PC gram na PS4 Pro. Nie wymagam cudów od X, nie dopowiadam sobie bzdur, ani nie powtarzam tych usłyszanych w sieci. Wszystko wskazuje na to, że dla osób ceniących sobie wyższe rozdzielczości będzie to fantastyczna platforma do grania przy rozsądnej cenie.
@Lucas-AT - potwierdzone, że na zwykłym Xboxie One będzie 1080p60, jak zawsze.
"Zaprojektowaliśmy Forzę 7 tak, by w pełni wykorzystała możliwości stwarzane przez Xboksa One X. Dzięki temu wygląda fenomenalnie. Pomyślcie o tym jak o grze, w której podkręcaliśmy możliwości graficzne. Na Xboksie One S odpalasz ją w 1080p i wszystko wygląda pięknie. 1080p i 60 fps. Nie będzie to jednak porównywalne z 4K. Nie da się tego zestawić.
(Na PC) możesz wszystko podkręcić i uzyskać być może nawet większą jakość niż na Xboksie One X. Na taki komputer musisz wydać 4 tys. euro, ale on pozwoli na jeszcze lepsze przeżycia, uzyskanie płynniejszego obrazu i tego typu rzeczy "- Hartman z Turn 10.