Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Mass Effect: Andromeda - główny animator Mass Effect 2 wyjaśnia co mogło pójść nie tak, jeśli chodzi o animacje - komentarze

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Obejrzałem sobie materiały na YT (w art. jest dobry punkt wyjściowy) pokazujące jak projektuje się animacje rozmawiających postaci w Wiedźminie 3 - nieźle. Ogrom roboty, nie ma co.

Ja mam w Andromedzie za sobą 6h, z czego 4h, to zwiedzanie Nexusa i Arki. Rozmawiałem z wieloma postaciami, przyglądałem się im. I.... no co? Tak są zaprojektowane, taki był zamysł graficzny, nie wyglądają może jakoś w sposób powalający, ale za to wszystkie postacie stworzone są w jednej stylistyce. Mi to nie przeszkadza.

Mój własnoręcznie zaprojektowany Ryder też jest niczego sobie. Moim zdaniem jest zdecydowanie lepiej animowany, niż postać z Inkwizycji.


Liczba czytelników: 475797, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53762 wątków oraz napisali 675744 postów.