Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Fallout 4 był prawie skończony, zanim go ogłoszono - komentarze



Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7250 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Nie wiem, czy tworzenie gry bez konsultacji z fanami, to jest taki dobry pomysł. Bo co innego biernie czytać fora i różne opinie, a co innego uczestniczyć w dyskusjach i pewne kontrowersyjne aspekty, i pomysły przeforsowywać wspólnie. Na pewno nic złego by z tego nie wynikło. Nawet Blizzard rozmawia ze swoimi fanami w trakcie tworzenia swoich gier. A tutaj wygląda to trochę, jakby bali się opinii na ten czy tamten temat. Cóż, czas pokaże czy ma to w ogóle jakiekolwiek znaczenie.

Offline
IgI123 //grupa Growi Bohaterowie » [ Tommy Vercetti (exp. 18747 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Cytat: TheCerbis
Igiaszu mój ty, co prawda Obliviona nie lubię ale Skyrim był naprawdę ciekawy.
Cóż, kwestia gustu. Jak dla mnie to w Skyrimie nie ma choćby jednej wartej zapamiętania lokacji, którą zamieszkuje choćby jedna warta zapamiętania postać, z którą dałoby się przeprowadzić choćby jeden warty zapamiętania dialog.

Offline
Guilder //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2584 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Cytat: IgI123
Jak dla mnie to w Skyrimie nie ma choćby jednej wartej zapamiętania lokacji, którą zamieszkuje choćby jedna warta zapamiętania postać, z którą dałoby się przeprowadzić choćby jeden warty zapamiętania dialog.
A Throat of the World? Sovngarde? Markarth?
Ale czepiam się, wiem o co Ci chodzi, i w zasadzie się zgadzam.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: IgI123
ak dla mnie to w Skyrimie nie ma choćby jednej wartej zapamiętania lokacji

Gusta bardzo sie roznia. Na mnie w Skyrimie wrazenie robila nawet niejedna zwykla sciezka czy polana.

Jezeli chodzi o postaci to z tym gorzej, ale w pamieci mi zapadlo np. wiele duchow i gilidia zlodzieji.

Offline
petrucci109 //grupa Wojownicy RPG » [ Postowy Huragan (exp. 2674 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Ciekawe, czy udało im się poprawić to co jest nijakie i bezpłciowe we wszystkich grach Bethesdy, czyli beznadziejną fabułę i drewniane postaci (i co z tego, że świat jest otwarty i gra ma ponad 200 godzin, jeśli po 2 godzinach ma się jej dosyć z nudów...) :/

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7250 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Moim zdaniem Bethesda po prostu nie potrafi ciekawie opowiadać historii. Prawie w ogóle się na niej nie skupiają i świadomie jest ona dla nich jedynie tłem dla ogromnej i nudnej po jakimś czasie eksploracji. Moim zdaniem w Morrowind wymyślili jak dotychczas najlepszą historię, naprawdę mocną i pełną potencjału. Ale poprowadzona była ona tak, że w ogóle się tego nie czuło. Czasem przeczytaliśmy jakieś zapiski, czasem z kimś pogadaliśmy, po czym fabuła na długie godziny odpływała gdzieś na bok. Historia ta mogła być zapamiętana na długo, a tak przeszła sobie gdzieś obok, przytłoczona peanami na temat ogromu świata. Duży błąd moim zdaniem.
Ogólnie fabuła może być nie najwyższych lotów, ale jeśli jest dobrze opowiedziana, to sprawia wrażenie często lepszej niż jest w rzeczywistości, a już na pewno nie ma się wrażenia banału i sztampy. Patrzcie, że często w recenzjach produkcji, gdzie fabuła jest ogólnie kiepska, recenzent ocenia ją na plus, bo mimo wszystko wciąga. Czyli zamiast być kulą u nogi, staje się atutem gry. I właśnie tego mi brakowało zawsze u Bethesdy, czasem mam wrażenie, że z chęcią całkiem pozbyliby oni się tego elementu ze swoich gier, gdyby to było możliwe Uśmiech

Liczba czytelników: 475797, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53762 wątków oraz napisali 675744 postów.