Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
W Wiedźminie 3 nie ma ekranów wczytywania - komentarze

Offline
pawelecki96 //grupa Wojownicy RPG » [ Postowy Huragan (exp. 2386 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Gdyby okazało się, że faktycznie nie będziemy oglądać czarnego ekranu przechodząc przez drzwi albo wchodząc do miasta to będzie to ogromy plus gry. Już Wiedźmin 2 zmierzał w podobną stronę, tam zamiast długiego loadingu (pozdrawiam część pierwszą) erkan się po prostu ściemniał na krótką chwilę. Coraz bardziej czekam aż gra się ukarze. Trzeba będzie pod ME rozbić namiot żeby dorwać jakiś egzemplarz Szczęśliwy



Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
W obrębie hubów nie będzie ekranów wczytywania, ale pomiędzy nimi i przy szybkiej podróży już tak. Póki co znamy następujące huby: okolice Wyzimy z prologu, zamek w Wyzimie, Kaer Morhen z przyległościami, Novigrad i okolice + Ziemie Niczyje oraz archipelag Skellige.

Offline
JackieR3 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Obywatel 2015 ]0 kudos
Cytat: shuwar
Mnie najbardziej w grach denerwuje wczytywanie przy wchodzeniu do pomieszczeń. Przez to często odpuszczam odwiedzenie jakiejś izby, żeby nie marnować czasu na ładowanie.

Rozumiem że masz na myśli Skyrim.No dziwne to faktycznie.Wielki otwarty świat a tu mała budka i trza wczytywać. Zdziwiony Ale raczej mnie to nie irytowało,dla mnie ekrany wczytywania to sprawa drugo a nawet trzeciorzędna.Parę sekund poczekać? W czym problem ?

Offline
Guilder //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2582 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Cytat: JackieR3
Rozumiem że masz na myśli Skyrim.No dziwne to faktycznie.Wielki otwarty świat a tu mała budka i trza wczytywać. Zdziwiony Ale raczej mnie to nie irytowało,dla mnie ekrany wczytywania to sprawa drugo a nawet trzeciorzędna.Parę sekund poczekać? W czym problem ?
Moim zdaniem zależy to od kilku czynników. Po pierwsze długość trwania wczytywania. W Skyrimie poza naprawdę nielicznymi wyjątkami ładowanie trwało bardzo krótko (do pięciu sekund), więc nawet przy dużej częstotliwości nie wpadałem w stan zniecierpliwienia. Druga sprawa to wygląd takiego ekranu. Znowu przykład Skyrima: podczas ładowania wyświetlały się podpowiedzi wyjaśniające historię lub mechanikę gry. Co więcej, pomocne podpowiedzi. Zanim przeczytałem i przeanalizowałem tekst, już grałem.
Przy takich rozwiązaniach te niedogodności są bardziej znośne. A to przecież jest banalne do zaprogramowania.

Liczba czytelników: 475793, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53755 wątków oraz napisali 675717 postów.