Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Permanentna śmierć w Wiedźmin 3: Dziki Gon? - komentarze



Offline
Festus_ //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 339 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Myślę, że permanentna śmierć będzie wprowadzona jako osobny tryb gry, który odblokujemy dopiero po przejściu gry w trybie normalnym/trudnym. Podobne rozwiązanie było w Batmanie, a w Wiedźminie jak do tej pory też były różne trudności rozgrywki. To rozwiązanie wydaje się być najrozsądniejsze, bo utrata zapisu gry nie każdemu przypadnie do gustu. Niektórzy chcą po prostu cieszyć się fabułą bez potrzeby ważenia eliksirów, skupianiu się na rozwijaniu postaci i ulepszaniu ekwipunku. Deweloperzy na pewno zdają sobie z tego sprawę.

Nowy system ważenia bardzo mi się podoba. Wiem, że dużo graczy cieszyło ważenie odpowiednich mikstur i ich zażywanie w przygotowaniu do trudnej walki i oni pewnie będą nieco zawiedzeni, ale mnie to nużyło, wolałem rozgrywkę w normalnym trybie trudności, gdzie nie musiałem bawić się w eliksiry za często.

Co do medytacji sytuacja wcale nie wydaje mi się kuriozalna - wiedźmin był indywidualistą, rzadko kiedy podróżował z losowymi osobami i zachowywał wszelkie środki bezpieczeństwa. W związku z tym medytowanie przy ognisku spotkanych na szlaku osób nie jest zbyt racjonalne.

Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18230 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Cytat: Fox46
Szkoda że jedna mikstura działa na zawsze, to nadawało klimat grze a teraz to ułatwili do granic możliwości.
Może pomyślą o tym patencie dla najłatwiejszego poziomu trudności, bo jeśli będzie to dla wszystkich no to słabo.

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
No ale czekajcie, toż w W2 z tego co pamiętam był taki tryb - "koszmar" czy coś w ten deseń, który charakteryzował się tym, że zdobywaliśmy osiągnięcie, gdy nie zginęliśmy podczas rozgrywki ani razu... "czy coś takiego" (to takie ulubione powiedzenie mojej córki) Puszcza oko

Offline
Uxon //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 7250 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
@Festus W dwójce był już na starcie dostępny poziom trudności "nagła śmierć", gdzie zgon Geralta był równoznaczny z końcem gry i nie dało się wczytać zapisu. Poza tym, nie trzeba wcale na nim grać, moim zdaniem to dobrze, że różnice w poziomach w poprzednich częściach były tak znaczne. Na łatwym można było przejść jedną ręką z wyłączonym monitorem, trudny wymagał już niezłej wprawy. Ogólnie wybierasz ten, który Ci najbardziej pasuje i każdy znajdzie swój ulubiony z pewnością też tutaj.

Offline
petrucci109 //grupa Wojownicy RPG » [ Postowy Huragan (exp. 2663 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
To rozwiązanie z miksturami jak dla mnie trafione, nie każdy musi lubić siedzieć i ważyć mikstury przez 20 minut.
Co do permanentnej śmierci to mam nadzieję, że to rozwiązanie tylko na najwyższym poziome trudności. Osobiście nie lubię, żeby gra była tak trudna, że aż irytująca.

Liczba czytelników: 475797, z czego dziś dołączyło: 5.
Czytelnicy założyli 53757 wątków oraz napisali 675732 postów.