Cytat: Lucas-AT2:40
https://m.you(...)pUe1D-ZA
To jest spory skok jakościowy. Taki tłum wymaga wielkich mocy przerobowych, bo tu w grę wchodzi ogromna ilość danych i animacji do wyświetlania. Nie musi być nie wiadomo jak skomplikowane AI, by obciążyć sprzęt. To tak jakby w GTA V ilość przechodniów i samochodów zwiększyć razy 10. Dla sprzętu to oznacza zgon. Do tego zasięg widzenia robi wrażenie, więc ogółem Ubisoft zrobiło niemałe postępy.
Nie przesadzaj XO i PS4 to stricte architektura PCtowa, wiadomo zamknięta inaczej się robi gry. Ale XO nie wyrabia właśnie i zaczyna gubić klatki, do tego o jakich animacjach piszesz, na nie jednym filmiku widać jak Asasyn przechodzi przez tłum a owy tłum zachowuje się wręcz idiotycznie czy nawet animację się ścinają(postaci dziwacznie dygotają zachowują się jak idioci).
To i tak nie usprawiedliwia tak wysokich wymagań sprzętowych. A pole widzenia zdaję egzamin tylko i wyłacznie na wysokościach, bo UNITY nie ma otwartego świata będąc na ziemi dalekie pole widzenia jest zbyteczne, wokoło same zabudowania dopiero jak wjedziemy na wyższy budynek to się to sprawdza. Zwłaszcza że Unity to tylko jedna większa mapka i nie można nazwać tej gry SANDBOXEM.
A to jest według mnie bardzo smutne bo przecież Ubisoft zadeklarował że na UNITY w PS4 i XO wykorzystali większość mocy konsol.
AHA i chyba nie muszę przypominać że owe ZALUDNIENIE w 50% w grze będzie oskryptowane w misjach fabularnych. Tam gdzie ma być w setkach to zawsze będą w setkach, wątpię by przy FreeRuningu w danym placu w grze non-stop były setki przechodniów. I to jest właśnie głupie że Ubisoft każdy materiał który pokazywał pokazywał już z zaczętej misji fabularnej. Do tego to są tłumy w danych miejscach tylko w grze, tak jak w Hitmanie: Krwawej forsie mieliśmy misję z czarną wroną gdzie tłumów było całe masy, tak tu nie mamy dworku,skweru czy innej miejscówki która ma np: 2KM długości i zaludniona po same brzegi, tylko dystans kilku metrów zaludniony, odstęp kilka metrów znowu dystans zaludniony kilka metrów. I na takiej to zasadzie działa, to nie ingeruję w żaden sposób na to by wymagało super mocy obliczeniowej procesora, chyba że każdy NPC miałby swoje własne życie i miał harmonogram własnych czynności. Wtedy możemy pisać o wypasionej mocy obliczeniowej z tym że było by wtedy jedno ale..... XO i PS4 by sobie z tym nie poradziło.
Więc tym bardziej wymagania są brzydko napisawszy z DUPY
. Szczególnie wymagania minimalne.
Dodając w całej mapie ile będzie miejsc gdzie będzie ludność w setkach ?? 2-3 ?? uliczki w dalszym ciągu to będzie po kilka kukiełek jak w starych AC.