Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Assassin's Creed: Unity ma bardzo wysokie wymagania graficzne - komentarze



Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16078 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Wymagania pewnie nie są sztucznie zawyżone jak większość sądzi. Grafika nie jest jedynym powodem rosnących wymagać. Jak zadbali o to żeby tam tętniło życiem to się nie dziwię takim wymaganiom. Pytanie tylko czy faktycznie o to zadbali, a nie wciskają znowu kitu graczom.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: remik1976
Wymagania pewnie nie są sztucznie zawyżone jak większość sądzi. Grafika nie jest jedynym powodem rosnących wymagać. Jak zadbali o to żeby tam tętniło życiem to się nie dziwię takim wymaganiom. Pytanie tylko czy faktycznie o to zadbali, a nie wciskają znowu kitu graczom.


Obstawiam mocny kit i brak optymalizacji, jak już pisałem wcześniej tętniące życiem miasto przez marionetki bez własnego AI. To jest to samo co w poprzednich AC tylko na większą skalę.
Mało tego jako ciekawostkę dodam od siebie że nawet konsolowe porty nie chodzą w stałych 30 klatkach Poirytowany , przykładowo na Xboxie One gra ma spadki fps o tyle dotkliwe że czuć jak gra przycina, podobnie jest w przypadku PlayStation 4 tylko w mniejszym stopniu i nie tak częstsze jak w Xboxie One.
Chyba jednak będzie powtórka z Watch Dogsa na PC.....

Offline
luki505 //grupa Wojownicy RPG » [ Fiery Thunder (exp. 1003 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Cytat: remik1976
Wymagania pewnie nie są sztucznie zawyżone jak większość sądzi. Grafika nie jest jedynym powodem rosnących wymagać. Jak zadbali o to żeby tam tętniło życiem to się nie dziwię takim wymaganiom. Pytanie tylko czy faktycznie o to zadbali, a nie wciskają znowu kitu graczom.


Obstawiam:
a) Brak optymalizacji>>> wypływające kłamstwo Ubicrapu o tym że zadbają o PC'towców
b) Kolejne kłamstwo >> tętniące życiem miasto i niby kilka tysięcy ludzi... eee czy tego nie słyszeliśmy już w przypadku AC III? A dostaliśmy sztuczną imitację tych tysięcy NPC'ów? To już MEDIEVAL 2 miał wiecej jednostek renderujących sie na ekranie podczas bitew ;p.
c) To oczywiste że chcą wymusić na ludziach kupno nowych kart bądź też kupno gry na crap genowe konsole.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
2:40

https://m.you(...)pUe1D-ZA

To jest spory skok jakościowy. Taki tłum wymaga wielkich mocy przerobowych, bo tu w grę wchodzi ogromna ilość danych i animacji do wyświetlania. Nie musi być nie wiadomo jak skomplikowane AI, by obciążyć sprzęt. To tak jakby w GTA V ilość przechodniów i samochodów zwiększyć razy 10. Dla sprzętu to oznacza zgon. Do tego zasięg widzenia robi wrażenie, więc ogółem Ubisoft zrobiło niemałe postępy.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: Lucas-AT
2:40

https://m.you(...)pUe1D-ZA

To jest spory skok jakościowy. Taki tłum wymaga wielkich mocy przerobowych, bo tu w grę wchodzi ogromna ilość danych i animacji do wyświetlania. Nie musi być nie wiadomo jak skomplikowane AI, by obciążyć sprzęt. To tak jakby w GTA V ilość przechodniów i samochodów zwiększyć razy 10. Dla sprzętu to oznacza zgon. Do tego zasięg widzenia robi wrażenie, więc ogółem Ubisoft zrobiło niemałe postępy.


Nie przesadzaj XO i PS4 to stricte architektura PCtowa, wiadomo zamknięta inaczej się robi gry. Ale XO nie wyrabia właśnie i zaczyna gubić klatki, do tego o jakich animacjach piszesz, na nie jednym filmiku widać jak Asasyn przechodzi przez tłum a owy tłum zachowuje się wręcz idiotycznie czy nawet animację się ścinają(postaci dziwacznie dygotają zachowują się jak idioci).

To i tak nie usprawiedliwia tak wysokich wymagań sprzętowych. A pole widzenia zdaję egzamin tylko i wyłacznie na wysokościach, bo UNITY nie ma otwartego świata będąc na ziemi dalekie pole widzenia jest zbyteczne, wokoło same zabudowania dopiero jak wjedziemy na wyższy budynek to się to sprawdza. Zwłaszcza że Unity to tylko jedna większa mapka i nie można nazwać tej gry SANDBOXEM.

A to jest według mnie bardzo smutne bo przecież Ubisoft zadeklarował że na UNITY w PS4 i XO wykorzystali większość mocy konsol.
AHA i chyba nie muszę przypominać że owe ZALUDNIENIE w 50% w grze będzie oskryptowane w misjach fabularnych. Tam gdzie ma być w setkach to zawsze będą w setkach, wątpię by przy FreeRuningu w danym placu w grze non-stop były setki przechodniów. I to jest właśnie głupie że Ubisoft każdy materiał który pokazywał pokazywał już z zaczętej misji fabularnej. Do tego to są tłumy w danych miejscach tylko w grze, tak jak w Hitmanie: Krwawej forsie mieliśmy misję z czarną wroną gdzie tłumów było całe masy, tak tu nie mamy dworku,skweru czy innej miejscówki która ma np: 2KM długości i zaludniona po same brzegi, tylko dystans kilku metrów zaludniony, odstęp kilka metrów znowu dystans zaludniony kilka metrów. I na takiej to zasadzie działa, to nie ingeruję w żaden sposób na to by wymagało super mocy obliczeniowej procesora, chyba że każdy NPC miałby swoje własne życie i miał harmonogram własnych czynności. Wtedy możemy pisać o wypasionej mocy obliczeniowej z tym że było by wtedy jedno ale..... XO i PS4 by sobie z tym nie poradziło.
Więc tym bardziej wymagania są brzydko napisawszy z DUPY Uśmiech . Szczególnie wymagania minimalne.

Dodając w całej mapie ile będzie miejsc gdzie będzie ludność w setkach ?? 2-3 ?? uliczki w dalszym ciągu to będzie po kilka kukiełek jak w starych AC.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Ja jestem przekonany, że minimalne wymagania się zmniejszą - ktoś w Ubi popełnił błąd. Ale jak ktoś mówi, że Unity oferuje mały skok jakościowy, to chyba widzi inną grę.

Z czym sobie PS4 i X1 poradzą to ocenisz Fox pod koniec tej generacji, a nie na jej samym początku. Przypisane zachowania mają mieszkańcy świata w Wiedźminie 3 chociażby. To nie tysiące postaci, ale także sporo.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Ludzi na ekranie jest sporo, ale wizualnie, pod względem technologicznym, IMHO nie ma tu olbrzymiego skoku względem i tak już ładnego AC IV. Oglądając gameplaye nie trudno natknąć się na słabsze tekstury, widoczne najbardziej przy scenkach przerywnikowych, generowanych na silniku gry. Jest ładnie, ale szału nie ma. Choć czekam aż zobaczę to na żywo - wiadomo, gameplaye nigdy nie oddają prawdziwej jakości gry, chociażby z uwagi na kompresję, itp.

I dalej jestem pewien, że zagram na moim GTX 660. Nie wierzę, żeby karta, która ciągnie w zasadzie każdą obecnie dostępną grę na wysokich detalach przy stabilnych 30-klatkach (lub więcej) nie poradziła sobie z Unity na chociażby minimalnych ustawieniach.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Po prostu jeżeli faktycznie będą takie wymagania to gra jest bez optymalizacji, zwłaszcza że za port PCtowy są odpowiedzialni ludzie którzy pracowali przy Assassins Creed 3 i Ghost Recon (w której była fajnie skopana optymalizacja)

Więc cholernie w to wątpię by była dobra optymalizacja. Nie wspominam o Black Flag gdzie przy 1080p+ Ultra gra potrafiła też nieźle przyciąć szczególnie przy padającym deszczu i na morzu. O Watch Dogsach nawet już nie wspominam.

Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675761 postów.