Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Assassin's Creed: Unity ma bardzo wysokie wymagania graficzne - komentarze



Offline
Festus_ //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 337 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Ja liczę na dobrą optymalizację i chciałbym się cieszyć grą na ultra w full HD. Przy Watch Dogs optymalizacja była spieprzona po całości, że niby GTZ 780 Ti za słaby? A takiej marce jak AC i grze, które powstaje już tyle czasu był tego nie wybaczył.

Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 692 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Ja na rekomendowane się łapie idealnie, ale zagram na PS4 bo tak jak Festus dobrze zaznaczył, Watch_Dogsem już pokazali że mają gdzieś PCtowców. A po tych aferach z równością na wszystkich platformach nie ma co liczyć na zmiany w tej sprawie.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: zbychu5511
A czasami nie uruchomimy nowego assasyna w 4K ? i stąd mogą być takie wymagania.


Nawet jeśli rekomendowane są na 4K w zanadrzu to i tak minimalne wymagania to mega nieporozumienie. Owszem rozumiem jest to nowa generacja ale no sorry bez przesady. Zwłaszcza ze ta generacja jakaś super potężna nie jest, a odbija się to jak zawsze na ...PCcie.

Ubisoft sobie tu leci w kulki i nie ma tu żadnego usprawiedliwienia dla silnika graficznego z Siódmej generacji ,czy Kilku setek ludzi na mapie. Rozumiem gdyby te kilka setek miało własną odrębną osobowość, nie byli by oskryptowane wprowadziło by rewolucję jeżeli chodzi o AI. Ale tłum to nic innego jak bezmyślne marionetki chodzące od punktu A do punktu B.

Niech sobie każdy przypomni Xboxa 360 i PS3 jak PCet w latach 2006-2009 ostro dostawał po dupie od Konsoli jeżeli chodzi o jakość wykonania portu PCtyowego i szczególnie mam tu na myśli GTA IV i kilka innych gierek (lata 2007 i 2008), w 2008 roku to było nie do pomyślenia że GTA IV wymagał quada do płynnej rozgrywki itp:. Z tym że X360 i PS3 było to zrozumiałe to były typowe Next Geny. A przypadku PS4 i XO no jest całkiem inaczej i wymagania są po prostu z tyłka.

A o jakość optymalizacji to każdy wie jak owe gry wyglądały.... czyżby powtórka z rozgrywki ?? na to wygląda.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: Lucas-AT
A tyle było narzekania, ze "tylko" 900p na konsolach, i że tak "słabe" maszyny to są. A już widzę ile osób w to zagra na PC w Full HD, na wysokich ustawieniach, w mitycznych 60 klatkach. :-)


I to jest właśnie smutne że teraz trzeba iść na kompromis, albo poczekać 1-2 lata by dopiero złożyć PCta. Podstawowe pytanie czy UNITY na PCcie ma w ogóle optymalizację, bo jeżeli jej nie ma to będzie to kolejny gwoźdź do trumny.

I lepiej będzie kupić PS4/XO za 1400-1600zł i grać na tych 900p i 30 klatkach. Aczkolwiek trochę chamskie zagranie że tak konsole się odbijają na PC. PCtey zostaną olane, bo teraz przyszłość to XO i PS4 i nie mam tu na myśli przyszłości pod kątem Hardware (mocy konsoli, bo takowe nie mają długiej przyszłości pod tym kątem co zostało udowodnione zaraz po premierze PS4 i XO) tylko przyszłości jeżeli chodzi o zarabianie pieniędzy. Według mnie takie zagrania są czysto nie fair.

Liczba czytelników: 475744, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53681 wątków oraz napisali 675295 postów.