Offline
To będą mieli cholernie trudne zadanie, mimo iż gra nie jest sandboxem ( było by to w 100% nie możliwe uzyskać 60 klatek) i jeszcze zapewne będą chcieli by gra wyglądała lepiej niż The Order 1886.
"Udało się z The Last of Us: Remastered, więc dlaczego miałoby być inaczej w przypadku Uncharted 4?"
Choć pan Meyer trochę idiotyczne porównanie dał przytaczając The Last Of US: Remaster to nie to samo od tego zacznijmy. Bo TLOU: Remster to fundament ze starej generacji który wystarczyło trochę podbudować, a jak wiemy graficznie ten Remaster opadu szczeny nie robi.
Zaś Uncharted 4 ma wyglądać lepiej niż The Order 1886 i tu kosztem właśnie tej lepszej grafiki uzyskanie 60 klatek graniczy z cudem. Bo ciężko jest połączyć lepszą oprawę graficzną i przy okazji uzyskać przy tym 60 klatek. No chyba że to bujda na kołkach i U4 będzie wyglądał nieco lepiej od The Order 1886.
No chyba że cały haczyk tkwi w silniku graficznym który bądź co bądź np: będzie z poprzedniej generacji(a nie robionym od podstaw na potrzeby gry i PS4) a jest po prostu mocno modyfikowany. Jak np: Unreal Engne 3
"Udało się z The Last of Us: Remastered, więc dlaczego miałoby być inaczej w przypadku Uncharted 4?"
Choć pan Meyer trochę idiotyczne porównanie dał przytaczając The Last Of US: Remaster to nie to samo od tego zacznijmy. Bo TLOU: Remster to fundament ze starej generacji który wystarczyło trochę podbudować, a jak wiemy graficznie ten Remaster opadu szczeny nie robi.
Zaś Uncharted 4 ma wyglądać lepiej niż The Order 1886 i tu kosztem właśnie tej lepszej grafiki uzyskanie 60 klatek graniczy z cudem. Bo ciężko jest połączyć lepszą oprawę graficzną i przy okazji uzyskać przy tym 60 klatek. No chyba że to bujda na kołkach i U4 będzie wyglądał nieco lepiej od The Order 1886.
No chyba że cały haczyk tkwi w silniku graficznym który bądź co bądź np: będzie z poprzedniej generacji(a nie robionym od podstaw na potrzeby gry i PS4) a jest po prostu mocno modyfikowany. Jak np: Unreal Engne 3