Worms W.M.D to kolejna odsłona gier strategicznych z tytułowymi robalami w rolach głównych. Za jej opracowanie ponownie odpowiada studio Team17, ojcowie marki Worms.
Odsłona W.M.D nie wprowadza drastycznych zmian w rozgrywce - kanon Wormsów został nienaruszony. Tytuł wzorowany jest na Worms: Armageddon i pozwala graczowi na tocznie potyczek między drużynami robaków, wykorzystując przy tym pokaźny arsenał broni. Ten ostatni, jak zawsze. pozostaje bardzo urozmaicony - od typowych pistoletów, aż po wybuchowe owce, banany czy zdalnie sterowane rakiety.
Nowością jest wprowadzenie pojazdów opancerzonych. Mają one bardzo dużą siłę ognia, jednak są trudne do opanowania. Nie zawsze ich użycie jest gwarancją sukcesu. Pojawiła się również możliwość chowanie w domkach umieszczonych na mapie. Gdy wejdziemy do budynku, stajemy się nie widoczni dla pozostałych.
Sama zabawa nadal rozgrywa się w systemie turowym. Na mapie jednak cały czas dużo się dzieje, powstają coraz to nowsze wyrwy w powierzchni, a dokoła pełno wybuchów. Oprawa wizualna została wykonana w technice dwuwymiarowej - akcję obserwujemy z boku. Tła zostały namalowane ręcznie, a same robaki wyglądają trochę lepiej w porównaniu do części poprzedniej.
Seria Worms miała wzloty i upadki, pojawiając się w różnych wariacjach - również z widokiem 3D. To jednak klasyczne, dwuwymiarowe robale zdobyły największe uznanie i wypromowały ten kultowy cykl. Z os...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler