Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (PS4) - okladka

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (PS4)

Premiera:
30 czerwca 2017
Premiera PL:
30 czerwca 2017
Platformy:
Gatunek:
Zręcznościowa
Język:
Producent:
Wydawca:
Strona:

ObserwujMam (8)Gram (2)Ukończone (1)Kupię (1)

Opis Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (PS4)
Kawira @ 14:13 03.01.2017
Maciej "Kawira" Domański

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy to paczka trzech zremasterowanych hitów: Crash Bandicoot, Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back oraz Crash Bandicoot 3: Warped. Odświeżoną wersję przygotowało studio Vicarious Visions znane przede wszystkim za sprawą Marvel: Ultimate Alliance 2.

Fabuła trylogii opowiada o zmaganiach Crasha z szalonym doktorem Cortexem. Naukowiec próbuje stworzyć armię genetycznie zmodyfikowanych super żołnierzy i tylko nasz bohater może pokrzyżować jego plany. Przemierza w tym celu rozliczne lokacje, walcząc z napotkanymi przeciwnikami i rozwiązując proste zagadki.

Twórcy postanowili ulepszyć rozgrywkę dodając nowe gadżety oraz funkcje, które można wykorzystać na znacznie powiększonych poziomach.  Poza tym N. Sane Trilogy wciąż jest oldschoolową platformówką trzymającą wysokie tempo zabawy oraz odpowiednio wyśrubowany poziom trudności.

W kwestii technicznej, tytuł bardzo różni się od oryginałów. Oferuje między innymi lepsze tekstury stworzone od zera, rozdzielczość HD oraz nowe przerywniki filmowe. Całości dopełniają nowe kwestie dialogowe oraz dodatkowy tryb gry - Time Trial.

Screeny i filmy z Crash Bandicoot N. Sane Trilogy (PS4)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudossebogothic   @   16:28, 04.08.2017
Właśnie zacząłem grać w pierwszą część i... cholera jaka ta gra trudna. Najgorsze są te ciągłe zmiany perspektywy przez co nigdy nie można się przyzwyczaić do sterowania. Raz sterujemy Crashem z widoku zza pleców, innym razem kamera jest nieco wyżej, jeszcze w innych etapach jest klasyczny widok z boku jak w większości platformówek, tyle tylko, że poszczególne platformy mogą być przesunięte względem siebie i większość etapów trzeba uczyć się na pamięć. Ciekaw jestem jak pod względem trudności wypada oryginał. Myślę, iż w pewnych aspektach mógł być łatwiejszy i wybaczać o wiele więcej. Remake jest nowocześniejszy, więc skakanie wymaga o wiele większej precyzji. Ciągle też nie mogę stwierdzić czy lepiej gra mi się na analogu czy na klawiszach kierunkowych.
0 kudosLucas-AT   @   17:06, 04.08.2017
Pod względem trudności obie gry są niemal identyczne, bo jakby nie patrzeć to te same gry.

Graj tylko przy użyciu klawiszy kierunkowych. Pod nie gra powstała, tak się grało na PSX, natomiast analog ma dużą martwą strefę, przez ktorą nie wykonasz wielu precyzyjnych skokow, gdy np. w trakcie lotu trzeba lekko przyhamować, a analog nie zareaguje.
0 kudosGuilder   @   18:11, 04.08.2017
A nie było tutaj gdzieś pisane, że remake'i są nieco trudniejsze przez to, że "stary" Crash był prostokątnym hitboxem a "nowy" jest owalem i zsuwa się nieraz z krawędzi, z których w starej wersji by nie zleciał?
0 kudosLucas-AT   @   19:11, 04.08.2017
Tak, zgadza się, Crash lubi się ześlizgiwać z krawędzi, choć w oryginale ten problem też występował (pewnie nie tak często, już nie pamiętam). Tym bardziej więc trzeba grać przy użyciu klawiszy kierunkowych aby wykonwać precyzyjne skoki i korygować długość lotu. Granie analogami będzie tylko męczarnia.

Dla mnie remaster jedynki jest łatwiejszy z tego powodu, że w oryginale był ograniczony save co kilka poziomow i po stracie wszystkich żyć trzeba było się cofać. W remasterze zapis jest co poziom, a to jest błogosławieństwem.

Jeżeli chodzi o trudne skoki to zawsze radzę patrzeć na cień Crasha. Jeżeli znajduje się on nad platforma, a Crash wciaż leci do przodu, należy delikatnie nacisnać kierunek do tyłu. Analog ma martwa strefę, więc trzeba nim wychylać na ślepo do tyłu, co zajmuje cenne milisekundy.
0 kudossebogothic   @   19:19, 04.08.2017
Cytat: Guilder
A nie było tutaj gdzieś pisane, że remake'i są nieco trudniejsze przez to, że "stary" Crash był prostokątnym hitboxem a "nowy" jest owalem i zsuwa się nieraz z krawędzi, z których w starej wersji by nie zleciał?

Nie tylko Crasha to dotyczy, ale także platform i przeciwników, a i fizyka skakania jest pewnie w remake'u bardziej zaawansowana.

Cytat: Lucas-AT
Graj tylko przy użyciu klawiszy kierunkowych. Pod nie gra powstała, tak się grało na PSX, natomiast analog ma dużą martwą strefę, przez ktorą nie wykonasz wielu precyzyjnych skokow, gdy np. w trakcie lotu trzeba lekko przyhamować, a analog nie zareaguje.

No, będę musiał się przyzwyczaić, bo do tej pory we wszystkich grach sterowałem analogiem.
Dodaj Odpowiedź