MiniGRY
Gorące Informacje:
Bloodborne ukaże się na zachodzie 6 lutego!

wyszukiwanie zaawansowane
Publicystyka
Multimedia
Społeczność
Poradniki
Rankingi
Moje MG
// // // // //

Sniper: Ghost Warrior 2 (PC)

Okładka Sniper: Ghost Warrior 2Premiera świat:12 marca 2013Premiera polska:15 marca 2013Gatunek:Akcja / StrzelankaPlatformy:PC  PS3  X360  

Producent:CI GamesWydawca:CI GamesDystrybutor:CI GamesStrona Domowa:wejdź »
Dodaj kafelek na stronę/forum!
Ocena redakcji:
Recenzja gry
6.0
Popularność:
Na podstawie liczby odwiedzin
94%

Opis gry:

autor opisu:   Sławomir "szewczu" Szewczyk   @   18:07, 29.10.2010
Śr. długość gry:   7h 19min
Sniper: Ghost Warrior 2 to druga część taktycznej gry akcji, która daje nam możliwość wcielenia się w profesjonalnie wyszkolonego snajpera. Za produkcję odpowiedzialne jest rodzime studio CITY Interactive, które podjęło się także jej wydania. Gra przeznaczona jest dla posiadaczy poczciwych blaszaków oraz konsol Xbox 360 i PlayStation 3.

W Sniper: Ghost Warrior 2 gracz przejmuje kontrolę nad konsultantem pracującym dla prywatnej firmy ochroniarskiej, kapitanem Colem Andersonem. W jego ciele przemierzamy dziesiątki lokacji, starając się wykonywać przygotowane przez deweloperów zlecenia, rozgrywające się w wielu zakątkach świata. Na potrzeby gry wyrenderowano bowiem m.in. takie miejsca jak Sarajevo, tropikalną dżunglę Birmy oraz góry Tybetu.

Sniper: Ghost Warrior 2 działa na silniku graficznym CryEngine 3, który został przez deweloperów odpowiednio zmodyfikowany, celem uzyskania jeszcze bardziej zaawansowanej fizyki lotu pocisku. W rezultacie, wszystko począwszy od warunków pogodowych, a na materiale przez który przechodzi kula skończywszy, ma wpływ na jego lot. Jakby tego było mało, strzały należy oddawać na wydechu, źle wymierzone wciśnięcie spustu karabinu snajperskiego także negatywnie wpłynie na celność.

Oprócz zabawy w typowe skradanie, Sniper: Ghost Warrior 2 oferuje także tryb współpracy oraz misje z pojazdami w roli głównej - wszystko to, w ciągle zmieniającej się scenerii, generowanej przez silnik graficzny, napędzający m.in. Crysis 2 i 3. Lokacje robią szczególnie duże wrażenie ze względu na to, iż oparte zostały na prawdziwych miejscach. Na potrzeby gry stworzony mnóstwo idealnie odwzorowanych postaci, a przede wszystkim broń, której modele wzorowano na egzemplarzach będących na usługach obecnych armii.

Encyklopedia uzupełniona przez:   Dirian, B92,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Najnowsze wiadomości na temat Sniper: Ghost Warrior 2:

Recenzja, zapowiedź, kody, poradnik i inne:


Recenzja Sniper: Ghost Warrior 2Recenzja Sniper: Ghost Warrior 2 (PC)
Pierwszy Sniper: Ghost Warrior był słabą grą. Nie, wróć. Pierwszy Sniper: Ghost Warrior wyszedł kiepsko. Cholera… Znowu nie tak, jak chciałem. Pierwszy Sniper: Ghost Warrior stanowił atak City...
Zapowiedź Sniper: Ghost Warrior 2Zapowiedź Sniper: Ghost Warrior 2 (PC)
Tworząc pierwszego Snipera, City Interactive chciało wkroczyć na zupełnie nowe tory. Polska ekipa, oprócz kaszankowatych shooterów sprzedawanych w kioskach po paręnaście złotych, pragnęła napisać...
-Sniper: Ghost Warrior 2 - problemy, pytania i porady
-CI Games, czyli jak zrobić krok w przód i półtora w tył
-Pliki z gry Sniper: Ghost Warrior 2
-Rozmowy na temat Sniper: Ghost Warrior 2

Screeny i filmy z Sniper: Ghost Warrior 2:


Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 20.05.2011 - nr. 182603Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 07.06.2011 - nr. 183525Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 07.06.2011 - nr. 183526Sniper: Ghost Warrior 2 - screen - 23.11.2011 - nr. 195099
W Akcji! - Sniper: Ghost Warrior 2 - Tryb wieloosobowyW Akcji! - Sniper: Ghost Warrior 2

Wymagania sprzętowe:

Platforma:PCProcesor:Core 2 Duo E6600, 2.4GHzKarta Graficzna:GeForce 8800 GTPamięć RAM:2GBSystem:Windows XP
Ważne!! Proszę uzupełnić w profilu posiadaną konfigurację komputera. System strony oszacuje wówczas czy gra będzie poprawnie działać na Twoim komputerze!
Wysoką wydajność komputera zapewnią
płyty główne firmy GIGABYTE
Czy wiesz że:
Czy wiesz, że MiastoGier oferuje GIERUNKOWSKAZ? Platformę, na której uzyskasz pomoc w przejściu gry albo rozwiązaniu problemu technicznego?
  Polecamy także:

Komentarze do gry Sniper: Ghost Warrior 2 (15 najnowszych):



Dodał: LOLLZ_ROYCE      @ 12:05, 13.03.2013

No tak .. europejscy gracze to biedaki i piraty , po co im premiery .. tępe amerykańce z kasą są ważniejsze Zły

Dodał: MicMus123456789      @ 12:24, 13.03.2013

UP: W profilu masz wpisane 19 lat, ale jak mam być szczery po twoich postach tego nie widać.

Dodał: LOLLZ_ROYCE      @ 12:26, 13.03.2013

Najwyraźniej czuje się młodszy niż jestem :]

Edit: już trochę w Sniperka pograłem i stwierdzam że nie zbyt dobrze to widzę .. singleplayer jest nieco lepszy niż w "jedynce" to samo i grafika .. ja nie wiem gdzie oni wsadzili ten CryEngine3 ale ja go tutaj nie widzę , jak dla mnie zmarnowali kasy bo chromeEngine wcale nie byłby gorszy .
Za to multiplayer mimo że są tylko 2 mapy to jest sporo graczy i w ogóle się przyjemnie gra (teamy mają 2 punkty spawnu na przeciwko siebie) nie jak w CoD że spawn byle gdzie i to mi się podoba ,niestety bardzo często wywala z gry nawet pod sam koniec Zły
Jak nie poprawią tego multika i nie zrobią czegoś z ścinaniem się na najmniejszej grafice to nie długo nikt w to nie bedzie grał.
Narazie na steamie SGW2 odpaliło 2,479 graczy Uśmiech

Dodał: Krru      @ 07:51, 16.03.2013

Na grafikę nie zwracam dużej uwagi, ale że Ghost Warrior 2 był hucznie zapowiadany jako produkcja działająca na CryEngine 3 napiszę o niej co nieco. ,,Jedynka" była chwalona za swoją oprawę (Sniper wyciskał ostatnie soki z Chrome Engine 4). Generalnie widać było, że twórcy się postarali. Dwójka oczywiście też wygląda ładnie. Problem polega jednak na tym, że gdy uświadamiamy sobie iż ,,dwójkę" napędza CryEngine 3 to widać niewykorzystany przez CI Games potencjał tego silnika. Gra wygląda bardzo podobnie do oryginału.

Dodał: guy_fawkes      @ 10:30, 16.03.2013

Mam za sobą kilka etapów i potwierdzam Wasze spostrzeżenia. GW2 nawet w 2/3 nie wykorzystuje możliwości silnika i moim zdaniem lepiej było kupić jakiś tańszy, niż ładować mnóstwo kasy w coś, do czego trzeba mieć czas, talent i środki. Obrzydliwa jest woda (wygląda jak olej), a przede wszystkim roślinności - rozstępującym się krzakom brakuje tak z połowy klatek, a liście na drzewach to w zasadzie bitmapy. Również teksturom podłoża można zarzucić niską jakość i szczegółowość.
Znacznie lepiej jest za to w konstrukcji misji - póki co są bardziej złożone i ciekawsze. W końcu pojawił się też "prawdziwy" widok podczas korzystania z lunety i dobry efekt odrzutu całej broni po strzale, a nie tylko celownika.
Optymalizacyjnie jest w porządku - chodzi lepiej od Crysisa 2, ale też tak nie wygląda. Za to już kilka razy zdarzyło się grze wysypać, gdy przechodziłem na noktowizję.
Na razie tyle, reszta będzie w recenzji. Uśmiech

Dodał: LOLLZ_ROYCE      @ 19:29, 16.03.2013

A multika graliście ? nie wywalało was ?

Dodał: Krru      @ 07:03, 18.03.2013

CI Games mogło pozostać przy autorskim silniku i rozwinąć podsystemy odpowiedzialne za oświetlenie, animację czy AI. Tym sposobem studio zaoszczędziłoby pieniądze, które mogłyby ,,pójść" na dopracowanie produkcji.

Dodał: guy_fawkes      @ 10:15, 18.03.2013

UP: A to CI Games ma swój autorski silnik do FPS-ów....?

Dodał: Krru      @ 06:46, 19.03.2013

CI Games nie stworzyło żadnego engine'u. Jedynkę napędzał zmodyfikowany silnik Techlandu - Chrome Engine 4. Sorry, mój błąd.

Dodał: LOLLZ_ROYCE      @ 18:13, 19.03.2013

Ale polskie i to się liczy Szczęśliwy

Dodał: profesjonalista19      @ 12:31, 23.03.2013

Witam
Właśnie miałem okazję usiąść u kolegi do nowego Snipera. Mimo przycztania wielu niezbyt przychylnych recenzji myślałem, że gra będzie przywoita dla przeciętnego gracza - NIE JEST. Nie w czasach gdy wychodzą takie pordukcje jak Crysis3, FarCry3, Battlefield3 (same trójki ^^) ect. Nie mogłem , nie mogę i nie będę w stanie uwieżyć, że gra powstała na CryEngine3 bo graficznie wypada blado - jakby zrobiona od niechcenia, na szybko, bo termin gonił (chociaż przy tak częstym przekładaniu premiery można było wycisnąc z CE3 ostanie soki i stworzyć snaperski raj). No ale grafika to nie wszystko i z wielkim bólem można przełknąć myśl że pramiera była zaledwie parę dni temu. Przejdźmy do gameplay'u: cóż blędy błędy i jeszcze raz błędy ! Przeciwnicy lubią nagle sie zatrzymać by kręcić sie wokół własnej osi jakby tańczyli elektro, zabici niejednokrotnie wpadali mi pod mapę a jeden nawet idąc zniknął w pniu drzewa - no ale cóż - witamy w Polsce ! Po raz kolejny chodzimy snajperem, który wykorzystuje swoją zabójczą broń do zabijania przeciwników, którzy w wiekszości przypadków oddaleni są o jakieś 50-80 metrów od nas - tak więc "fizyka" w grze i tak nie ma mozliwości wykazania się bo z 80m równie efektywny byłby łuk i kamienie a nie karabin o klaibrze 12,7 mm ale nie czepiajmy się. Oczywiście możemy też pomarzyć w swobodzie, ręka boga prowadzi nas po wyznaczonej ścieżce a zboczenie z niej prowadzi do nieuniknionej śmierci - aż żal pisać !!! Gra powinna mieć swobodę rodem z FarCry'a aby można było samemu decydować o taktyce, zmianach pozycji itp. Zapomnijmy też o takich smaczkach jak ukrywanie ciał, dywersje czy akcje sabtażowe(o ile przewiduje to skrypt). Fabuła jest - i w zasadzie tyle można o niej powiedzieć - nie porywa ani nie wciąga - dla mnie to wciaż: idziesz - strzelasz - gratulacje !
Szkoda sie rozpisywać - GW1 był dużo gorszy ale ze względu na fakt, że była to 1sza częśc wiele błędów mozna było wybaczyć a grafika była naprawdę ładna. W dwójce trudno zrozumieć jak można było przy takim budżecie i takim silniku tak spartaczyć grę, która wg mnie miała ogromny potencjał. Jak dla mnie, z żalem 3/10

Dodał: MicMus123456789      @ 16:39, 10.04.2013

Ja swoją przygodę ze Snajperem skończyłem. Gra mnie strasznie irytuje. I do tego stwarza jakieś bezpodstawne błędy.

Edit: Gra skończona i nie mogę powiedzieć by przejście jej sprawiło mi przyjemność. A finałowe starcie to była jakaś kpina, prościej już być nie mogło. Ogólnie gra niezbyt mi się podoba, nie była ani jednego momentu, który zapadłby na dłużej w pamięć.

Dodał: Loczek3545      @ 16:25, 29.08.2013

Grę przeszedłem, ale bez jakiegokolwiek zachwytu Dumny . Co tu więcej pisać, pierwsza część była lepsza Dumny . Masa błędów, słaba fabuła, zakończenie w ogóle nie zdziwiło i do tego pistolet dokładniejszy od snajperki (dać lunetę do pistoletu i bym mieli maszynę lepsza od najlepszej snajperki Dumny ). Zagrać można, ale bez większych nadziei Szczęśliwy.

Dodał: AlexGames      @ 20:32, 29.08.2013

Gdy w drugiej misji dowiadujemy się, że ten zły jest zły od 20-30 lat i że przezył, to chyba nic dziwnego, że nikt nie jest zaskoczony. To trochę jakby stwierdzić, że fabuła CoD4: MW nie zaskoczyła. Jasne, że nie! Fabuły FPSów z założenia są proste i durne.

Dodał: shuwar      @ 21:56, 30.09.2013

A mi gra całkiem podpasowała. Oczywiście jest tu kilka bugów (faktycznie czasami tekstury są jak z przed dekady) ale te mocno negatywne oceny są moim zdaniem zbyt krzywdzące. To nie jest może Medal of Honor... ale naprawdę niezły kawał gry. Nawet najlepszym trafiają się wpadki, uchybienia... a to w końcu nasza rodzima produkcja. Tybet i Himalaje prezentują się moim zdaniem świetnie.


 Dodaj Komentarz:

UWAGA: Aby komentować materiały na MiastoGier.pl trzeba być zalogowanym. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się korzystając z formularza na górze strony. Jeśli chcesz zarejestrować nowe konto, uczynisz to w tym miejscu.


© 2004-2014 MiastoGier.pl   »   O nas   |   Disclaimer   |   Reklama   |   Nabór do Redakcji   |   Regulamin
ISSN: 1898-7109     Ostatnia aktualizacja: 02.10.2014
UWAGA: W ramach portalu stosujemy pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce cookies.