Sniper: Ghost Warrior (PC) - okladka

Sniper: Ghost Warrior (PC)

Premiera:
24 czerwca 2010
Premiera PL:
25 czerwca 2010
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Strzelanka
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (183)Gram (49)Ukończone (120)Kupię (6)

Opis Sniper: Ghost Warrior (PC)
Hawk @ 12:35 12.06.2010
"Hawk"

Śr. długość gry: 8h 7min

+ czaswięcej

Jak wygląda typowy dzień w Kolumbii? Z pewnością niezbyt kolorowo, zwłaszcza teraz. Wojna domowa niemal całkowicie pogrążyła kraj w pożodze i chaosie. Pal licho ludzi i ich sąsiedzkie zwady - poważniejszym zagrożeniem jest fakt, jakoby buntownicy opanowali główne kopalnie diamentów. Ludzie CIA donoszą, że zostały tam głęboko pod ziemią odkryte złoża uranu, których niewłaściwe zastosowanie zagraża nie tylko miejscowemu, lecz także globalnemu bezpieczeństwu. Rząd Stanów Zjednoczonych postanawia wkroczyć do akcji. Wysyła w sam wir walki oddział Delta Force, którego celem jest przywrócenie porządku.

Gracz wciela się w jednego z członków zespołu. Z tytułu łatwo wywnioskować, że specjalizacją protegowanego jest strzelectwo wyborowe. Nie jest to zatem w założeniach jedynie tępa strzelanina, w której z pieśnią na ustach należałoby sypać pestkami w zastępy wroga. Tutaj liczy się odpowiednie podejście, a sprawy wcale nie ułatwiają np. warunki pogodowe. Tutaj każdy żółtodziób może przekonać się, że niepomyślne wiatry przeklinają nie tylko marynarze. Na szczęście można skorzystać z paru sztuczek poprawiających wartość bojową. Jedną z ciekawszych możliwości jest kontrolowanie swego oddechu, aby nadmierne ruchy ciała nie odbiły się negatywnie na celności. Sniper daje możliwość podziwiania swoich najlepszych strzałów. Przy efektownym head-shocie kamera jest umiejscowiona za lecącym do celu pociskiem, co daje satysfakcjonujący efekt uśmiercenia oponenta.

Kampania oferuje sprawdzenie w warunkach bojowych wielu nowoczesnych i realnie istniejących karabinów snajperskich wraz z ekwipunkiem (M21 z tłumikiem, Barrett M107) czy innych zabawek: Beretta M9, czujniki ruchu, karabin wsparcia M249 oraz wiele innych. Jako członek Delta Force nie należy zapominać o wszechstronnym wyszkoleniu.


Wkład w encyklopedię mieli:   dabi132,
PEGI: Od 16 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z Sniper: Ghost Warrior (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLOLLZ_ROYCE   @   23:28, 05.03.2013
Kozacka gra Szczęśliwy
Grafika i w ogóle ale te mapy jakieś nie dopracowane bo można utknąć w ziemi czy budynku xd
0 kudosshuwar   @   07:57, 25.03.2013
Ukończyłem wczoraj. Mój werdykt, to tylko 6 i aż 6 (choć w sumie chyba powinienem dać niżej).
Grafika całkiem ładna, ale wpadek masa - przeciwnicy raz widzą przez ściany, drugim razem są głusi jak pień, kiedy pada ich kolega metr od nich, oni stoją w najlepsze. Nawet dźwięk jest jakiś taki... koleś gada przez telefon jeszcze chwile jak już wyzionie ducha.
A już samo zakończenie było kozackie: Spoiler
Skradam się, skradam, potem szybkie PIF... i moim oczom ukazuje się wszystko mówiący, nie szczególnie podrasowany graficznie napis KONIEC Poirytowany nie widziałem chyba gorszego zakończenia).

Byłem bliski kupienia SGW2, ale sobie odpuszczę. Z chęcią wrócę i jeszcze raz przejdę Sniper Elite V2 - bo to całkiem inna liga.
0 kudosJackieR3   @   14:13, 25.03.2013
Cytat: shuwar
Byłem bliski kupienia SGW2, ale sobie odpuszczę.

Jak będzie w CDA to spróbuję,pewno jednak co nieco poprawili.W końcu na błędach się można dużo nauczyć.

0 kudosVerdungo   @   22:29, 25.03.2013
Cytat: JackieR3
Jak będzie w CDA to spróbuję,pewno jednak co nieco poprawili.W końcu na błędach się można dużo nauczyć.

Dokładnie to samo mam w planie. Bo jak do tej pory, widzę, że dobrze zrobiłem odpuszczając sobie pre-order...
0 kudossebogothic   @   15:26, 31.05.2013
Dlaczego w grze snajperskiej muszę męczyć się z pop Cenzura onymi etapami szturmowymi? Przepraszam, ale słów mi brak. Już chyba 10 razy zginąłem na jednej sekwencji. Towarzysze stoją sobie na początku mapy, bo skrypt nie chwycił, a ja muszę odstrzelić 4 wrogów karabinem, który odrzut ma taki, jakby nasza postać podczas strzelania, waliła sobie konia...
No i jeszcze ta sekwencja gdzie musimy zestrzelić gościa w łódce podczas gdy w równo 5 metrowych odstępach nabiegają do nas goście z karabinem i strzelają nam w plecy... Naprawdę moja frustracja sięgnęła zenitu Zły
0 kudosJackieR3   @   07:57, 01.06.2013
Nie męcz się Seba.Ja sobie odpuściłem.Wiem że honor gracza nie pozwala ale jeżeli twórcy nie trzymają się żadnych logicznych regół to kij im w oko.Niech se sami to kończą.
0 kudossebogothic   @   08:18, 01.06.2013
Już ten kawałek przeszedłem, teraz zablokowałem się na kolejnym. Po wyjściu z obozu, gdzie przez radio wezwałem śmigłowiec, otrzymuję jakieś obrażenia z dupy mimo, że nikt do mnie nie strzela? WTF?! Czyż ten genialny zabieg twórców ma sprawić bym pobiegł prosto na wrogów, którzy mnie wykończą?
Nie czekaj, już wiem, po prostu szedłem nie tam gdzie trzeba. Twórcy mnie w ten sposób karali. Boża ręka napier Cenzura alała mnie po karku, bo znalazłem dziurę w siatce i głupi myślałem, że mogę tam iść. Jestem za sprytny dla twórców, musiałem iść naokoło by walczyć jeszcze z 10 wrogami.
Później idę wzdłuż rzeczki, a tu trach! Zginąłem!! Od kogo? Sprawdziłem i na własne oczy zobaczyłem, że wróg pojawia się znikąd!!! WTF?! To ma być w mniemaniu CI gra AAA? Wróg pojawiający się nagle, aby mnie zaje Cenzura ć, bo idę nie tą drogą gdzie trzeba?
A tam gdzie mam iść znikąd pojawia się dwóch wrogów (a również znikąd pojawia się trzeci, tuż obok mnie), nie mówiąc o tym, którzy pojawili się w obozie za moimi plecami i z 200 metrów prują do mnie zabójczo celnie z karabinów, którymi ja nie mogę trafić wroga oddalonego o 5cm...
Doszedłem w pewne miejsce i dostaję komunikat "Broń się!", nie dość, że dostaję te obrażenia z dupy, o których wcześniej wspominałem, to jeszcze wokół mnie pojawia się z 20 wrogów, wykańczając w niecałą sekundę. Można powiedzieć, że twórcy założyli mi szach mata, bo gdzie bym się nie ruszył, tam znikąd pojawiają się wrogowie i mnie biją. Geniusze z nich, nieprawdaż?
O ile starczy mi nerwów będę próbował, ale chyba nie o to chodzi? Brawo CI odnieśliście spektakularny sukces, pokazaliście mi miejsce w szeregu. Zamiast poczuć się snajperem, czuję się jak cel do którego snajper strzela. Z przyjemnością wlepię grze ocenę 1 gdyż jej to się jak najbardziej należy.
W jaki sposób ta gra dostała u was 7.5? Zresztą zawsze uważałem, że na miastogier oceny zaczynają się od 7. Dopiero niedawno zaczęło się to zmieniać.
0 kudosMicMus123456789   @   09:21, 01.06.2013
Co do tej sceny ze śmigłowcem i otrzymywaniem obrażeń to ja po prostu biegłem przed siebie do wrogów nawet nie strzelałem.

Co do oceny w oczach recenzenta zasłużyła na taką, a nie inną ocenę. Możemy się z nią nie zgadzać, ale jej nie zmienimy.
0 kudosLoczek3545   @   09:35, 01.06.2013
Ja powiem szczerze że ja nie miałem takich problemów. Co prawda była masa błędów i dziwnych zachowań naszych wrogów, ale nie przesadzajmy... Może wersja na X'a była troszkę bardziej dopracowana? Dumny
0 kudossebogothic   @   10:10, 01.06.2013
Jak mam nie przesadzać skoro obrażenia otrzymuję nie wiadomo skąd, gdy dobiegam do tego kaemu znikąd pojawiają się przeciwnicy, chociaż sekundę wcześniej ich tam nie było? Na szczęście jakoś udało mi się dorwać kaem, a przeciwnicy z tyłu chyba się nie pojawili. Później nawet nie podejmowałem walki tylko biegłem przed siebie i jakimś cudem udało mi się przebrnąć przez tą misję...
Ale twórcy zamiast zabierać się za kolejną grę, najpierw powinni dopracować pierwszą...
0 kudosLoczek3545   @   10:39, 01.06.2013
Gierka naprawdę ma wielki potencjał i miejscami gra się naprawdę wyśmienicie, lecz te błędy potrafią napsuć nerw i zniechęcić do dalszej gry. Najbardziej rzuca w oczy się to że przeciwnicy są tyłem do nas a i tak dostajemy Poirytowany Szczęśliwy. Naprawdę nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać Dumny .
0 kudossebogothic   @   12:38, 01.06.2013
Na przykład misja w nocy jest świetna, nawet później gdy przejmujemy kontrolę nad szturmowcem, nie jest źle. A ostatnia misja jest perfekcyjna. Zdołałem się przedostać przez obóz bezszelestnie i tylko raz zostałem zauważony, przez moją nieuwagę. DLC też są fajnie przemyślane. Ogólnie gra nie jest zła, tylko zabijają ją te niewybaczalne błędy, które mogą zniechęcić do dalszej gry.
0 kudosBatlook   @   08:17, 02.08.2013
Mi ledwo udalo się przejść tę grę na najlatwiejszym poziomie trudności choć można bezproblemowo co pól minuty walić save-y, a S:GW2 przeszedlem za pierwszym razem na średnim poziomie trudności choć save-ować samemu nie można (są tylko auto zapisy) i umęczylem się mniej niż przy przechodzeniu jej poprzedniczki. Jak widać nasi rodzimi twórcy zauważyli niesprawiedliwy poziom trudności jedynki, a przynajmniej w dwójce oszczędzili nam masy bugów.
0 kudosJackieR3   @   08:24, 02.08.2013
No to może ta opinia sprawi że gdy Dwójka pojawi sie w CDA to jednak kupię. Uśmiech
0 kudosnikalij   @   18:49, 24.09.2015
Bardzo specyficzny i bardzo amerykański klimat rozgrywki. Wybijanie zacofanych tubylców za "coś tam, coś tam" przy pomocy zaawansowanej techniki. Jedynka i dwójka ukazała się w dwóch pakietach w empiku. W sumie po pięć gier w jednym pudełku, po 10 zyla. Taniej niż w CDA.
Dodaj Odpowiedź