Castlevania II: Simon's Quest (PC) - okladka

Castlevania II: Simon's Quest (PC)

Premiera:
16 listopada 2002
Premiera PL:
brak danych
Platformy:
Gatunek:
Zręcznościowa / RPG
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:

ObserwujMam (3)Gram (0)Ukończone (1)Kupię (0)

Opis Castlevania II: Simon's Quest (PC)
Kawira @ 19:03 29.08.2009
Maciej "Kawira" Domański

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

Castlevania II: Simon's Quest to kontynuacja popularnej gry platformowej.

Historia rozgrywa się się świeżo po zabiciu Draculi przez Simona Belmonta. Pewna kobieta wyjawia mu, iż padła na niego klątwa i nie pozostało pogromcy wiele życia. Aby uratować swój byt, wojownik rusza w świat, żeby odnaleźć 5 części ciała wampirzego hrabiego, a następnie dokonać wskrzeszenia. Wtedy ma go pokonać ponownie, lecz niestety nie ma pewności, czy Dracula umrze na zawsze.

Na wstępie należy zauważyć, że Castlevania II nie jest już typową platformówką, bowiem zaimplementowano elementy RPG. Sam styl rozgrywki, gdzie przemierza się poziomy mordując masowo bestie, nie zmienił się, ale np. bohater zdobywa poziomy doświadczenia za znalezione serca. Wyższy poziom oznacza zaś więcej życia. Ponadto eksploracja świata jest dowolna, a nawet można porozmawiać z mieszkańcami i wypytać ich o parę rzeczy (ci nieraz będą kłamać aż oczy zabolą). Simon posiada również ekwipunek, który poszerza zakupionymi w sklepie broniami. Walutą są wcześniej wymienione serca.

W świecie gry panuje cykl dobowy, mający niebagatelne znaczenie dla rozgrywki. Za dnia przeciwnicy występują w małej ilości, zaś w nocy tereny poza miastami roją się od tych mrocznych istot. Żeby tego było mało, są one silniejsze, ale przez to dają więcej serc w nagrodę.

System broni dodatkowych pozostał taki sam jak w poprzedniej odsłonie, jednakże listę oręża zasiliło parę nowych zabawek (parę również niestety odeszło). Ciekawym elementem rozgrywki jest możliwość użycia części ciała Draculi w walce. Każda z nich daje inne bonusy, co pod koniec procentuje całkiem mocnym wsparciem.

Grafika stała się mroczniejsza i teraz naprawdę czuć, że przemierza się mroczny las, Castlevanię czy inne nieprzyjazne miejsca. Utwory są zaś niesamowite oraz zapadają w pamięć na długo.

Niniejszy produkt jest wierną konwersją z platformy Nintendo Entertainment System z 1988 roku.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?