Guild Wars 2 (PC) - okladka

Guild Wars 2 (PC)

Premiera:
28 sierpnia 2012
Premiera PL:
28 sierpnia 2012
Platformy:
Gatunek:
MMO / RPG
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (52)Gram (21)Ukończone (7)Kupię (52)

Opis Guild Wars 2 (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 93h 45min

+ czaswięcej

W Guild Wars 2 staniemy po stronie jednej z wybranych kilku ras: oklepanych już chyba w każdej grze Ludzi, Popielców, Nornowów, Asurów oraz Sylvari. Każda z nich charakteryzować się będzie czym innym, począwszy od atrybutów i wyglądu, a skończywszy na podstawowych cechach.

W grze wprowadzone zostaną 3 główne tryby rozgrywki. Są to kolejno znany dobrze z poprzedniej części Structured PvP (player versus player), PvE (player vs environment) oraz World PvP. Twórcy zrezygnowali z instancji (czyli oddzielnych lokacji do tak zwanego "expienia"), aby pokazać nam w pełni otwarty, interaktywny świat. Zmian doczeka się również system, który odpowiada za dobór towarzyszy, bowiem teraz do naszej drużyny będziemy mogli zatrudnić również zwykłych NPC-najemników, nie tylko innych graczy. Wiadome jest również, iż nasze postacie nie będą ograniczone jedynie do 20 poziomu doświadczenia.

Sterowanie naszą postacią ulegnie lekkiej zmianie. Zamiast klikania myszką, od tej pory losami naszego bohatera pokierujemy za pomocą klawiatury. Jedynie celowanie będzie takie samo jak w poprzedniej części, czyli "namierzanie" jednego przeciwnika. Należy również wspomnieć o grafice. Twórcy chcą stworzyć piękny, pełen życia świat. Studio zamierza wykorzystać DirectX 10, które jednak wymagane nie będzie, dzięki czemu nawet słabsze maszyny podołają wymogą systemowym gry.


Wkład w encyklopedię mieli:   Dirian,
PEGI: Od 12 latZawiera przemocZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z Guild Wars 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosseba1391   @   18:07, 14.05.2012
Oto wymagania gry Uśmiech

Windows Ÿ XP z dodatkiem Service Pack 2 lub lepsza
Intel Ÿ Core ™ 2 Duo 2,0 GHz, Core i3, AMD Athlon ™ 64 X2 lub lepszy
2 GB pamięci RAM
NVIDIA Ÿ GeForce Ÿ 7800, ATI Radeon ™ X1800, Intel HD 3000 lub lepsza (256 MB pamięci RAM wideo i Shader Model 3.0 lub lepsza)
25 GB wolnego miejsca na HDD
Szerokopasmowe połączenie z Internetem
Klawiatura i mysz
0 kudosMarcus00   @   13:11, 15.05.2012
Wejdzie mi!
*natchnione chóry i fanfary* Tadadam.
Dobra... trza na ziemniakach zarobić na R2, potem na GW2 i nie mam życia w wakacje... Diabelski pomysł
0 kudoskucyk123   @   13:59, 06.08.2012
czy w guild wars 2 trzeba bedzie placic abonament ?
0 kudosPinulka34   @   18:58, 19.09.2012
Fajna gra, nie narzekam ^ ^
0 kudosSzymono111   @   07:15, 26.09.2012
Kupiłem,zainstalowałem nie żałuje. Gra może i nie detronizuje Wow-a,ale w obliczu jego śmierci daje nam po prostu kawał dobrej historii,nowe ciekawe rozwiązania,a także epickie PvP między serwerami.
0 kudosMicMus123456789   @   10:41, 26.09.2012
Cytat: Szymono111
Gra może i nie detronizuje Wow-a,ale w obliczu jego śmierci


Która nie nastąpiła. WoW ma chwilowe problemy, ale nadal jest u władzy.
0 kudosSpider-ManSkaiwoker   @   12:08, 14.12.2012
Hej mam pytanko bo wujek google mnie zaczął wpieniać.Czy gra pójdzie na komputer z procesorem Intel Pentium Dual Core E5300 2.8 GHz?Odrazu mówię iż reszte wymagań spełniam na luzie.
0 kudosMixo2031   @   15:41, 12.02.2013
Ach, muszę to mieć. Gra wydaje się świetna i pasuje mi do gustu, ale mam pytanie. Czy jeśli mam internet który działa dość dobrze, tylko czasami się zacina, to nie zagram?
0 kudoshunter   @   16:33, 12.02.2013
Jak tylko czasem Ci przytnie to bez problemów pograsz.
0 kudosMixo2031   @   19:50, 12.02.2013
To super, bo gra coraz bardziej mi imponuje i nie mogę się doczekać jak ją kupię Szczęśliwy .
0 kudosKetny123   @   16:26, 19.11.2013
Zdecydowanie lepsza od jedynki, która nie przypadła mi do gustu, ale tutaj jest inaczej.
0 kudosamdep50   @   12:00, 24.11.2013
Kupiłam klucz do gry, bo znajomy kupił i miałam nadzieję na małą pomoc w grze Puszcza oko szczególnie potrzebną w tej właśnie grze, bo ja nie znam angielskiego. Szalony pomysł, ale o dziwo, przeszkadza mi to, ale nie tak, abym nie mogła grać.
Gram już 1,5 roku w Runes of Magic, oczywiście na polskim serwerze, więc liczyłam na to, że wiele rzeczy będzie podobnych i tak jest.
Oczywiście są różnice, jak dla mnie, niektóre na plus, a niektóre na minus, jak zwykle bywa. Puszcza oko

Mam dopiero 15 poziom w grze, więc są to spostrzeżenia całkiem na świeżo.

Bardzo podoba mi się crafting ** w tym to, że zdobywa się punkty doświadczenia do poziomu, stojąc przy kuchni. Puszcza oko
** na minus "dla komfortu psychicznego" Puszcza oko jest to, że czasem uda się odkryć nowy przepis bardzo szybko, a czasem wiele prób zestawienia składników nic nie daje.

Bardzo mi się NIE podoba funkcjonowanie poziomu postaci . Zdobywam doświadczenie, poziom wzrasta, a potem czytam na panelu postaci: poziom 15, efektywny 11. Albo 9, albo 3!

Wiem, że chodzi o dostosowanie do poziomu mobów w danym miejscu i o to, żeby jednak dostawać za nie doświadczenie, ale nie podoba mi się to i już!
W RoM największa radocha, to sobie pójść do lokacji niższego poziomu i rozbić w puch moby, których się strasznie bałam na niższym poziomie. Fakt, że wcale nie dostaję za to doświadczenia, wcale mi nie przeszkadza. Puszcza oko

Na bardzo duży minus jest to, że gra wywala się kilkakrotnie częściej, niż RoM. Smutny
Było by co pisać jeszcze, ale za długi post mi wyjdzie. Puszcza oko
Dodaj Odpowiedź