Max Payne 2: The Fall of Max Payne (PC) - okladka

Max Payne 2: The Fall of Max Payne (PC)

Premiera:
15 października 2003
Premiera PL:
28 października 2003
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Strzelanka
Język:
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (367)Gram (65)Ukończone (184)Kupię (15)

Opis Max Payne 2: The Fall of Max Payne (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 14h 10min

+ czaswięcej

Max Payne 2: The Fall of Max Payne. Choć jego życie legło w gruzach, Max Payne powraca do nowojorskiej policji. W czasie rutynowego śledztwa w sprawie morderstwa, spotyka na swej drodze Monę Sax, kobietę, o której myślał, że nie żyje - femme fatale podejrzaną o morderstwo. To ona jest kluczem do wszystkich pytań, które go dręczą. Ale w mrocznym i tragicznym świecie nocy Nowego Jorku nic nie jest proste. Armia siepaczy podziemia stoi pomiędzy Maxem i odpowiedziami, których poszukuje. Jego wyprawa w głąb osobistego piekła musi być kontynuowana.

Wydana w 2001 roku gra Max Payne stała się natychmiastowym bestsellerem i zdobyła liczne nagrody. Teraz najsłynniejszy policjant gier komputerowych wraca w jeszcze bardziej dynamicznej przygodzie. The Fall of Max Payne to kolejne godziny wybuchowej akcji, niepowtarzalna grafika i świetna fabuła, przedstawiająca związek Maxa Payne i Mony Sax w stylu nawiązującym do klasycznych filmów noir. A do tego, słynny już system bullet-time (teraz w wersji 2.0), który pozwala spowolnić akcję i dokonywać niesamowitych popisów w zwolnionym tempie. Z Maxem Payne żaden nowojorski przestępca nie ma szans! Współtworzona przez studio Remedy (twórców oryginalnego Max Payne) i amerykańską firmę Rockstar (GTA: Vice City) gra Max Payne 2: The Fall of Max Payne to kolejny hit spod znaku dynamicznej akcji!

Cechy:
- Atrakcyjna fabuła - pełna przemocy historia miłosna w stylu filmu noir, przedstawiająca romans pomiędzy gliniarzem Maxem Payne i podejrzaną o morderstwo femme fatale - Moną Sax. Mroczna, tragiczna i zawiła fabuła jest pełna szokujących zwrotów akcji i niespodzianek.
- Słynne już, wystrzałowe wyczyny Maxa Payne w zwolnionym tempie, powracają dzięki jeszcze bardziej zaawansowanym opcjom. Przygotuj się na Bullet Time w wersji 2.0!
- Nowe rodzaje broni i sposoby atakowania powodują, że Max Payne 2 jest jeszcze bardziej dynamiczny niż jego poprzednik.
- Zaimplementowanie silnika fizycznego Havok oznacza niepowtarzalną zależność postaci od środowiska w którym występują. Szczególnie efektowne są sceny w zwolnionym tempie w czasie walk pomiędzy postaciami.
- Nowe procedury sztucznej inteligencji - sprzymierzeńcy Maxa pomogą mu w walce, a zachowanie przeciwników jest jeszcze bardziej wiarygodne.
- Zadziwiający poziom szczegółowości grafiki - ekstremalnie dopracowane lokacje z fotorealistycznymi teksturami, bogate efekty oświetleniowe i wspaniale animowane postacie (wraz z animacją twarzy i synchronizacją ruchu ust w czasie wygłaszania kwestii).
- Gigantyczne nakłady na produkcję - przy tworzeniu gry wykorzystano filmowych kaskaderów do tworzenia animacji metodą motion-capture, postaciom głosu użyczają profesjonalni aktorzy, a lokacje opracowano na podstawie materiałów zgromadzonych w Nowym Jorku.

PEGI: Od 18 latZawiera przemoc
Screeny z Max Payne 2: The Fall of Max Payne (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmegazegar   @   19:23, 05.09.2010
gralem 1 i 2 i powiem szczerze ze oby 2 czesci sa zzajefajne i polecam oby 2 czesci
0 kudosKeroK   @   20:41, 05.01.2011
Ja wole drugą cześć choć 1 była rzeźnicka Uśmiech ale 2 mmm epicka naprawdę polecam na znudzone zimowe wieczory Szczęśliwy
0 kudosGrymson   @   13:33, 07.02.2011
Również grałem w 1 jak i w 2 Uśmiech 2 jakoś lepsza mi się wydaje, lecz 1 też fajnaSzczęśliwy Aż nie mogę się doczekać 3 części Szczęśliwy
0 kudosk.k.holz   @   11:35, 22.03.2011
lepsza grafika od 1 ale na moje za krótka
0 kudosFox46   @   11:37, 22.03.2011
Szkoda tylko ze Maxa w dójce tak schrzanili :/ niestety

zarówno jedynka jak i dwójka ma dobre wsparcie dla modów co jest dużym plusem
0 kudosniesmial   @   20:08, 08.01.2012
Moim zdanie jedynka była lepsza od dwójki ,
zobaczymy jak sprawuje się trójka jeśli wyjdzie . Zapowiedź tej gry jest na marzec 2012 roku ale czy wyjdzie to zobaczymy , ale miejmy nadzieję że wyjdzie bo jak z trajlerów to zapowaida się ciekawie , Szczęśliwy
0 kudosKabal_666   @   21:17, 30.07.2012
Obie były fajne, ale moim zdaniem 2ka była za krótka. Dużo za krótka, a szkoda.
0 kudosdark.eye   @   14:27, 11.08.2012
Odświeżam sobie obie części zanim zacznę grę w trójkę i muszę zdecydowanie stwierdzić, że jedynka jest the best. Dwójka jakoś nie może mnie do końca wciągnąć, pomimo że graficznie wygląda trochę lepiej... no ale cóż, kolejna nie oznacza lepszą, choć polecam, bo mimo wszystko gra się przyjemnie.
0 kudosJackieR3   @   09:08, 12.08.2012
Cytat: dark.eye
Dwójka jakoś nie może mnie do końca wciągnąć, pomimo że graficznie wygląda trochę lepiej... no ale cóż, kolejna nie oznacza lepszą, choć polecam, bo mimo wszystko gra się przyjemnie.

A iskrzenie na linii Max-Mona nie wciągnęło Cię?Dla mnie jeden z najlepszych wątków miłosnych w grach komputerowych.
0 kudospiotrecki80   @   21:41, 14.01.2014
Max 1, 2, czy 3, obojętne, każda część rządzi.
Cytat: JackieR3

A iskrzenie na linii Max-Mona nie wciągnęło Cię?Dla mnie jeden z najlepszych wątków miłosnych w grach komputerowych.
Racja, tutaj plus dla dwójki. Niezły był też motyw pani kapitan która zdradziła. Ogólnie dwójka fabularnie jest najlepsza ale reszcie dużo nie brakuje.
0 kudosguy_fawkes   @   21:11, 15.01.2019
Niedawno odświeżyłem jedynkę, więc musiałem i dwójkę - a ta w mojej opinii jest jeszcze lepsza, głównie za sprawą przemodelowanego sterowania i ragdolli, które mimo pewnej przesady dają mnóstwo satysfakcji. Tym niemniej olbrzymią rolę odgrywa tutaj historia Maxa i znanej z pierwowzoru femme fatale. Ogólnie grało mi się dużo przyjemniej, bo też znacznie łatwiej - teraz Max nie rzuca się od razu na ziemię, więc bullet time pozwala efektownie i efektywnie kosić przeciwników jak łany zboża. Oczywiście gra nie pozwoliła się bez problemów uruchomić, lecz i ja też nie poddałem się bez walki - tym razem wystarczyło jedynie ustawienie zgodności z Windowsem 98/Me, bez dodatkowych łatek naprawiających dźwięk. No i bez dubbingu, z oryginalnym, głębokim głosem Maxa. I tylko wyrazu wiecznego zatwardzenia na twarzy Sama Lake'a mi szkoda, choć i on zalicza małe cameo w telewizyjnym programie. Swoją drogą te audycje w grach Remedy są jedyne w swoim rodzaju - klimatyczne, groteskowe, ale niesamowicie pasują do reszty gry, bez względu na to, czy traktuje ona o chylącym się ku upadkowi glinie, czy wypalonym pisarzu.
0 kudosTheCerbis   @   23:01, 15.01.2019
Cytat: guy_fawkes
I tylko wyrazu wiecznego zatwardzenia na twarzy Sama Lake'a mi szkoda
Buehehe. Ta mina wstawionej twarzy Lake'a była świetna, ale Max jako taki lepiej wygląda jednak w dwójce właśnie i trójce.
Cytat: guy_fawkes
Swoją drogą te audycje w grach Remedy są jedyne w swoim rodzaju - klimatyczne, groteskowe, ale niesamowicie pasują do reszty gry, bez względu na to, czy traktuje ona o chylącym się ku upadkowi glinie, czy wypalonym pisarzu.
Oj tak. To w zasadzie jeden z takich punktów charakterystycznych ich gier, choć nie wiem jak sprawa wygląda w nowszych, typu Quantum Break czy nadchodzące Control.
0 kudosguy_fawkes   @   01:06, 16.01.2019
W QB z tego co pamiętam też są takie programy, w tym z odniesieniami do Alana Wake'a. Remedy po prostu nie mogło sobie ich odmówić. Zapewne Control również otrzyma swoje odpowiedniki.
0 kudosTheCerbis   @   10:33, 16.01.2019
Będę musiał sobie sprawić, bo prócz Death Rally wszystkie gry od Remedy mam ograne. Uśmiech
Dodaj Odpowiedź