Turning Point: Fall of Liberty (PC) - okladka

Turning Point: Fall of Liberty (PC)

Premiera:
14 marca 2008
Premiera PL:
27 marca 2008
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (53)Gram (7)Ukończone (7)Kupię (2)

Opis Turning Point: Fall of Liberty (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 5h 24min

+ czaswięcej

Turning Point: Fall of Liberty jest grą zaliczającą się do gatunku gier akcji. Fabuła przedstawia fikcyjne wydarzenia związane ze śmiercią Winstona Churchilla, który zginął pod kołami samochodu. W związku z tym wydarzeniem w Wielkiej Brytanii tracąc swojego nieugiętego i zdeterminowanego przywódcę łamie się system i zapanowuje chaos. Sytuacje tę wykorzystuje Adolf Hitler wraz ze swoją potężną armią. Oddziały III rzeszy otaczają Nowy Jork we wszelki możliwy sposób od bombardowania przez atak okrętów na obrzeżach miasta po zrzut spadochroniarzy ze sterowców.

Gracz jako dywersant skupi się na sabotażu i dążeniu do powstrzymania sił najeźdźców przed dalszym wtargnięciem w głąb terenów Stanów Zjednoczonych. Pomóc w tym zdaniu będzie szereg dostępnych broni oraz różnego rodzaju ekwipunku.

Za powstawanie Turning Point: Fall of Liberty odpowiedzialne jest studio Spark Unlimited, które pracowało między innym nad grą Call of Duty: Finest Hour.

Gra wykorzystuje bardzo popularny wśród deweloperów silnik graficzny autorstwa Epic, o nazwie Unreal Engine 3. Generowana grafika w grze sprawia mocno dopracowane wrażenie, tekstury oraz animacje stoją na najwyższym poziomie. Premiera gry planowana jest na listopad 2007 roku.


Wkład w encyklopedię mieli:   roxa175,
PEGI: Od 16 latZawiera przemocZawiera sceny wywołujące strach
Screeny z Turning Point: Fall of Liberty (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosguniox   @   13:25, 31.07.2009
Szkoda gadać. Całkiem zepsuta gra.
0 kudosmarcingot7   @   00:11, 28.08.2009
dobry pomysł na grę ale grafika nie najlepsza
0 kudosguy_fawkes   @   12:05, 02.06.2011
Tyle buńczucznych zapowiedzi, tyle dev diary, gadania o grze, by wszystko skończyło się na gniocie... Aż żal bierze, jak dobrą grą mógł być Turning Point, gdyby zrobiono go tak, jak obiecywano.
A co mamy? Głównego bohatera, który prosto z placu budowy rusza wypleniać szkopskie zło, bez problemu radząc sobie ze szkolonymi przez lata żołnierzami... Inna sprawa, że patrząc przez pryzmat ich inteligencji zachodzę w głowę, jak im się udało zawojować całą Europę... Całość spinają beznadziejne skrypty i grafika, na widok której Epic powinien pozwać Spark Unlimited za to, jak bardzo zmarnowało świetny UE 3.0...
Dobrze, że dałem za to niecałe 20zł...
0 kudosbat2008kam   @   14:01, 02.06.2011
Zgadzam się ze wszystkim co napisałeś Guy, mam jednak wątpliwości co do silnika. Być może się mylę, ale byłem pewny że ta gra działa na UE 2.0, lub UE 2.5, nie zaś na trójce.
0 kudosguy_fawkes   @   17:02, 02.06.2011
Z tego co wiem jest to właśnie UE 3.0. Nawet logo na początku gry się zgadza, jak również pewne charakterystyczne dla pierwszych gier na tym silniku efekty (wybuchy, ogień, kurz-pył wzbijany w powietrze przy trafieniach w ziemię).
Do tej pory wydawało mi się, że najbrzydszą grą na trzeciej generacji Unreal Engine jest Legendary albo BlackSite, jednak Turning Point wygląda jeszcze gorzej.
Nie czepiałbym się, gdyby pomimo tego grało się w to dobrze - jednak ta gra jest po prostu słaba.
Czas pokazał, że gry "gdybające" o czyimś najeździe na podwórko Wuja Sama po prostu nie wychodzą, co potwierdził przecież także Homefront.
0 kudosbat2008kam   @   18:41, 02.06.2011
Cóż, wygląda na to, że nawet CI poradziłoby sobie lepiej z tym silnikiem; fearowy Jupiter był w ich wykonaniu przeciętniakiem, ale już z Chrome Engine 4 wykrzesali kawał niezłego otoczenia.
0 kudoszabijasty   @   23:58, 21.11.2013
Gra bardzo zbugowana, kiepsko z optymalizacją, silnik Unreala zmarnowany. Lepsze są już kaszany od CI.
0 kudosmikhail01   @   20:53, 16.02.2014
Kiepsko. Gra jest krótka, nieprzemyślana, grafika tak bardzo nie przeszkadza ale spieprzone SI i fizyka już tak. Nic się tu nie trzyma kupy. Podobała mi się w sumie muzyka i patent z walką wręcz i używaniem przeciwnika jako osłony.
Dodaj Odpowiedź