Śródziemie: Cień Wojny (PC) - okladka

Śródziemie: Cień Wojny (PC)

Premiera:
10 października 2017
Premiera PL:
13 października 2017
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Przygodowa
Język:
- napisy
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (11)Gram (4)Ukończone (2)Kupię (9)

Opis Śródziemie: Cień Wojny (PC)
Dirian @ 17:58 26.02.2017
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!

Śr. długość gry: 29h 16min

+ czaswięcej

Śródziemie: Cień Wojny to kontynuacja wydanej w 2014 roku gry Śródziemie: Cień Mordoru. Za produkcję odpowiada ponownie studio Monolith Productions.

W grze ponownie wcielamy się w Taliona i upiora Celebrimbora w jednej osobie, którzy wykuli potężny Pierścień Władzy i staną do walki z najpotężniejszymi wysłannikami Saurona i jego Upiorami Pierścienia w monumentalnej bitwie o Śródziemie. Naszym zadaniem jest dostanie się za linię wroga w Mordorze, stworzenie armii i rzucenie wyzwania Czarnemu Władcy.

Twórcy ponownie wykorzystali system Nemezis, pozwalający przejąć kontrolę nad pokonanymi wrogami. System rozbudowano, tak że wpływa on teraz na cały świat, gdzie otoczenie i postacie kształtowane są przez nasze działania i decyzje, dzięki czemu każdy świat gry będzie unikalny dla każdego gracza.

 

Wymagania: Twórcy gry Śródziemie: Cień Wojny ujawnili jej wymagania sprzętowe. Szczegóły dostępne są w zakładce wymagań naszej encyklopedii.
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny język
Screeny i filmy z Śródziemie: Cień Wojny (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   17:16, 23.02.2018
Preszedłem właśnie Cień Wojny i szczerze mówiąc mam mieszane uczucia. Sama rozgrywka była bardzo przyjemna, a fabuła wciągająca, kolejny raz jestem zaskoczony jak umiejętnie nowy wątek został wpleciony w główną fabułę. Boli troche rozwój postaci, tak jak w jedynce mieliśmy wszystko tak tu trzeba wybrać jakich umiejętności chcemy używać. Do tego jeszcze bardzo przeszkadza, z zwłaszcza pod koniec gry to, że kapitanowie zawsze mają coś do powiedzenia przed walką. Naprawdę po 60 godzinach grania można dostać szału kiedy zaczynają się rozwodzić. Pozwolę sobię pominąć za to kwestię walki i zwiedzania świata, bo to od pierwszej części się nie zmieniło, nadal jest bardzo przyjemnie Szczęśliwy

Przed premierą było dużo kontrowersji wokół gry przez skrzynki, po przejściu gry muszę powiedzieć, że niestety w grze jest nawet akt, który miał za zadania wymusić na nas zakup skrzynek. Nie będzie to duży spoiler jeśli powiem, że akt IV to dziesięć rund, w których bronimy naszę forty jak się można domyśleć za każdym razem wróg jest mocniejszy, a my niekoniecznie. W tym momencie twórcy założyli, że sięgniemy po skrzynki za prawdziwą gotówkę, bo to nie ukrywam najszybsza opcja by mieć bardzo mocną armię. Jest jednak luka w tym systemie, kupując skrzynki za walutę zdobywaną w czasie gry możemy szybko zdobyć od groma silnych kapitanów w tym połowa ze statusem heroicznym. Więc nie trzeba w ogóle wydawać prawdziwych pieniędzy.