Tomb Raider 3: Adventure of Lara Croft (PC) - okladka

Tomb Raider 3: Adventure of Lara Croft (PC)

Premiera:
15 listopada 1998
Premiera PL:
15 marca 1999
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (109)Gram (8)Ukończone (24)Kupię (3)

Opis Tomb Raider 3: Adventure of Lara Croft (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 21h 10min

+ czaswięcej

W trzeciej swojej wirtualnej przygodzie, pani archeolog spróbuje odnaleźć cztery starożytne artefakty pochodzące z serca meteorytu. Owe zadanie zmusi ją do odwiedzenia takich lokacji jak dzikie, indyjskie dżungle, Antarktyda czy też Strefa 51 na pustyni Nevada. Autorzy zaimplementowali do gry nowe rodzaje broni (np. granatnik, czy pistolet Desert Eagle), nowe sztuczki jakie wykonać może Lara, czy też nowe pojazdy jakimi może pokierować (np. podwodny batyskaf, kajak). Nie zabrakło też wielu przeciwników, jakich wcześniej nie widzieliśmy.


Wkład w encyklopedię mieli:   silverkin, roxa175,
PEGI: Od 12 latZawiera przemoc
Screeny z Tomb Raider 3: Adventure of Lara Croft (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTusiacroft   @   12:04, 24.05.2009
Bardzo miło wspominam tą część. Ciekawa, długa, czasem trzeba się nieźle namęczyć, żeby ukończyć dany level. Bogaty arsenał broni i możliwość używania różnych pojazdów. W dodatku rozbudowano Croft Manor, w którym można poćwiczyć swoje umiejętności.
0 kudosjarek7570   @   16:52, 31.03.2010
To jest trochę śmieszne ale mam Toma Ridera 3 od 2 miesięcy ale gram malo w ta grę i jestem dopiero na początku
0 kudosRJ_romario   @   09:28, 21.09.2011
Gra owszem fajna ale nie dorównuje części pierwszej i drugiej. Ale ogólnie warta zagrania.
0 kudosguy_fawkes   @   17:42, 28.09.2017
Zgodnie z moim planem przejścia całej serii i przegryzania poszczególnych odsłon czymś innym, dzisiaj zacząłem trójkę. Początkowo miałem problemy ze sterowaniem - ściągnąłem profil do pada od innego autora i byłem mocno skonfundowany, ale już sobie poradziłem, znalazłszy konfig podobny do tego, jakiego używałem w dwójce. Tutaj doszła przede wszystkim możliwość kucania i czołgania się, ale z racji tego, że dopiero ukończyłem pierwszy etap, skorzystałem z niej tylko kilka razy. Lucas trochę nastraszył mnie pisząc w innym temacie, że to najtrudniejsza część, ale to dotyczy raczej konsol, gdzie save'y są ograniczone rzeczonymi kryształami. Co ciekawe, na PC też się pojawiają, ale służą jedynie za natychmiast leczące apteczki. Trudność będzie zatem opierać się przede wszystkim na wykonywanych co do piksela ewolucjach oraz sekwencjach ograniczonych czasowo. A te już w dwójce napsuły mi sporo krwi...

EDIT: Tomb Raider 3 ukończony razem z bonusowym etapem i posiadłością Croftów, gdzie odblokowałem tor wyścigowy dla quada. Z wszystkich dotychczasowych odsłon ta zabrała mi najwięcej czasu - jest zdecydowanie najdłuższa, podobał mi się także balans strzelania do dzikich zwierząt względem tego do ludzi. Jednakże, to naprawdę trudna gra i chylę czoła przed ludźmi, którzy ukończyli go z limitowaną liczbą napisów na konsoli...

EDIT 2: Dodatek również ukończony. Z dotychczasowych ma najwięcej poziomów (6) i wydaje się najbardziej dopracowany, ale nadal recykluje assety, a nawet bossa. I nie bardzo można tutaj mówić o jakiejś fabule. Szkoda.