SpellForce III (PC) - okladka

SpellForce III (PC)

Premiera:
07 grudnia 2017
Premiera PL:
07 grudnia 2017
Platformy:
Gatunek:
Strategiczna / RPG
Język:
- napisy
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (8)Gram (1)Ukończone (4)Kupię (5)

Opis SpellForce III (PC)
Materdea @ 19:47 25.05.2016
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻

Śr. długość gry: 55h 0min

+ czaswięcej

SpellForce III to pełnoprawna kontynuacja marki SpellForce, która nie doczekała się nowej odsłony od 2006 roku. Twórcy ze studia Grimlore Games trzymali się toru wyznaczonego przez poprzedniczki i nie odeszli od pewnych schematów. Gra to ponownie połączenie RTS-a i cRPG-a.

W SpellForce II pierwsze skrzypce gra ogólna strategia, budowanie bazy, ekonomia oraz działalność związana zarówno z pojedynczym bohaterem, jak i całą grupą - chodzi o rozwój herosa w odpowiednim kierunku poprzez rozdawanie punktów doświadczenia. Rozgrywka opiera się na własnoręcznie stworzonym protagoniście, który trafił do świata fantasy o nazwie Eo. Wydarzenia z "trójki "rozgrywają się przed fabułą ze SpellForce: Zakon Świtu, a więc "jedynką"!

Akcja przedstawiona jest w rzucie izometrycznym. Jednym z najważniejszych "ficzerów" SpellForce III jest rozwój organiczny. Chodzi o możliwość zajmowania (pokojowego) oraz podbijania sektorów, które znajdują się tylko i wyłącznie w sąsiedztwie naszej bazy. Po pokonaniu wszystkich wrogów teren jest automatycznie przyłączany, a my tworzymy swój przyczółek. Wiąże się to z automatycznym procesem wydobycia surowców i rozpoczęcia wymiany handlowej z okolicznymi strefami.

SpellForce III to także tryb multiplayer - zarówno możliwość gry w kooperacji i przeciwko sobie.

Wymagania: Twórcy gry SpellForce III ujawnili jej wymagania sprzętowe. Szczegóły dostępne są w zakładce wymagań naszej encyklopedii.
PEGI: Od 18 latZawiera przemoc
Screeny z SpellForce III (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosurban1212   @   23:08, 20.12.2017
Gra jest zacna, ale jednak to granie trzeba przerwać. Codziennie wychodzą po dwa patche, że już człowiek nie nadąża. Załatają to do końca to się wtedy zagra na spokojnie. Po tych kilku godzinach gra jest naprawdę świetna i fabularnie i postacie są bardzo ciekawe, tylko.... to chyba betę wydali, bo co robią z tymi łatkami to głowa mała.. fajnie, że to szybko tak łatają ale z drugiej strony wydali grę bardzo niedopracowaną.
0 kudosshuwar   @   19:25, 11.06.2022
Dawno nie widziałem takiego chaosu... nie czaję o co common. Pomigane sterowanie, nie wiem czy mam podążać drużyną w kierunku realizacji zadania, czy chronić atakowaną bazę. Ani to Settlersi, ani RPG... poległem po 2,5h. Dobrze, że tylko 3 dychy mnie to kosztowało Smutny
1 kudosBarbarella.   @   21:58, 11.06.2022
Miałam mniej więcej to samo przy Zakonie Świtu . Na pewno gra ciekawa , nietypowa ale tam zdaje się nie ma aktywnej pauzy a bez tego w RTS -ie jestem pozamiatana. No i też szybko się poddałam.
0 kudosshuwar   @   22:50, 11.06.2022
Dokładnie! Aktywa pauza, to było coś, czego od pierwszych sekund mi brakowało. Nie masz czasu na zabawę w strategiczną walkę i posługiwanie się zdolnościami.
0 kudosBarbarella.   @   23:50, 11.06.2022
No to dzięki bo przez krótką chwilę się zastanawiałam nad tą grą. Ale widzę że ta część też nie dla mnie.
Dodaj Odpowiedź