MiniGRY
Gorące Informacje:
Areal - zbiórka pieniędzy na Kickstarterze zawieszona. Twórcy próbują ...

wyszukiwanie zaawansowane
Publicystyka
Multimedia
Społeczność
Poradniki
Rankingi
Moje MG
// // // // //

Need for Speed: Rivals (PC)

Okładka Need for Speed: RivalsPremiera świat:19 listopada 2013Premiera polska:21 listopada 2013Gatunek:WyścigiPlatformy:PC  PS3  PS4  X360  
Xbox One  


Producent:EA GhostWydawca:Electronic Arts Inc.Dystrybutor:Electronic Arts PolskaStrona Domowa:wejdź »
Dodaj kafelek na stronę/forum!
Ocena redakcji:
Recenzja gry
7.5
Popularność:
Na podstawie liczby odwiedzin
90%

Opis gry:

autor opisu:   redakcja miastogier.pl   @   17:03, 23.05.2013
Śr. długość gry:   27h 4min
Need for Speed: Rivals to kolejna odsłona jednej z najbardziej znanych gier wyścigowych na świecie. Za produkcję odpowiada nowy oddział Electronic Arts, czyli EA Ghost, swoim doświadczeniem wspiera ich też ekipa Criterion - twórcy serii Burnout.

Need for Speed: Rivals pozwala graczowi zasiąść zarówno za sterami samochodów łamiących prawo, jak ich pojazdów policyjnych, odpowiedzialnych za ściganie przestępców. Tytuł ukazuje świat z obu stron barykady, a w związku z tym, wyzwania, w zależności od tego, czym aktualnie jedziemy są odmienne. Raz możemy być zmuszeni dotrzeć na linię mety, unikając stróżów prawa, a innym razem spróbujemy złapać osoby uczestniczące w nielegalnym wyścigu.

Need for Speed: Rivals łączy ze sobą rozgrywkę wielo i jednoosobową. Produkcja umożliwia przeskakiwanie pomiędzy oboma trybami, bez potrzeby wyskakiwania do menu głównego. Wszystkie przejazdy, niezależnie od liczby grających, widzimy na mapie świata - wybierając, decydujemy o tym, czy ścigamy się z oponentami komputerowymi, czy prawdziwymi.

Za wszystkie osiągnięcia w grze zgarniamy punkty, które następnie lądują w specjalnych statystykach. Kolejna wersja Autologu zapewnia zdrową rywalizację pomiędzy graczami, informując Twoich znajomych o zdobytych medalach, tudzież pobitych czasach. Dzięki temu zawsze wiesz co dzieje się w świecie produkcji.

Na potrzeby Need for Speed: Rivals wykorzystano silnik graficzny Frostbite 3, oferujący wysokiej jakości oprawę wizualną, przepełnioną efektami specjalnymi. Jego możliwości najlepiej wykorzystają konsole Xbox One oraz PlayStation 4.

Encyklopedia uzupełniona przez:   Dirian,
PEGI: Od 7 latZawiera przemocZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Najnowsze wiadomości na temat Need for Speed: Rivals:

Recenzja, zapowiedź, kody, poradnik i inne:


Recenzja Need for Speed: RivalsRecenzja Need for Speed: Rivals (PS4)
Electronic Arts nie ma ostatnio pomysłu na to, co zrobić z serią Need for Speed. Kombinują ile wlezie. Przeskakują pomiędzy realistycznym modelem jazdy w SHIFT, a bardziej zręcznościowym Hot...
Zapowiedź Need for Speed: RivalsZapowiedź Need for Speed: Rivals (PS4)
Wiatr we włosach przy blisko dwusetce na liczniku, policja uzbrojona w najnowsze modele Porsche, kolczatki na ulicach i blokady na wjazdach na autostrady – Need for Speed jak z bajki. Choć...
-Need for Speed: Rivals - problemy, pytania i porady
-Prezentownik 2013 - PEGI 3 i PEGI 7, czyli gry dla wszystkich
-Pliki z gry Need for Speed: Rivals
-Rozmowy na temat Need for Speed: Rivals

Screeny i filmy z Need for Speed: Rivals:


Need for Speed: Rivals - screen - 24.05.2013 - nr. 225630Need for Speed: Rivals - screen - 24.05.2013 - nr. 225631Need for Speed: Rivals - screen - 24.05.2013 - nr. 225633Need for Speed: Rivals - screen - 24.05.2013 - nr. 225635
Rozgrywka w grze Need for Speed: Rivals2015 Mustang Gameplay - Need for Speed: Rivals

Wymagania sprzętowe:

Platforma:PCProcesor:Core 2 Duo E8200, 2.67GHzKarta Graficzna:GeForce 8800 GTSPamięć RAM:4GBSystem:Windows XP
Ważne!! Proszę uzupełnić w profilu posiadaną konfigurację komputera. System strony oszacuje wówczas czy gra będzie poprawnie działać na Twoim komputerze!
Wysoką wydajność komputera zapewnią
płyty główne firmy GIGABYTE

Ranking gier - wg. graczy

Gra nie jest obecna w rankingu, posiada zbyt małą liczbę głosów czytelników!

Ranking gier - wg. redakcji

Gra nie jest obecna w rankingu, nie została zrecenzowana!
Czy wiesz że:
Czy wiesz, że MiastoGier to dziesiątki tysięcy filmów zgromadzonych w naszym dziale video?
  Polecamy także:

Komentarze do gry Need for Speed: Rivals (15 najnowszych):



Dodał: epikur15      @ 17:10, 31.12.2013

zaskoczyła mnie ta gra bardzo pozytywnie, jestem zadowolony z samej koncepcji gry. Czekam na więcej Szczęśliwy

Dodał: novy13      @ 19:07, 27.01.2014

Teraz grałem w tą grę nie wiem czemu mimo że komp powinien dać rady tej grze po zmniejszeniu wszystkich efektów graficznych na niskie oraz zmniejszeniu rozdzielczości muli że nie da rady grać, lipa. Powinno się mieć by grać min. 8 GB Ramu oraz 2 GB grafy to może pójdzie

Dodał: urban1212      @ 20:45, 27.01.2014

Kolejny Need for Speed i kolejne rozczarowanie? Otóż nie. Rozgrywka w porównaniu do poprzednich części jest tak dynamiczna, że podczas gry nie mogłem się skupić na niczym innym. No i to chyba pierwsza część NFS, w której mamy Ferrari. Nie rozumiem negatywnych ocen co do gry. Za duże wymagania? No to do sklepu po części, bo chyba nikt nie zamierza grać przez "x" czasu na tych samych podzespołach.

Dodał: Krru      @ 08:35, 28.01.2014

urban1212 - Marka Ferrari była obecna już w niejednym Need for Speedzie. Była choćby w pierwszej części serii.

Dodał: Dukki      @ 08:52, 28.01.2014

Mam nadzieje że ta część będzie warta kupna nie tak jak nowa wersja NFS MW.Choć po tej nic mnie już nie zdziwi.

Dodał: derm      @ 12:00, 28.01.2014

Cytat:
Niestety dobre wrażenia wizualne jest praktycznie całkowicie pogrzebane przez duże problemy techniczne NFS: Rivals. Najpoważniejszy dotyczy trybu pełnoekranowego, który zwyczajnie nie działa na Windowsie 7 64 bit w połączeniu z nowszymi kartami graficznymi AMD (testowane na 4 różnych konfiguracjach). Najwyraźniej trzeba czekać na łatkę. Obecnie jedynym ratunkiem jest granie w trybie okienkowym, ale trudno uznać to za rozwiązanie problemu. Jeśli natomiast posiadacie nowszą wersję systemu operacyjnego lub dowolnego Geforce’a to wszystko działa jak należy. Do tego dochodzą jeszcze pomniejsze problemy jak brak AA czy też irytujący konsolowy interfejs użytkownika. Aż dziw bierze, że nie zaimplementowano tu obsługi myszki choćby tylko w celu sprawniejszego operowania mapą. O kierownicy też możecie zapomnieć, bo gra ich po prostu nie wspiera.


Tak wygląda ta gra od strony technicznej według jednego z największych portali w Polsce zajmującego się wszelkiego rodzaju testami sprzętu komputerowego.
Z tego co wiem to gra jest ograniczona do 30 fps co moim zdaniem powinno bardziej przypominać niewinną,niedzielną przejażdżkę niż rasową grę wyścigową,gdzie uczucie prędkości zależy od ilości fps-ów.Według innej strony o podobnej tematyce jest możliwość pominięcia tej blokady i ustawienie na 60 klatek ale w tym wypadku aby utrzymać płynne granie to trzeba już naprawdę konkretny sprzęt ponieważ rozgrywka w tym trybie musi być utrzymana w przedziale 50-60 klatek(po spadnięciu poniżej tej wartości gra gra zacina się i wiesza przez co staje się niegrywalna).Poza tym przeczytałem,że gra nie chce obsługiwać innych padów niż od Microsoftu.Nie wiem ile w tym prawdy ale tak wyrażało się kilku graczy,którzy mieli pady innych firm.
Wyżej wymienione artykuły mają już trochę czasu i być może większość lub przynajmniej niektóre problemy zostały rozwiązane ale wedle tych artykułów wychodzi mi na to,że EA wydaje po raz kolejny grę,która jest niby produktem finalnym a tak naprawdę obarczona masą szkolnych błędów.
Nie wiem natomiast co sądzić o innych aspektach gry jak model jazdy czy fizyka bo sam nie grałem.Czytałem kilka recenzji oraz opinii użytkowników i te niestety są bardzo rozbieżne,od skrajnie negatywnych do zahaczających o uwielbienie.
Trochę nie wiem co z tym fantem zrobić,gra która wzbudza skrajne emocje musi w sobie "coś" mieć.Inna kwestia czy na pewno za swoje pieniądze chcę to "coś" zobaczyć.Wersja na PC odpada bo mój jest za kiepski a wersja konsolowa nadal jeszcze jest za droga.

Dodał: Krru      @ 08:05, 29.01.2014

Dukki - Most Wanted z 2012 roku nie jest grą złą. Po prostu burnoutowa panierka jest tak gruba, że prawie nie czuć smaku Need for Speeda. Szczęśliwy
PS Jeśli podobał ci się Hot Pursuit, to Rivals też będzie.

Dodał: novy13      @ 14:43, 29.01.2014

No wziełem zmniejszyłem grafe czyli wszystkie efekty na niskie i rozdzielczość na najniższą i da rade grać, co prawda widać że nie chodzi super ale daje rade na moim Windows 7 64bit, 4 Ram, k.graficznej 1 GB Ram oraz procku i5. Jest to pierwsza gra która ma problemy na moim komputerze z powodu grafiki. Wszystko do tej pory latało pięknie na średnich lub wysokich detalach

Dodał: agresor90a      @ 14:37, 01.03.2014

Need for Speed: Rivals gram na ultra bez jakikolwiek problemów.
Sama jazda jest przyjemna i dynamiczna
Tylko jedno mnie boli musiałem zagrać na klawiaturze !
Na moim padzie nie da się grać bo tak jak ktoś pisał wyżej od innych firm paday nie są wspierane Smutny
Próbowałem z kierownicą ale z jak się dowiedziałem nie da się !
I tu się zawiodłem.
Moja ocena spadła jak gilotyna
Jako że odświeżyłem temat od razu mówię tryb pełnoekranowy działa na Windowsie 7 64 bit więc

Dodał: guy_fawkes      @ 14:46, 01.03.2014

UP: Brak wsparcia dla padów poza tym od X360 to nic dziwnego. Można jednak oszukać grę, że korzysta się z takiego, używając odpowiedniego emulatora - np. Xinputemu.

Dodał: agresor90a      @ 13:06, 04.03.2014

Cytat: guy_fawkes
UP: Brak wsparcia dla padów poza tym od X360 to nic dziwnego. Można jednak oszukać grę, że korzysta się z takiego, używając odpowiedniego emulatora - np. Xinputemu.

zobaczymy co z tego wyjdzie Puszcza oko

Dodał: derm      @ 08:54, 08.03.2014

Cytat: guy_fawkes
UP: Brak wsparcia dla padów poza tym od X360 to nic dziwnego. Można jednak oszukać grę, że korzysta się z takiego, używając odpowiedniego emulatora - np. Xinputemu.


Mnie się to wydaje bardzo dziwne bo oprócz zakupu gry to trzeba jeszcze wydać pieniądze na pada więc ludzie,którzy mają pady innych firm i nie będzie się chciało nic kombinować z emulatorami poprostu oleją ten tytuł.


Dodał: guy_fawkes      @ 11:10, 08.03.2014

UP: Musieliby olać większość współczesnych gier, które pada obsługują, bo kontroler od X360 to po prostu obowiązujący standard - od gier AAA po indyki. Pady innych firm (aczkolwiek poza Logitechami kompatybilnymi z padem MS) mogą działać, choć zawsze istnieje ryzyko wystąpienia jakichś problemów - np. w moim Tracerze RedRacer, którego używałem kilka lat, wszystkie klawisze zawsze były przesunięte o 1. Emulator rozwiązał ten problem.
Druga kwestia - łatwiej implementować coś, co jest uznawane za standard, niż uniwersalny sterownik obejmujący jak najwięcej urządzeń, prawda? Ciężko o taki, który bezproblemowo obsłuży wszystkie, a przecież nowe konstrukcje za kilkadziesiąt złotych wypuszczane są praktycznie codziennie. W mojej opinii jeśli ktoś naprawdę lubi granie na padzie, to albo niech korzysta z emulatora, albo po prostu odłoży sobie kasę na pada od X360, który poza kiepskim d-padem jest rewelacyjny.

Dodał: PowlSiz      @ 18:32, 19.03.2014

Nienajgorszy ten NFS, ale mam wrażenie, że to Hot Pursuit 3 na sterydach.

Dodał: Jacen22      @ 16:45, 31.03.2014

Naprawdę to nie jest shit? Zdziwiony No nieźle chłopaki bo ta produkcja miała ogromny potencjał i została tak sp Cenzura że myślałem też że to jest słaba gra. A okazała się dobra. A tak ogółem serii: Ja chcę podobego NFS to najlepszej odsłony czyli tak wszyscy to wiedzą MOST WANTED. Cool


 Dodaj Komentarz:

UWAGA: Aby komentować materiały na MiastoGier.pl trzeba być zalogowanym. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się korzystając z formularza na górze strony. Jeśli chcesz zarejestrować nowe konto, uczynisz to w tym miejscu.


© 2004-2014 MiastoGier.pl   »   O nas   |   Disclaimer   |   Reklama   |   Nabór do Redakcji   |   Regulamin
ISSN: 1898-7109     Ostatnia aktualizacja: 23.07.2014
UWAGA: W ramach portalu stosujemy pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce cookies.