Goblin Keeper (PC) - okladka

Goblin Keeper (PC)

Premiera:
grudzień 2012
Premiera PL:
styczeń 2013
Platformy:
Gatunek:
Ekonomiczna / Strategiczna
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:

ObserwujMam (0)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (0)

Opis Goblin Keeper (PC)
Materdea @ 10:02 10.03.2013
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

Goblin Keeper to przeglądarkowe dzieło Night Owl Games wydane na platformie Gameforge, które w swojej stadninie ma takie rumaki jak Metin2 czy Elsword. Produkcja w pewnym stopniu jest duchowym spadkobiercą klasycznego Dungeon Keepera, lecz wiele elementów zostało zmienionych lub lekko podrasowanych.

Wcielamy się w przywódcę hordy orków oraz goblinów, którzy w niewolniczy sposób pracują na Twoją chwałę. Rozbudowujemy podziemia, tworzymy nowe kolonie, zdobywamy kolejne włości - siłą, albo i też nie. Gra oferuje szereg budynków do postawienia. Tutaj przedstawionych za pomocą platform umieszczonych na lawie, bowiem zamieszkujemy wnętrze góry. Do stworzenia są takie elementy jak skarbiec, pieczara snu, kopalnie itd..

Ekonomia oraz zarządzanie surowcami to bardzo ważny aspekt Goblin Keeper. Zielone pokraki (a także wojownicy etc.) muszą coś jeść, by produktywnej pracować. Konieczne jest więc stworzenie plantacji, na których hoduje się pewnego rodzaju "żarło" (żargon w tej grze jest nadto akcentowany). Analogicznie - żołnierze potrzebują regularnych treningów o ośrodku szkoleniowym, jajogłowi - godzin w bibliotece itd..

Pogram oferuje stworzenie lub dołączenie do bytującego już klanu/gildii. Zawieranie sojuszy i wojna to również charakterystyczne elementy tego gatunku, które Goblin Keeper nie ominęły. Możemy plądrować elfie wioski, przeczesywać kolejne góry w poszukiwaniu minerałów, eksterminować oponentów itd..

Screeny z Goblin Keeper (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?