Antichamber (PC) - okladka

Antichamber (PC)

Premiera:
31 stycznia 2013
Premiera PL:
31 stycznia 2013
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Logiczna
Język:
Producent:
Wydawca:
brak danych
Dystrybutor:
brak danych
Strona:

ObserwujMam (4)Gram (1)Ukończone (3)Kupię (1)

Opis Antichamber (PC)
zvarownik @ 22:59 20.01.2013
Kamil "zvarownik" Zwijacz

Śr. długość gry: 8h 54min

+ czaswięcej

Antichamber to niezależna gra traktująca o eksploracji. Za produkcję odpowiada Alexander Bruce, znany jako Demruth. Jest to deweloper, który mocno eksperymentuje, tworząc projekty w stylu Snake'a działającego na silniku Unreal Engine.

Rozgrywka polega na odkrywaniu kolejnych tajemnic z pozoru zwykłego labiryntu, który jednak taki nie jest. Pomieszczenia same zmieniają kształt, tworzą się i niszczą. To samo może robić osoba grająca, która z czasem poznaje kolejne techniki na przejście dalej, w tym manipulowanie materią.

Szczególną uwagę przykuwa dziwny styl graficzny i wszędobylska psychodelia. Oprawa dźwiękowa została stworzona przez Siddhartha Barnhoorna i Robina Arnotta. Program działa na silniku Unreal Engine 3.

Pierwotnie Antichamber było modem do gry Unreal Tournament 3, który nazwano Hazard: The Journey Of Life. Zaprezentowano go w 2009 roku na Tokyo Game Show podczas konkursu Sense of Wonder Night. Tytuł na tyle spodobał się ekipie Epic Games, że poinformowali Demrutha o niezapowiedzianym wtedy Unreal Development Kit, czyli darmowej wersji UE3. W późniejszych latach mod przerodził się w pełnoprawny produkt - Antichamber - i był pokazywany niemal na wszystkich ważniejszych imprezach dla gier niezależnych, od Independent Games Festival po PAX. Tytuł jeszcze przed oficjalną premierą został zdobył wiele nagród i wyróżnień.

Screeny z Antichamber (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?