Divinity: Dragon Commander to gra strategiczna autorstwa studia Larian.
Tytuł jest prequelem Divinity II. Wcielamy się młodego rycerza, któremu zabito ojca, króla Rivellonu. Pomimo ciężkiej sytuacji, musimy uchronić królestwo przed upadkiem.
Gameplay korzysta z rozwiązań znanych z różnych gatunków gier. Kierowane przez nas postacie z biegiem czasu stają się coraz silniejsze i zdobywają nowe moce. Podczas starć można ustalać taktykę, korzystając z mapy terenu. Produkcja umożliwia zabawę w polityka, pozwala także wkroczyć bezpośrednio na pole bitwy, obserwując akcję z perspektywy trzeciej osoby i kierując wybraną jednostką, lub sterować poczynaniami całego oddziału. W ten sposób gra płynnie przechodzi ze strategii do akcji.
Tytuł oferuje zmagania w trybie single i multiplayer.
Divinity: Dragon Commander to jedna z najdziwniejszych gier, z jaką było mi dane ostatnio obcować. Połączenie klasycznej strategii czasu rzeczywistego z elementami turowymi i karcianką, a do tego otoc...
Rynek RTS-ów przeżywa cięższy okres. Nowych produkcji nie pojawia się zbyt wiele, żadna też nie jest w stanie prawdziwie zachwycić graczy. Twórcom brakuje pomysłów na dotarcie do szerokiego grona odbi...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler