Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords (PC) - okladka

Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords (PC)

Premiera:
10 lutego 2005
Premiera PL:
18 lutego 2005
Platformy:
Gatunek:
RPG
Język:
Angielski
Wydawca:
Strona:

ObserwujMam (231)Gram (55)Ukończone (73)Kupię (18)

Opis Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 40h 19min

+ czaswięcej

Zredukowany do wraku niegdyś potężnego człowieka, Darth Sion jest Lordem Sith utrzymującym się przy życiu jedynie niezwyciężona siłą woli... Każda kość jego ciała była wielokrotnie łamana i nastawiana, zmieniając go w potworną kombinację ran i urazów - co jest źródłem ciągłego bój, nad którym góruje jedynie nienawiść i głód władzy Ciemnej Strony Mocy.

Sion jest niewiarygodnie trudny do pokonania - jest panowanie nad własnym ciałem (jakkolwiek nie byłoby ono zniszczone) daje mu ogromną witalność, a stan permanentnej agonii pozwala mu ignorować ataki i rany, które powaliłyby zwykłą żywą istotę... lub nawet innego Jedi.

Podobnie jak większość Lordów Sith, Sion posiada cel, utrzymujący go przy życiu pomimo wszelkich przeciwności. Ten zimny i okrutny zabójca, znajdujący satysfakcję jedynie w zadawaniu bólu i cierpień innym, stając na czele podobnych mu sekty Sithów-zabójców postawił sobie za cel zniszczenie za wszelką cenę Zakonu Rycerzy Jedi.


Star Wars Knights of the Old Republic II: Sith Lords jest kolejnym rozdziałem historii rozpoczętej w Grze Roku 2003.

Unikalne tło historyczne w postaci Starej Republiki 4000 lat przed Epizodem I "Gwiezdnych Wojen" zapewnia Sith Lords całkiem nową jakość w postaci niezwykłego scenariusz, postaci, klas bohaterów, lokalizacji i mocy Jedi.

Mniej więcej 5 lat po wydarzeniach znanych z Star Wars: Knights of the Old Republic Jedi ulegli prawie całkowitej zagładzie z rąk swych zaprzysięgłych wrogów, Sithów. Galaktyka nadal pozostaje w stanie chaosu i Republika nadal nie jest w stanie bronić tworzących ją światów. Zabójcy Sithów polują na kogoś, kto według nich jest ostatnim z Jedi. Na tego, który trzyma losy galaktyki w swoim ręku. Na Ciebie...

Oprócz nowego scenariusza, w Sith Lords spotkasz również fascynującą galerię postaci oraz nowych, niezwykłych przeciwników. Korzystając z ponad 30 nowych Mocy, gracz może np. wykorzystać słabość umysłów przeciwników, aby popchnąć do wewnętrznej walki lub widzieć przez ściany i rozpoznawać charakter innych postaci. Gracze eksplorują i walczą na 7 różnych światach, w tym w kolonii górniczej na Pegasus oraz na Telos, pustkowiu które zaczyna znów tętnić życiem po ataku znanym z pierwszej części gry.

Po stworzeniu swojej postaci gracz od początku może korzystać z jej unikalnych zdolności, jak również podzielić drużynę aby wykonywać różne zadania poboczne. Walcząc o przyszłość Republiki i Zakonu Jedi gracz będzie musiał zdecydować czy pozostanie przy Jasnej Stronie Mocy, czy też ulegnie pokusie wykorzystania jej Mrocznej części.... Los galaktyki pozostaje w Twoich rękach.

* Druga część Star Wars: Knights of the Old Republic - zdobywcy ponad 35 tytułów "Gry Roku"
* Nowy, wciągający scenariusz ulokowanym w tym samym okresie Starej Republiki
* Siedem różnych światów - pozwalających na podróżowanie w zupełnie różnych warunkach, łącznie z symulacją takich efektów pogodowych jak deszcz i śnieg
* Ponad 60 nowych cech i Mocy (łącznie z nowymi efektami graficznymi)
* Wiele nowych cech obronnych i ofensywnych, pozwalających na dowolny rozwój postaci
* Arsenał nowych broni z funkcjami ich modyfikacji - takich jak np. wyrzutnia rakiet mocowana na nadgarstku
* Setki nowych postaci z którymi można się komunikować
* Drużyna ponad 10 postaci z których każda posiada swoje unikalne cechy i osobowość
* Sześć nowych klas postaci takich jak np. płatnerz Jedi i zabójca Sith pozwalających na unikalny rozwój Twej postaci
* Rozwinięty system walki dający więcej opcji, strategii oraz mnóstwo towarzyszących animacji
* Ponad godzina nowej, orkiestrowej muzyki kompozytora Lucas Arts Marka Griskeya
* Gra w pełni wspierana głosem postaci (tak samo jak w pierwszej części)
* Możliwość pobrania dodatkowych danych na konsoli Xbox
* Gra Obsidian Entertainment, grupy założonej przez twórców Fallout, Icewind Dale, Baldur's Gate, Dark Alliance i Planescape: Torment


Wkład w encyklopedię mieli:   TheCerbis,
PEGI: Od 12 latZawiera przemocZawiera mocny język
Screeny z Star Wars: Knights of the Old Republic II - The Sith Lords (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosJackieR3   @   08:45, 03.06.2015
Przyznam że grając w KoTOR II bawię się dobrze ale jednak fabularnie ME zrobiło na mnie o wiele,wiele większe wrażenie.
0 kudosshuwar   @   13:03, 03.06.2015
W KOTOR'a 2 nie grałem, jedynka spodobała mi się, ale pewnie dlatego, że to był pierwszy RPG w jaki kiedykolwiek grałem. Teraz inaczej już bym go odbierał. No fabularnie u mnie ME jest na pierwszym miejscu - bezapelacyjnie i nadal.
0 kudosJackieR3   @   12:03, 04.06.2015
Muszę przyznać że w miarę postępów w grze fabuła robi się coraz ciekawsza i wciągająca.Pewno szykują się jakies niespodziewane zwroty akcji,mam nadzieję że nie oczywiste i przewidywalne. Uśmiech Szkoda że nie jestem fanem Gwiezdnych Wojen bo zapewne grałoby mi się jeszcze przyjemniej. Uśmiech
0 kudosGuilder   @   23:15, 08.06.2015
Cytat: JackieR3
Szkoda że nie jestem fanem Gwiezdnych Wojen bo zapewne grałoby mi się jeszcze przyjemniej. Uśmiech
Oj, zdecydowanie. Bycie fanem dużo daje, bo każdy po obejrzeniu którejkolwiek części pragnął być Jedi. Szczęśliwy A bliżej, niż przez RPG nikt nigdy nie będzie. Cool
0 kudosJackieR3   @   14:43, 13.06.2015
Cytat: Guilder
każdy po obejrzeniu którejkolwiek części pragnął być Jedi

No ja obejrzałem "Gwiezdne jaja" i chciałbym być Lordem Hełmofonem czyli wbrew mnie ciemna strona mocy. Zdziwiony

A jeśli chodzi o Kotora to mam wielkie problemy na statku Goto.Wszystkie Droidy wytłukłem i kurka co dalej.Jak oswobodzić moją dżedajkę. Smutny
0 kudosJackieR3   @   09:40, 25.06.2015
No i kolejny problem.Testy w Akademii Sithów.Ciemniak jestem,znam odpowiedzi na dwa pytania a resztę muszę na chybił trafił.A kombinacji sporo. Konsternacja
0 kudosshuwar   @   17:25, 26.11.2015
Jackie... instalowałeś spolszczenie na Steamie? Próbuje to wykonać, niby mam PL ale menu i napisy na tworzeniu postaci (męskiej) są po angielsku.
0 kudosJackieR3   @   21:21, 26.11.2015
Mam grę z CD Action,bezsteamowa.Poza wspomnianymi przeze mnie problemami z postaciami kobiecymi wszystko działało ok.
Oczywiście grę trzeba uruchamiać tym nowym launcherem stworzonym przez program polonizujacy.
0 kudosshuwar   @   21:59, 26.11.2015
Znalazłem rozwiązanie.
Problem pojawił się jakiś czas temu po aktualizacji gry.
Polski launcher, który należy uruchomić przynajmniej raz nie może wykonać pewnej operacji.
Co należy zrobić:
- odpalić launcher
- gdy pojawi się ekran informujący o błędzie, NIE zamykać go
- wejść do katalogu z grą (u mnie: c Dumny rogram FilesSteamSteamAppscommonKnights of the Old Republic II)
- zmienić nazwę utworzonego pliku dialogF.TLK na dialog.tlk (podmienić istniejący)
- gotowe Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   10:11, 27.11.2015
Tylko nie jojcz na słabą grafikę bo tego się wszyscy spodziewają. Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   10:13, 27.11.2015
Zamierzam się tak przy okazji za to zabrać w okienku obok przeglądarki z MG Uśmiech
0 kudosshuwar   @   22:03, 14.12.2015
Mam już za sobą 9h grania. Co prawda jest to tytuł już nieco archaiczny ale powiem szczerze, że gra się w niego całkiem przyjemnie. Co mnie najbardziej urzekło? Dwie rzeczy - odniesienie do Mass Effect, a raczej odwrotnie. Widać, że Bioware czerpało z tej gry garściami: Cytadela, minigry, interakcja z postaciami na stacji i wiele innych... Druga rzecz - dźwięk: odgłosy w tle (przypomina mi to klimat z EVE online), niby to nic takiego, ale robi klimat. No i te różne języki, niezrozumiałe dla nas - ludzi Uśmiech

Swoją drogą, jak też oni tą mowę Ithorian na polski przetłumaczyli Uśmiech Puszcza oko
0 kudosGuilder   @   17:59, 15.12.2015
Nie chcę psuć zachwytu, ale KotORa dwójkę robił Obsidian. Puszcza oko Choć to równie dobre studio.
0 kudosshuwar   @   19:20, 15.12.2015
Cytat: Guilder
Nie chcę psuć zachwytu, ale KotORa dwójkę robił Obsidian. Puszcza oko Choć to równie dobre studio.
Hm... faktycznie. Czyli co? Bioware splagiatowało pomysł? Bo widząc te podobieństwa między KOTOR2 a ME byłem przekonany, że to Bioware.
0 kudosJackieR3   @   10:02, 20.12.2015
Podobieństwa są oczywiste.Jednakże BioWare robiło Jedynkę więc o plagiat bym ich nie oskarżał.
No może Cytadelę se zerżnęli z Dwójki.
Dodaj Odpowiedź